Eigenlijk al om 12 uur, maar we hebben het iets verzet
Dus nu komen ze rond 2 uur
En het is/word bijna droog
Dus lekker buiten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En dat is niet meer opgehouden...

Colorado schreef:Ik heb tot nu toe niks gedaan. Behalve eten, en heerlijk 3 kwartier gedouched, verder ga ik me nu rustig opmaken enzo, en ondertussen veelste hard muziek luisteren, daarna ga ik met mijn fiets naar een vriend van mij toe. Want mijn ketting pleurt der elke 100 meter af, dus dat gaat hij even voor me fixen, en dan ga ik zijn gouden fiets met omhoogklapbare bagagedrager en konijnentoeter voorop lenen. Die ga ik dan verder pimpen, terwijl hij mijn fiets heeft, en nja ik denk dat ik dat dan ook maar vandaag ga doen. En dan ga ik even kijken of ik nog huiswerk heb ofzo, en verder misschien even mijn kamer opruimen ofzo. En mijn sollicitatie-formulier van een strandtent invullen, en dan denk ik dat ik de dag wel door kom. Oja, en voor de verandering eens vroeg naar bed, want ik merk ondertussen overal aan dat ik echt veelste vaak te laat naar bed ga, mijn huid wordt er zelfs al slechter van xD
, maar ik moet mijn banden nog oppompen van mijn fietsen hihi anders kan ik morgen niet weg voor mijn werk enzow,, 
balen,,,
ik ga ook maar weer vroeg naar bedje vanaaf
,idd mijn huid is net oud en verrimpelt
, hihi nee grapje,, dikke wallen onder de ogen en gewoon beetje slecht verzorgt
, euhmm dat kan ik ook doen,, lekker mezelf verwennen, maskertje op,,
tv kijken,, ( is niets op maar oke ) thee bij,,
, nagelstjes lakken,, jaa,, 
Beetje lezen, beetje hangen, beetje internetten. Ga straks naar mn vriendje, samen verder hangen.