Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:06

Zeker respect voor de schoonmakers!
Vooral van scholen
bah, hoe onze wc er op school soms uitziet..
echt verschrikkelijk.
En die schoonmaakster blijft maar lachen, en vriendelijk doen, echt respect.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:07

Als ik de tampons uit mijn tas pak, pak ik meteen zo een mooi blauw zakje mee. Als ik naar school ga, heb ik er toch maar 2 nodig, dus dan neem ik 2 van die hygienezakjes mee. Even een stukje wc-papier om tampon heen, vervolgens in het zakje, dichtknopen en in de prullenbak.

Sommig mensen laten wc's echt heel smerig achter, dan hebben we nog niet eens mensen die naast/over de bril plassen en alles vies achterlaten...:n

s6801881

Re: Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:08

ja, of mensen die gewoon niet doortrekken, blegh :r

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:09

Ik vind het ook echt hartstikke smerig.
Een keer zat er een maandverband (gebruikt) vastgeplakt aan een wc-deur bahh
was echt zo ranzig

Ikzelf doe het altijd netjes in wc-papier wikkeln en dan gooi ik het in de prullenbak.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:10

Idd zullen er op bokt ook wel schuldigen zitten, want het is idd op veel toiletten te vies voor woorden.
IK snap niet dat mensen zo goor de boel achter kunnen laten, knap waardeloos , vast geen opvoeding gehad denk ik dan :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:11

:\ Ik vind het ook altijd te ranzig voor woorden. Ik wikkel ook altijd alles in met wcpapiertjes.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe jullie alles geluidloos openmaken := en wat als er ergens geen prullenbak staat?
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 11-06-09 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:12

Op school laatst: de HELE wc zat onder, niet normaal, en echt heeeel vies.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:13

Dat heb ik dus ook vaak op school, een hele wc bril die rood ziet. Dan denk ik kuis dat toch af....

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:15

Helaas maak ik het zelf ook mee, dat iemand een bloedspoor achterlaat, ik kan dat niet begrijpen, maak het dan even schoon zeg, denk ik dan altijd.

Zelf doe ik gewoon de maandverband in de wc papier opgerold, en of tampons spoel ik door de wc.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:16

Ik snap het ook niet waarom iemand het ook maar in z'n hoofd zou halen. Voor je eigen hygiëne, maar ook voor die van anderen..
Ik wikkel het altijd in een toiletpapiertje en dan nog in zo'n blauw zakje. Als ik die zakjes niet mee heb in meer toiletpapier, en soms in de verpakking van een maandverbandje (als ik tegelijk verwissel). :)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:16

Gadver ja ken het helemaal!
bij ons op school ook echt, echt te vies! Ik gooi altijd een enorme bol wc papier met érgens een maandverbandje in de de prullenbak :')

Zag tijdje terug zelfs bloedsporen op de deur :Y) Was vast iemand die dr tampon er met veel geweld uit geplukt had :))

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:17

Waarom spoelen mensen hun tampon door de WC dat is zelfs verboden en 1 van de grootste redenen voor verstopping.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:18

moonsparkle schreef:
:\ Ik vind het ook altijd te ranzig voor woorden. Ik wikkel ook altijd alles in met wcpapiertjes.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe jullie alles geluidloos openmaken := en wat als er ergens geen prullenbak staat?

Ik doe altijd net alsof ik een hoestbui heb als ik 't een en ander openmaak :') Hahaha, werkt wel.

Onze wc's op school zien er soms ook echt vreselijk uit := Evenals de wc's in sommige discotheken.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:18

Over dat ik net las dat de schoonmaakster vriendelijk blijft, en blijft lachen, vind ik ook knap, maar die zet het je ook betaald hoor, zoals met vieze vochtige doeken over alles halen waarmee die ook toiletten schoonmaken, dus lekker alle reden om te lachen, lekker terugpakken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:20

Aranel schreef:
moonsparkle schreef:

Ik doe altijd net alsof ik een hoestbui heb als ik 't een en ander openmaak :') Hahaha, werkt wel.

Onze wc's op school zien er soms ook echt vreselijk uit := Evenals de wc's in sommige discotheken.

Haha, dr moet toch een andere oplossing krijgen dan een spontane hoestbui neem ik aan alhoewel ik zelf de oplossing nog niet gevonden heb :Y) . Kom je uit de wc zegtie gene gaat het wel, ben je ziek? haha nee man ik moest me even verschonen, snap je toch wel 8-)

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:21

De wc's op onze school zijn gelukkig (bijna) altijd spik en span.
En uhmm tsja geluidloos openmaken.. hmm waarom zou het geluidloos moeten ? Iedereen heeft er last van (de vrouwen tenminste :P )

Geriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:22

Waar ik ook zo'n hekel aan heb is druppels urine op de wc-bril :r
De school waar ik op zit maakt de toiletten keurig elke dag schoon maar toch zitten er van die viezerikken tussen die de wc niet schoon kunnen achterlaten voor de volgende. Ik vraag me af of ze dat thuis ook zo doen.
Laatst bijgewerkt door Geriette op 11-06-09 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:22

Ik laat het toilet ook netjes achter. Zou het heel onfatsoenlijk vinden als iemand in een vieze wc zou komen waar ik net had gezeten!

Het is zelfs zo dat ik me er voor schaam als ik een vies toilet verlaat, terwijl anderen voor die ranzigheid hebben gezorgd. := Dan ben ik bang dat ik er op aangekeken word.

Geriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:23

@Lorette, inderdaad!! Ik ben ook altijd bang dat ze mij erop aankijken terwijl een ander voor mij de troep heeft veroorzaakt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:29

Ben het helemaal met je eens TS, dit is inderdaad te smerig voor woorden... Ik heb ook echt geen trek in eten meer als ik van zo'n toilet af kom en ik begrijp niet waarom mensen een toilet zo smerig achterlaten :n
Als ik hier dan lees van gebruikte tampons die achter wc's gegooit worden dan gaan mijn nekharen overeind staan, yuk!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:30

_Lorette_ schreef:
Ik laat het toilet ook netjes achter. Zou het heel onfatsoenlijk vinden als iemand in een vieze wc zou komen waar ik net had gezeten!

Het is zelfs zo dat ik me er voor schaam als ik een vies toilet verlaat, terwijl anderen voor die ranzigheid hebben gezorgd. := Dan ben ik bang dat ik er op aangekeken word.

Maar dat heb ik ook als ik naar een toilet ga waar het al stinkt als ik binnen kom en dan zelf de wc uit kom en zie dat er iemand staat te wachten, dat vind ik ook niks hoor..!!!

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:31

Bij ons op school lijkt het soms net een natuurramp!
Niet normaal wat sommige achterlaten...

Haha ja dat geluidloosopenmaken :P soms wacht ik wel ns tot iemand anders doorspoelt haha, maar meestal kan t me niet zo veel schelen. Alle vrouwen hebben t zelfde probleem.

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:33

Ik heb het eigelijk nog nooit echt zo vies gezien zoals jij beschrijft. Kan het me wel voorstellen. Bij ons zijn op veel plaatsen van die vuilbakjes waarbij je de inhoud van de vuilbak niet kan zien.. zoals kledingbakken op straat. Lekker handig dus :)

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:58

Gadver :r Dat tref ik bij ons in het Helaas ben ik degene die ze nog wel eens moet legen.. Gadver de gadver...
Ik wikkel er altijd een wc papiertje rondom. Kleine moeite om te doen, en de volgende zit niet tegen een smerige tampon aan te kijken..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:00

daantje99 schreef:
Bij ons op school lijkt het soms net een natuurramp!
Niet normaal wat sommige achterlaten...

Haha ja dat geluidloosopenmaken :P soms wacht ik wel ns tot iemand anders doorspoelt haha, maar meestal kan t me niet zo veel schelen. Alle vrouwen hebben t zelfde probleem.

Maar mannen niet dus als je gezellig bij vrienden op bezoek bent? }:0 Dan gaat er ook niemand anders doortrekken haha