En dan heb je een gat in de tuin...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 08:02

Voor zover ik weet is onze huurcontructie gewoon legaal, omdat er toestemming is van de verhuurder aan de hoofdhuurder.

Van vroeg naar bed is weinig terechtgekomen helaad. Toen ik net besloten had mijn leven maar eens te gaan wagen door in bed te gaan liggen, begon het te flitsen in de verte en bedacht ik me tot mijn schrik dat de was nog buiten hing. Dus ik ik een zeer elegant combinatie van rose pyjama, fleecetrui en birkenstocks naar de waslijn toe gerend om tussen de regendruppels door de onderbroeken naar binnen te halen. Toen dat eenmaal gebeurd was, had ik echt geen slaap meer en onweerde het zo hard dat ik bijna mijn bed weer uit stuiterde. Uiteindelijk sliep ik om een uur of drie...

...en om half acht hoor ik een heel hard en heel vrolijk goeiemorgen onder mijn raam. Ik heb enkel glas en een hoop tochtkieren en ik kan de heren dus woord voor woord verstaan. Gelukkig is de graafmachine thuisgebleven vandaag, dus het viel nog wel mee...En ik was al aangekleed toen ze aan de deur begonnen te bellen. Het viel dus mee vanmorgen!

xFioon

Re: En dan heb je een gat in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 13:43

haha geweldig petra! nou ja voor jou wat minder :')
succes, enneh vroeg naar bed, want je wordt elke ochtend om 7 uur gewekt, je heb geen wekker meer nodig in ieder geval ;)

Petra_O

Re: En dan heb je een gat in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 15:01

Nou, ik kan me nog steeds verslapen hoor... heb ik van de week weer bewezen.