Ik ga weer naar school!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 15:51

opisop_shop schreef:
Ik zou ook wel weer een studie willen volgen van bv 2 jaar maar zou niet weten wat. Heb pabo gedaan maar doe er niet echt iets mee. Ben ook 20uur per week aan het werk, dat moet ik er wel naast kunnen blijven doen. Iemand een leuke suggestie?

Ik heb hetzelfde, wil nu, na mn Pabo, nog iets doen.

Ik zit te denken aan verkort deeltijd Pedagogiek.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:00

Wat leuk zeg, dat je iets leuks hebt gevonden! Ik eindelijk ook.
Toen ik 17 was heb ik de horeca-opleiding gedaan na de middelbare, maar daar was ik alweer mee gestopt na een halfjaar.
Een paar maanden geleden was ik het werken toch echt zat aan het worden! Altijd dat gezeur dat ik het toch niet zo leukvind, ofdat het slecht verdiend, of te weinig uren. Nu werk ik nog in de thuiszorg maar in september ga ik dus weer na 3 jaar werken weer naar school!
Zat eerst te denken aan de kappersopleiding, maar daar was ik afgewezen vanwege mijn leeftijd (te oud).
Daar baalde ik zo ontzettend van! Maar achteraf ben ik blij dat ik afgewezen werd, omdat ik nu iets véél leukers heb gevonden! Namelijk PW-Kinderopvang!! Ik heb er echt zin in en het lijkt me ontzettend leuk.
De opleiding duurd 3 jaar maar je kan er ook nog een 4e jaar bij doen.

Veel plezier en succes op je nieuwe school alvast! Een beter moment dan nu kan niet (met die vervelende crisis).