En dan wordt je naar huis gestuurd...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

*puck*

Re: En dan wordt je naar huis gestuurd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:25

ts,neem wel even een volwassene mee naar het gesprek want anders krijg je weer het welles/nietes spelletje,verder niet gaan janken en probeer inderdaad vanuit jezelf te praten en niet je begeleider te wijzen op wat zij allemaal beloofd en fout doet,
verder is het inderdaad wel zo van 'welkom in de volwassen wereld die werk heet' en zul je dit nog vaker meemaken, aan huilende,klagende werknemers hebben de meeste werkgevers geen boodschap en ja , van werk kun je rugpijn,hoofdpijn en weet ik niet wat krijgen,ga sporten , versterk je zwakke punten zodat dat beter gaat.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 20:16

Nou ik heb het gesprek gehad en ben er 0,00 mee veruit gekomen..
Het is een dezelfde cirkeltje waarin we van alle twee de kanten blijven hangen..

Het is in ieder geval zeker dat 20 augustus mijn contract niet verlengd zal worden..
Overplaatsing zit er ook niet in, dus dat wordt gewoon heel ander werk zoeken..
Nog maar een aantal weken en dan zit het erop daar, dat kan ik heus wel volhouden :j

Heb ondertussen ook al sollicitaties lopen om alvast in het weekend te beginnen en aan het eind van mijn contract kan ik dan bij het andere verder..
Het is geen onderdeel van mijn opleiding hoor ;)

Om het nog allemaal erger te maken vandaag is mijn scooter ook nog kapot!! :(
Pfft.. Vandaag echt een rotdag gehad, nou de rest van de week kan nooit slechter gaan dus..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 20:27

Nog een vraagje;

Is het stom als ik de laatste 2 weken voordat mijn contract afloopt mijn vakantieuren wil opnemen,, ook als de planning er al hangt..
Maar nog niet vast is..

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:14

volgens mij moet je je vakantiedagen gewoon op kunnen nemen maar als je scooter stuk is kun je beter doorwerken en ze uit laten betalen,is maar net wat je wilt. een bedrijf kan vakantiedagen weigeren als het bedrijfsbelang ermee gemoeid is en als ik naar de datum kijk dan zit dat midden in de vakanties dus dat zal wel problemen geven , misschien kun je een deel uit laten betalen en een deel opnemen?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:31

tuurlijk kun jij je vakantie dagen op nemen! of ze er mee accoord gaan is een 2e natuurlijk!
maar dan kun je nog niet werken bij je nieuwe baantje! dan zit je met de belastingen! dan is wat je afdraagt meer als wat je verdient!