wat doen jullie vandaag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:53

We gaan zo bbqen met de buurt :Y)
Eigenlijk al om 12 uur, maar we hebben het iets verzet := Dus nu komen ze rond 2 uur :) En het is/word bijna droog :) Dus lekker buiten :P

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:54

was vouwen, was ophangen, bed verschonen, hond uitlaten, touwhalster opnieuw knopen, Bokken en straks naar de paarden.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:55

Ik had net een wedstrijd, dus ik ben net thuis. Ik ga dalijk gezellig een filmpje kijken.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:56

Wij krijgen visite
Oude schoolvriendin van me moeder
D'r dochter is ook helemaal gek van paarden (ook van mijn leeftijd <-- 15)
Dus misschien sleep ik d'r mee, alleen zit ik wel met een gescheurde spier :P
Heel voorzichtig rijden misschien zowieso borstelen

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:58

ik ben net een uurtje wakker :7 nu ff bijkomen met een ontbijtje en koffie, straks huis schoonmaken en wat wasjes draaien.
Vanavond lekker relaxen met vriend!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:58

Bokken, bokken en nog eens bokken :7 Maar je hebt me op een idee gebracht, moet ook eens nodig mn hoofdstellen gaan invetten :Y)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:13

Ik heb tot nu toe niks gedaan. Behalve eten, en heerlijk 3 kwartier gedouched, verder ga ik me nu rustig opmaken enzo, en ondertussen veelste hard muziek luisteren, daarna ga ik met mijn fiets naar een vriend van mij toe. Want mijn ketting pleurt der elke 100 meter af, dus dat gaat hij even voor me fixen, en dan ga ik zijn gouden fiets met omhoogklapbare bagagedrager en konijnentoeter voorop lenen. Die ga ik dan verder pimpen, terwijl hij mijn fiets heeft, en nja ik denk dat ik dat dan ook maar vandaag ga doen. En dan ga ik even kijken of ik nog huiswerk heb ofzo, en verder misschien even mijn kamer opruimen ofzo. En mijn sollicitatie-formulier van een strandtent invullen, en dan denk ik dat ik de dag wel door kom. Oja, en voor de verandering eens vroeg naar bed, want ik merk ondertussen overal aan dat ik echt veelste vaak te laat naar bed ga, mijn huid wordt er zelfs al slechter van xD

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:14

ik ga over 3 kwartier aan het werk ;(

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:15

We zouden vandaag naar het Schotse feest gaan wat hier in het park was, Highland Games, schapendrijven en whisky drinken. Daarna zouden we gaan bbqen.

...

Maar het regent tot nu toe onafgebroken de hele dag.
Heb niets anders gedaan dan tv gekeken en gebokt.

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:23

had gehoopt op zon :(:)

Deau

Re: wat doen jullie vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:34

Toen ik vanmorgen opstond hoopte ik te kunnen zonnen. Maar helaas het regent hier eigelijk al de hele dag. Ben nou naar Samsam aan het kijken op dvd! Vanavond uiteten en lekker naar de kroeg :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:43

Vanochtend werd ik een keer wakker, toen scheen de zon. Heb me weer omgedraait en werd een uurtje later weer wakker, toen regende het. :( En dat is niet meer opgehouden...
Ik ben er echt chagrijnig van. We zouden vandaag een stuk gaan fietsen met de hond, terrasje pakken, ijsje eten etc. Nou niet dus. :n
Heb vanochtend maar een grote schoonmaak gehouden, bedden verschoont etc.....
En nu zit ik doelloos achter de pc.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:44

Ik en mijn vriend hebben familiefeest van zijn familie.. even wachten totdat het droog is aangezien we met de fiets wel een eindje moeten fietsen... Als het goed is is het rond 3u wel weer redelijk droog, maarja dat is ook nog maar even afwachten :?
Normaal is het onze luierdag maar dat zit er nu dus niet in...

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 13:47

Colorado schreef:
Ik heb tot nu toe niks gedaan. Behalve eten, en heerlijk 3 kwartier gedouched, verder ga ik me nu rustig opmaken enzo, en ondertussen veelste hard muziek luisteren, daarna ga ik met mijn fiets naar een vriend van mij toe. Want mijn ketting pleurt der elke 100 meter af, dus dat gaat hij even voor me fixen, en dan ga ik zijn gouden fiets met omhoogklapbare bagagedrager en konijnentoeter voorop lenen. Die ga ik dan verder pimpen, terwijl hij mijn fiets heeft, en nja ik denk dat ik dat dan ook maar vandaag ga doen. En dan ga ik even kijken of ik nog huiswerk heb ofzo, en verder misschien even mijn kamer opruimen ofzo. En mijn sollicitatie-formulier van een strandtent invullen, en dan denk ik dat ik de dag wel door kom. Oja, en voor de verandering eens vroeg naar bed, want ik merk ondertussen overal aan dat ik echt veelste vaak te laat naar bed ga, mijn huid wordt er zelfs al slechter van xD

heeey jij brengt mij op een:, naja goed idee wil ik niet noemen,, :(, maar ik moet mijn banden nog oppompen van mijn fietsen hihi anders kan ik morgen niet weg voor mijn werk enzow,, :P
maar ik wil ook mijn fiets knal roze maken,, maar wil mams niet,, |( balen,,,
maarja,, :D ik ga ook maar weer vroeg naar bedje vanaaf :P,idd mijn huid is net oud en verrimpelt :P, hihi nee grapje,, dikke wallen onder de ogen en gewoon beetje slecht verzorgt :P, euhmm dat kan ik ook doen,, lekker mezelf verwennen, maskertje op,, :P tv kijken,, ( is niets op maar oke ) thee bij,, :P, nagelstjes lakken,, jaa,, :P

hihi veel plezier vandaag verder,,

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:49

Wat ik aan het doen ben beetje heel erg aan het vervelen, het heeft de hele dag hier geregend en wordt nu pas een beetje droog. Maar heb nu geen zin meer om naar stal te gaan dat wordt toch niks zijn alle twee nat dus kan niet met de kar weg of iets. Ga zo maar een boek pakken even lezen denk

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:51

Op zondag doen wij nooit zo veel. Wilde vandaag eigenlijk lekker gaan fietsen, maar daar is het niet zo lekker weer voor :D
Dus nu gewoon een beetje bokken/computeren, straks lekker lezen, en wat bandage's repareren. (Waar het klitteband iets van loslaat)

_miepie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:52

ik heb gister een feestje gehad, en was erg enthousiast met de cocktails. Ik lig nu voor oud vuil op de bank en kan alleen maar zeggen dat ik echt nooit meer zo veel ga drinken!!
Laatst bijgewerkt door _miepie_ op 14-06-09 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:55

Ik moet leren helaas! Vanavond ga ik nog wel even lekker naar stal.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:12

Ik zou eerst gaan paardrijden, maarja, regen. Nu bestaat mijn dagje tot op heden uit niks doen :D Beetje lezen, beetje hangen, beetje internetten. Ga straks naar mn vriendje, samen verder hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:16

Ik ben vanmorgen om 5 uur begonnen met werken. Was om 2 uur klaar en ben nu thuis, mijn vriend heeft de hond gelukkig uitgelaten. Ik ga zo maar mijn aquarium schoonmaken en nog even naar bed. Wilde eigenlijk lekker gaan zwemmen vandaag maar het heeft vanmorgen flink geregend en het is hier nu best koud.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:17

De koffer klaar maken voor vertrek

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:20

koffer inpakken, filmpje kijken, bokken en ik heb net de caravan gewassen! :')

tinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:21

Tsja, ik ben al sinds vanmorgen 9.00 uur aan het werk, het is niet druk dus ben nu effe aan het Bokken.
Zonnetje komt inmiddels langzaam door maar ja ik zit binnen dus daar heb ik ook niet veel aan.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:21

Regen? hier is het echt warm in meppel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:22

michellee73 schreef:
Regen? hier is het echt warm in meppel :P

ruilen?