Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Dit soort uitwassen kun je je in Nederland gewoon niet voorstellen. Het was een antwoord op een vraag in de reactie boven mij. En ja, je hebt overal sektes, maar dit soort dingen ben ik in Nederland nog nooit tegengekomen, jij wel? Hier wordt inderdaad overal een probleem van gemaakt. Daar ligt dat toch anders.

Vjestagirl schreef:edit: over die ranch. Ik denk dat ieder mensen het recht heeft te doen met zijn of haar leven wat hij of zij wil. De overheid heeft niet het recht dat aan banden te leggen, net als dat die sekte het niet heeft. Ik denk dat als mensen terug willen keren ze dat moeten doen, maar wel uit vrije wil.
Citaat:Je kunt daar uren en uren rijden zonder ook maar een mens tegen te komen.

Fitch schreef:Ik heb het niet gezien, maar vind dit soort dingen altijd wel interessant. Heb ook in de VS gewoond en vriendinnen van mij waren mormoon, maar de huidige mormoonse kerk keurt polygamie af en zij waren gewoon 'jong', gingen wel gewoon winkelen, uitgaan, hadden vriendjes...
Maar ik begrijp dus dat dit een afsplitsing is van de mormoonse kerk? Ik snap één ding niet, misschien dat iemand dit weet? Met al die polygamie, zijn er dan geen mannen 'over'? En waar gaan die dan heen?