leraar lacht mijn kindje met medisch probleem uit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:27

zonnebloem18 schreef:
Kan je je zusje en zoontje niet iets over zijn oren laten zeggen :D (grapje)

_O-

Je zoontje was niet aanwezig toen de opmerking gemaakt werd, begrijp ik? Dan zou ik er niet zó'n heisa om maken. Excuses zijn gemaakt, mensen lachen nu eenmaal graag om de 'afwijkingen' van anderen, zeker als ze zelf niet perfect zijn..

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:28

Welshcobfan schreef:
Wat wil je nu bereiken met dit topic? Je zoontje heeft dus zelf die opmerking niet gehoord gelukkig! Ik snap dat het niet leuk is dat je zusje zoiets moet aanhoren over je neefje en jij over je zoon. Maar zo verlaag je jezelf alleen maar...

Hij heeft zijn excuses al aangeboden toch? En jij hebt al officieel een klacht ingedient.
Als je daar niet tevreden mee bent, kun je beter even een persoonlijk gesprek aanvragen met die man en de schoolleiding erbij.

ik wil hiermee bereiken dat mensen weten hoe deze meneer omgaat met kinderen met een handicap terwijl hij een voorbeeld functie bekleed op een middelbare school.
en een persoonlijk gesprek vinden ze op de school niet nodig.
onder tussen ben ik zo boos dat het mij niet eens verstandig lijkt om naar deze meneer toe te gaan want dan sta ik niet voor mijzelf in aangzien hij het zelf nogal grappig leek te vinden.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:29

Chubby schreef:
zonnebloem18 schreef:
Kan je je zusje en zoontje niet iets over zijn oren laten zeggen :D (grapje)

_O-

Je zoontje was niet aanwezig toen de opmerking gemaakt werd, begrijp ik? Dan zou ik er niet zó'n heisa om maken. Excuses zijn gemaakt, mensen lachen nu eenmaal graag om de 'afwijkingen' van anderen, zeker als ze zelf niet perfect zijn..

dit is een leraar!!
die hoort dit niet te zeggen in een klas vol kinderen.
en mensen uitlachen om afwijkingen vind ik echt not done!
Laatst bijgewerkt door latnahc2 op 12-06-09 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:29

Ik begreep in eerste instantie ook dat de opmerkingen werden gemaakt in het bijzijn van je zoontje, ben blij te lezen dat dit niet zo was!

Ik begrijp dat het frustrerend is dat deze man niet reageerde zoals je had gewild, maar acties als deze maken het er niet beter op ben ik bang. Wat je nu doet is gewoon niet juist.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:30

Je zegt dat hij je zoontje er veel pijn mee heeft gedaan, maar zo ver ik begrijp heeft hij de opmerking dus niet gehoord? Hij weet hier dus niks van af neem ik aan? Tenzij je het hem zelf hebt verteld, maar dat denk ik niet.

Het is dus alleen voor jezelf en je zusje niet leuk dat deze opmerking gemaakt is, maar ik zou daar als ik jou was gewoon boven staan en hem lekker laten gaan. Blijkbaar heeft hij wat problemen en heb jij je best gedaan er wat aan te doen. Helaas doet de school er verder niks mee, maar daar kan niemand wat aan doen.
Laatst bijgewerkt door lindatje op 12-06-09 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:30

ik denk dat als mensen deze meneer laten weten wat ze hier van vinden dat hij zich wel vijf keer bedenkt voordat hij nog een persoon beledigt.
dat is mijn hoop dan maar

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:31

Hoe weet die man dan dat jouw zoontje scheel is? Heeft hij hem gezien ofzo? Het lijkt mij dat een kind van 3 in ieder geval niets te zoeken heeft op een middelbare school.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:32

@paula, nu tem je de TS, volkomen terecht overigens, maar je zet zelf het hyves adres door je quote nog een keer op bokt.
mijn excuses maar ik heb jou dus ook even getemd

Ontopic; vereselijk dat dit gebeurd, blijkt van een hoop onnadenkendheid van deze man. of het kind er nu bij is of niet, je kunt altijd iemand kwetsen en als leerkracht moet je beter weten, familie en vriendjes lopen overal.
Van jouw kant evengoed niet heel netjes dit, je verlaagt je wel tot zijn niveau.

Ik snap heel goed dat je boos op hem bent, maar hij heeft zijn excuses aangeboden, meer kan hij niet doen.
Hopelijk heeft hij er heel veel van geleerd en leert hij niet alleen op zijn woorden te letten, maar wordt hij ook wat milder in zijn oordeel over anderen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:32

Als hij het maakt in het bijzijn van de klas, wat ik eerst dus niet begreep, is het helemaal achterlijk van die man!
Zoals TS al zei, heeft de leraar een voorbeeldfunctie, wat denk je dat de klasgenoten van haar zoontje gaan denken? 8)7
Die denken echt niet, goh, laten we lief doen voor dat jochie.
Nee, die denken, meester vindt hem lelijk, dus dan is het zo.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:32

lindatje schreef:
Je zegt dat hij je zoontje er veel pijn mee heeft gedaan, maar zo ver ik begrijp heeft hij de opmerking dus niet gehoord? Hij weet hier dus niks van af neem ik aan? Tenzij je het hem zelf hebt verteld, maar ik neem aan van niet.

Het is dus alleen voor jezelf en je zusje niet leuk dat deze opmerking gemaakt is, maar ik zou daar als ik jou was gewoon boven staan en hem lekker laten gaan. Blijkbaar heeft hij wat problemen en heb jij je best gedaan er wat aan te doen. Helaas doet de school er verder niks mee, maar daar kan niemand wat aan doen.

je hebt gelijk dat hij mijn zoontje dan geen pijn heeft gedaan maar mij als zijn moeder en inderdaad mijn zusje wel.
niet leuk is nog zacht uitgedrukt het is heel erg als je kindje niet gezond is maar als een volwassen persoon dat reden vind om een kindje zo uit te lachen nee verschrikkelijk.
mijn hart huilt.
mijn zoontje heeft trouwens de kans om over een paar jaar misschien helemaal blind te worden.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:33

Dus je wil dat we allemaal op zijn hyves gaan zeggen dat hij stout is geweest en dat hij het niet meer moet doen? Denk dat deze meneer zich daar weinig van aantrekt ;) Bovendien is het niet aan ons om ons er mee te bemoeien :)

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:33

Janine1990 schreef:
Als hij het maakt in het bijzijn van de klas, wat ik eerst dus niet begreep, is het helemaal achterlijk van die man!
Zoals TS al zei, heeft de leraar een voorbeeldfunctie, wat denk je dat de klasgenoten van haar zoontje gaan denken? 8)7

idd dank je wel.
mensen die vinden dat ik mij verlaag tot zijn niveau mjah ik kan me daar echt niet in vinden maar iedereen zijn mening.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:34

Ach, ik heb ook wel eens iemand uitgelachen van een foto. Sja... ben ook maar een mens.
(en ja heb zelf ook genoeg afwijkingen!)

Ik zou het laten rusten, man heeft zijn excuses aangeboden. klaar.
Als hij het persoonlijk tegen je zoontje had gezegd, vond ik het wat anders. Maar het was een foto, nou ja. kan gebeuren.
Ook leraren zijn maar mensen en die maken fouten. Hij heeft zijn excuses aangeboden.

Je denkt toch niet dat wij een berichtje op zijn hyves gaan achterlaten, voor een fout die hij heeft gemaakt waar wij niets mee te maken hebben? Terwijl hij al door de schoolleiding al op het matje is geroepen om zijn excuses aan te bieden. :n

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:34

femke27, dit is al gezegd, die leraar zag de foto's op de computer.

TS, toch denk ik niet dat je dat lukt met deze actie. Ik denk dat hij zich daar óf niks van aan trekt, óf er boos om wordt, waar ik me ook iets bij in kan denken. Als je een probleem hebt met iemand, moet je dat met diegene zelf oplossen. Lukt dat niet, dan zijn er genoeg andere manieren (de schoolleiding enz.) naast deze.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:35

lindatje schreef:
Dus je wil dat we allemaal op zijn hyves gaan zeggen dat hij stout is geweest en dat hij het niet meer moet doen? Denk dat deze meneer zich daar weinig van aantrekt ;) Bovendien is het niet aan ons om ons er mee te bemoeien :)

ik zou het fijn vinden inderdaad als hij door verschillden mensen op zijn vingers getikt zou worden aangezien de school hier nalatig in is en de leraar vind dat het wel kan wat hij heeft gedaan

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:35

latnahc2 schreef:
je hebt gelijk dat hij mijn zoontje dan geen pijn heeft gedaan maar mij als zijn moeder en inderdaad mijn zusje wel.
niet leuk is nog zacht uitgedrukt het is heel erg als je kindje niet gezond is maar als een volwassen persoon dat reden vind om een kindje zo uit te lachen nee verschrikkelijk.
mijn hart huilt.
mijn zoontje heeft trouwens de kans om over een paar jaar misschien helemaal blind te worden.

Ik snap heel goed dat het niet leuk is om zoiets over je kindje te horen :(:) Maar je kan het jezelf heel moeilijk gaan maken en er maar over door blijven gaan of even slikken en weer verder gaan. Je doet jezelf alleen maar meer verdriet door er steeds weer aan te denken en dat is die man echt niet waard :n
Hopelijk komt het niet zo ver dat hij over een paar jaar blind is. Kop op! En sta hier alsjeblieft boven :)

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:35

Nee zelf is ie knap.... whahahahah wat een harses :Y)
(ik verlaag me wel tot zijn niveau jammer dan zit er niet mee)
achterlijke opmerking!! Ik zou m bellen en zeggen van heb je geen spiegel thuis???

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:36

latnahc2 schreef:

Het hele verhaal erachter is niet bekend bij de leraar neem ik aan?

Jouw frustraties en emoties over de ziekte van je zoontje zijn begrijpelijk, je voortvloeiende woede over zo'n kwetsende opmerking ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat een leraar meer bedoelde met zijn opmerking dan een dom grapje.. Probeer het langs je heen te laten gaan, je maakt het op deze manier zó groot dat het wel een probleem wórdt..

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:36

merel90 schreef:
femke27, dit is al gezegd, die leraar zag de foto's op de computer.

TS, toch denk ik niet dat je dat lukt met deze actie. Ik denk dat hij zich daar óf niks van aan trekt, óf er boos om wordt, waar ik me ook iets bij in kan denken. Als je een probleem hebt met iemand, moet je dat met diegene zelf oplossen. Lukt dat niet, dan zijn er genoeg andere manieren (de schoolleiding enz.) naast deze.

zoals ik al eerder melde doet de school hier verder niets mee.
oplossen met deze meneer in questi is ook geen optie aangezien hij het zelf nogal grappig vind

Janine1990

latnahc2 schreef:
Janine1990 schreef:

idd dank je wel.
mensen die vinden dat ik mij verlaag tot zijn niveau mjah ik kan me daar echt niet in vinden maar iedereen zijn mening.

Je doet niet bepaald volwassen hier, over hem, ten overstaande ons bokkers.
Maargoed, woede maakt blind.

Als je een gesprek aanvraagt, of wat dan ook... Zorg dat je dan wat volwassener kunt handelen.

Hij lijkt trouwens wel op een aap hoor....

Palmera

latnahc2 schreef:
Janine1990 schreef:

idd dank je wel.

Als ik het goed begrepen heb werkt de man op een middelbare school. Ik mag aannemen dat daar niet de klasgenoten van de 3-jarige bij zijn.

sorrell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:37

Als ik het goed begrijp heeft een leraar een opmerking gemaakt over jou zoontje na aanleiding van een foto die je zusje liet zien in haar klas van de middelbare school! Neen das niet netjes! ik begrijp dat hij al excuses heeft aangeboden via de telefoon naar jou toe..

Dus wat is nu het probleem?

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:37

Chubby schreef:
latnahc2 schreef:

Het hele verhaal erachter is niet bekend bij de leraar neem ik aan?

Jouw frustraties en emoties over de ziekte van je zoontje zijn begrijpelijk, je voortvloeiende woede over zo'n kwetsende opmerking ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat een leraar meer bedoelde met zijn opmerking dan een dom grapje.. Probeer het langs je heen te laten gaan, je maakt het op deze manier zó groot dat het wel een probleem wórdt..

toen mij zusje hem melde over de operatie van mijn zoontje zei hij doodleuk nou daar zie je anders niks van en lachte er gewoon om terwijl mijn zusje met tranen in der ogen stond te kijken van wat is dit nu

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:37

sorrell schreef:
Als ik het goed begrijp heeft een leraar een opmerking gemaakt over jou zoontje na aanleiding van een foto die je zusje liet zien in haar klas van de middelbare school! Neen das niet netjes! ik begrijp dat hij al excuses heeft aangeboden via de telefoon naar jou toe..

Dus wat is nu het probleem?

zijn excuus was tja ik wist niet dat het haar neefje was.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:38

Voor je kindje is het nu ook niet leuk als je zo blijft hangen in deze woede... Dat voelt hij feilloos aan.
Het is nu eenmaal gebeurt, man heeft zijn excuses aangeboden en je zal je er toch overheen moeten zetten.
Ben je het er echt niet mee eens, bel die man dan nog een keer op en vertel dat je er heel erg mee zit. Dan ben je pas volwassen bezig. Lukt je dat niet? Schrijf hem dan een brief.