daantje99 schreef:Achjaa hier hebben wij ook last van...
Laatst nog:
Een heel vrolijk gezinnetje + hond lopen zo over ons weiland. De hond natuurlijk vrolijk achter de paarden aan. Dus ik er naartoe, ik vraag: vind u dit normaal? Waarom de man zegt: ooh het was een vergissing, we dachten dat het pad doorliep. Nou niet dus!!!!!!!!
En even voor de duidelijkheid. Het pad loopt niet door, en heeft ook nog nooit doorgelopen. Ook is het weiland heel goed afgerasterd. Waar die domme koeien het lef vandaan halen.
Ik zou dan keihard duimen dat een van de paarden die hond een beste trap verkoopt.
Is toch jouw schuld niet
Althans, als ik mijn rechten goed heb geleerd...
Ik schrok zaterdag ook flink, achter mijn huis zit een weiland van m'n buren twee huizen verderop. Dat wordt opgehoogd, dus momenteel is alle afrastering er weg en liggen er gigantische bulten met zwarte grond.
Nu rij ik op één van de paarden van mijn buren (twee huizen verderop) en had ik deze opgeschoren, moest even wachten dus ik liep naar mijn eigen huis toe door dat weiland, met paard. Even laten zien en dergelijke. Mijn buurman (van huis naast mij) was grond op dat land aan het scheppen, want nu kan hij het nog gratis kwijt natuurlijk.
Afijn, mijn moeder was dat paardje aan het aaien en mijn buurman moest er ook even bij staan te wijsneuzen. Hij gooide dan wel eens kapjes brood in het land. Nu is dat opzich niet zo heel erg... Maar dat dat zo ongevraagd gaat, hou ik absoluut niet van.
Deze buurman heeft ook gewoon zijn tuin een meter naar achteren gezet, dus op grond van dat weiland. Heel aardig he?
) woonden ook in een huisje waar je heen moest via een onverhard pad waar ook een sloot naast zat. Daar gooiden dus ook mensen gewoon afvalzakken enzo heen. Toen heeft mijn moeder een keer zo'n zak open gescheurd en er zat nog een brief in met adres enzo, heeft ze die mensen opgebeld of ze het wel niet weer wilden doen. Nou die zagen ook niet in waarom dat niet kon.... Belachelijk.
en boeren ! 
dan worden ze opgevreten namelijk... we hebben een fiks waakse hond daar lopen. verder hebben we het hek langs de weg opgehoogd en er komt niemand meer voeren oid.