Toeval? Of toch.....?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:28

IndianLady schreef:
vinos schreef:
Met 9/11 was er ook een vrouw die (hoog) in de Twintower aanwezig was,- en er levend uitkwam. Een paar weken later stapte ze in een vliegtuig dat neerstorte.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... oden.dhtml

Er staat trouwens dat haar man is overleden bij 9/11 en dat zij dus bij deze ramp is overleden.

Bij de vliegtuigcrash in de Amerikaanse staat New York is een vrouw om het leven gekomen die haar echtgenoot verloren is bij de terroristische aanslagen van 11 september 2001 in New York. Dat heeft de zus van het slachtoffer meegedeeld.

"Nu is ze bij hem"
"We weten dat ze op het vliegtuig zat", zegt Sue Bourque, die haar zus Beverly Eckert opwachtte op de luchthaven van Buffalo. "Nu is ze bij haar echtgenoot." Eckerts man was een van de honderden doden in de WTC-toren in New York.

Nee das een ander ongeluk! :D

vinos

Re: Toeval? Of toch.....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:29

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:30

Er staat anders niks in jouw bericht dat er een 9/11 survivor bij deze vliegtuigcrash is omgekomen.

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:31

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:32

Freaky. Misschien toeval, maar je lot ontloop je niet ?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:33

hij/zij ging bewust ergens liggen waar als het goed is de trein je niet kan raken. Soort van extreme sports :+

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:34

Ja, dan ben je ook niet helemaal 100 volgens mij..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:36

Wow kreeg kippevel, dit is wel heel vreemd! Want idd, presies zoals de films

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:39

IndianLady schreef:
Er staat anders niks in jouw bericht dat er een 9/11 survivor bij deze vliegtuigcrash is omgekomen.

Ja maar ik bedoel niet die crash met die weduwe, ik bedoel die crash 1 week na 9/11, die was ook bovenop een woonwijk en daar zat een vrouw in die 9/11 had overleefd, zeker weten! gaat andere link zoeken! ;) (oliebol: als je 9/11 intoetst krijg je zoveel hits)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 10:43

Kennen jullie de film Unbreakable met Bruce Willis?

Ik kan je vertellen dat ik nadat ik zelf een auto-tegen-intercity ongeluk heb overleefd (waarbij ik nog 40 reed op moment van impact en de intercity ongeveer 130 a 140 reed) zonder botbreuken (hoewel er van mijn auto bar weinig over was) of andere verwondingen (plus ongeboren zoon in mijn buik, 7 mnd zwanger was ik) ik die film iets anders bekijk. Mocht volgende dag weer naar huis en had alleen een zwarte kneuzing van de riem op borst en buik.

OK geheel ongeschonden waren we niet. Naar nu blijkt heeft zoon toen een hersenbloeding gehad en daar heeft hij nu beperkingen van.

En tsja als je dan van je peerd lazert (4 weken terug) en je schouder is uit de kom ipv een gebroken arm of sleutelbeen denk ik toch weer aan die film Unbreakable... Moet zeggen dat die schouder uit de kom dus sinds ik leef mijn grootste "lichamelijk letsel" ooit is.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:59

adecuada schreef:
Haha ik heb geen flauw idee hoe of het werkt! De enige zekerheid die je hebt in het leven is gewoon dat je een keer dood gaat.
Maar ik geloof echt niet dat iets/iemand boven van alles en iedereen bij houd wanneer het zn tijd is..
Voor de mensen die hier wel in geloven dat moeten zij zelf weten, maar ik geloof er gewoon niet in ;)

Ik heb daar vroeger eens een interessante film over gezien, met van die rare poppen of zo.. ging over een koning die heel erg ziek was of iets in die richting, en op een nacht kwam "De Dood" bij hem om te zeggen dat zijn tijd bijna om was. Koning ging mee met De Dood naar zijn grot en die stond vol met kaarsen. Iedere kaars stond voor een leven van de burgers in het rijk. Lange kaarsen waren van mensen die nog lang te leven hadden, en de stompjes van de mensen die bijna gingen sterven. Zo ook de kaars van de koning, die was aan de laatste loodjes bezig. De koning pakte vervolgens een lange kaars, en zette die bovenop zijn kaars met het idee dat hij dan weer een lange kaars had en nog lang zou leven. Maar met het neerzetten van die kaars doofde hij uiteraard zijn eigen vlam en was alsnog dood, dat was dan ook meteen de les uit die film dacht ik (kaarsen gaan niet langer mee dan noodzakelijk :Y) )

Geen idee meer welke film dat was.. als iemand het toevallig weet??

Edit: gevonden: De dood als peet, en het was geen koning maar een arts ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:39

Ik vind dit toch wel heel eng eigenlijk :=
Kwestie van bijgeloof denk ik :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:41

Hm, toch wel erg freaky inderdaad. :=

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:33

adecuada schreef:
Haha ik heb geen flauw idee hoe of het werkt! De enige zekerheid die je hebt in het leven is gewoon dat je een keer dood gaat.
Maar ik geloof echt niet dat iets/iemand boven van alles en iedereen bij houd wanneer het zn tijd is..
Voor de mensen die hier wel in geloven dat moeten zij zelf weten, maar ik geloof er gewoon niet in ;)

sommige mensen meerdere keren.. las ik vanmorgen toevallig http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/424 ... dood_.html
Bizar toch..

Hmm over die trein heb ik me altijd al afgevaagd als er weer eens een intercity langsraasde op het station, maar ik durf het niet uit te proberen, maar blijkbaar kan je dat overleven dus :)

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 16:08

Ja die film met die kaars heb ik ook eens gezien, eens lang geleden.
Vond hem best indrukwekkend toen.
Zal dus wel lang geleden zijn geweest, maar nog altijd onthouden.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:12

Ik hoorde het inderdaad op de radio en moest direct aan die film denken inderdaad!

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:28

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:15

Het is wel hele erge toeval zeg :=
Als het tijd is om te gaan is het natuurlijk tijd om te gaan, maar toeval zal ook wel bestaan, want een ongeluk zit meestal wel in een klein hoekje..
Ga er maar niet teveel over nadenken :Y)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:46

IndianLady schreef:
Dan baal je zeg :=

Ik denk niet dat je kan balen als je dood bent }:0

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:17

Maar als ik het verhaal goed begrijp is alleen de vrouw dood en niet de man??
Ze hadden beiden dood geweest als ze die vlucht hadden gehaald en nu is alleen de vrouw bij het auto-ongeluk om het leven gekomen. Misschien was het gewoon de tijd van die man nog niet?? Heeft hij hier nog iets te vervullen?

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:58

Ik moest ook echt meteen aan die film denken toen ik het hoorde :)

Ik weet niet of het toeval is.. op zich ja zou best kunnen maar aan de andere kant.. misschien was het idd wel gewoon haar tijd..

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:10

Er gaat zo ongeveer iedere seconde iemand dood op de wereld... natuurlijk zit er dan wel eens eentje bij waar een apart verhaal omheen te verzinnen valt. Bij ieder verongelukt vliegtuig zijn er wel mensen die hem gemist hebben, of gecanceld hebben, en die daarna níet doodgaan. En er komen ontzettend veel mensen om in verkeersongelukken. Ik zeg puur toeval. Maar wel heel droevig voor haar familie.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:36

Tijdens mij autorijlessen vertelde de instructrice een verhaal waar we beiden (heel gemeen O:) ) vrezelijk om moesten lachen. Had in de krant gestaan, dus waar gebeurd.

Mensen hadden in de nacht een auto ongeluk gehad; auto in de sloot beland. Beiden overleefd, hebben (zonder auto) weer op de weg kunnen komen. Daar zijn ze aangereden door een auto. Deze auto is doorgereden. Of ze toen nog leefden is onbekend, maar vervolgens zijn ze nóg een keer aangereden. Deze auto is dan wel gestopt en heeft politie gebeld.
Maar zoals mn instructrice zei; deze mensen móesten blijkbaar dood :=