Siggy schreef:Tja, dat zijn inderdaad wel veel vergissingen bij 1 klant.
Ik moet zeggen dat ik altijd juist hele goede ervaringen heb bij de Pletsmolen. Haal er al jaren voer, als er iets besteld moet worden, wordt ik keurig gebeld als het binnen is. Alles wordt netjes naar mijn auto gebracht en ingeladen. Heb er een keer een graaskorfje gekocht en nog wat voer en toen was het graaskorfje per ongeluk 2x aangeslagen, merkte pas bij thuis komst dat ik dus teveel betaald had. Heb even gebeld en was geen probleem dat ik pas 2 weken later weer kon komen. Heb netjes en zonder problemen m'n geld terug gekregen.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, helaas zijn het nu bij jou wel een heleboel achterelkaar. Maar het is ook maar net hoe je er zelf mee omgaat. Je druk maken om een losse armleuning ? Pak een schroevedraaier en draai hem even vast. Wat is het probleem ?
Siggy, die armleuning klopte helemaal niks van.
Ik maakte me er in beginsel ook niet druk om.
Ik heb ook tegen mijn man gezegd: Och, draai die leuning er zelf even op.
Maar we kwamen van het ene euvel in het andere.
Er zat ook een gaatje in de leuning. Die hebben we ook al met vloeibaar hout gedicht...omdat we zo er niet zo moeilijk over doen.
Toen we echter de leuning vervolgens erop wilden schroeven, toen bleek ook nog dat de plank niet goed was uitgezaagd! Hebben we WEER niet meoilijk over gedaan...al kregen we wel wat bedenkingen
en het zelf op maat gezaagd (dat zie ik niet iedereen doen hoor!)
En toen we EINDELIJK de plank konden erop schroeven, toen bleken dat de schroeven veel te lang waren, waardoor mijn man dus bijna helemaal door de plank heen schroefde, het hout versplinterde en we ook nog eens de leuning opnieuw konden schuren
.
Ja, dan wordt het wel wat veel van het goeie.
Wij doen normaal gesproken niet zo moeilijk. En idd, waar gewerkt wordt, daar vallen spaanders. Maar ZO VEEL fouten in een paar weken. Ja, dan houdt het voor mij wel even op.
Mensen zijn er idd erg aardig. Maar wat heb ik aan aardig als ik continu terug moet rijden om alles recht te zetten wat hun fout doen. Als ze hun voorraad niet op houdbaarheid controleren, als ze de dingen fout aanslaan, als ze me een tuinhaard bij de bestelling doen en niet eens voorstellen om hem zelf op te halen. Degene die we het telefonisch hadden gemeld, had het niet eens doorgegeven aan de baas! Toen ik er een paar dagen later kwam kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd: Hoe is het mogelijk dat dat niet is opgevallen. Dat pakket is veel te zwaar. Daar kon nooit een onderdeel van de louncheset in hebben gezeten! Nee, dan voel je je ook fijn zeg! Alsof mijn man weet hoe zwaar de pakketten zijn
. Hij vroeg nota bene nog aan degene die hem hielp inladen of het wel klopte, of alles wat op die pallets stond mee moest. Dei opmerking was eigenlijk best wel een beetje l*llig.