Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wendyashley schreef:Volgens mij zijn katten ook echt gek op grind en dan vooral om er lekker in te spitten na het poepen of plassen, ik heb zelf ook 1 stukje tuin met grind en ook daar ligt het regelmatig vol(al zie je het meestal niet snel maar ruik je het zo lekker als de zon de hele dag brand).Ik heb er uiteindelijk maar vrede mee want ik ga me geen overdreven kosten op de hals halen om die beestjes te weren, en ook heb ik geen tijd om de hele dag gewapend met super soakers in de aanslag te zitten.
Kindertjes heb ik geen last van maar eerder brutale buurtbewoners.....zo had ik laatst 2 van die grote zandzakken besteld, nog geen uur na aankomst stond er al iemand voor de deur of hij even 2 kruiwagentjes mocht pakken omdat hij aan het bestraten was......uh nee die heb ik zelf nodig. De volgende morgen was er flink wat zand weg....dus meneer is s'nachts waarschijnlijk terug gekomen.
Zo geld het zelfde voor hout,tegels en palen....als ik ff niet oplet is het al verdwenen en staat een buurtbewoner vrolijk zijn gratis nieuwe tuintje aan te leggen.
dus denk dat je daar juist de kinderen erg blij mee maakt
én mijn kat gaat zelfs bij het randje van de douche wachten en zit in de wasbak om de straal te pikken die uit de kraan loopt..leuk spelletje, dus gok ook dat dat niet wertk? 
sjaslique schreef:Tegen de kinderen...tsja dat hou je denk ik moeilijk tegen. En voor wat betreft katten heb ik laatst op tv gehoord dat cacaodoppen zouden helpen. Succes ermee.