studiemeester maakt vriend zwart?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:57

Fiffill schreef:
Oke, dan zie ik daar gewoon de meerwaarde niet zo van. :) ;)

Je bent niet de enige! ;)

Sily

Nou ja...zou jij hetzelfde over zijn vrouw zeggen zou je waarschijnlijk wel bij de rector zitten vanwege respectloos gedrag, dus tsja...waarom andersom niet he :D
Dus tsja...ik had dus al bij de rector gezeten.

ff aanpassen: dus niet om te klagen maar omdat ik idd iets gezegd zou hebben over meneer zijn vrouw :D
Laatst bijgewerkt door Sily op 12-06-09 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

KingMarco

Misschien meende hij het wel degelijk en probeerde hij je een soort van te waarschuwen, dat je die beste jongen T niet al te serieus moet nemen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:58

Bij het college kun jecht niet voor zoiets naar de directeur stappen hoor, ze lachen je vierkant uit :P
Welke studiemeester was het? Highlander of Kaki of kabouterke? Want van highlander moogt ge zoiets wel verwachten, die houdt van grapjes (of ze nu grappig zijn of niet)

Hermelijn

Re: studiemeester maakt vriend zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:42

Eerlijk gezegd denk ik best dat leraren heel goed in de gaten hebben wat ze voor vlees in de kuip hebben bij hun leerlingen. Vooral als ik lees dat je zelf al wat twijfels had, die door hem bevestigd worden, zou ik het niet opvatten als zwart maken of bemoeien met, maar als betrokkenheid bij jou, dat hij niet nog een meisje wil zien die door hem in de problemen komt (bijvoorbeeld).

Maar om hier nou een probleem van te maken....

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:46

KingMarco schreef:
Misschien meende hij het wel degelijk en probeerde hij je een soort van te waarschuwen, dat je die beste jongen T niet al te serieus moet nemen.

Tja en is dat zijn taak?
Dat vrienden dat (voorzichtig) proberen te doen, mee eens, maar what in God's name heeft een leerkracht daarmee te maken?
Die hoort zich met zijn eigen zaken bezig te houden, lijkt wel een roddeltante zo.