Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik vind het ook altijd te ranzig voor woorden. Ik wikkel ook altijd alles in met wcpapiertjes.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe jullie alles geluidloos openmakenen wat als er ergens geen prullenbak staat?
Hahaha, werkt wel.
Evenals de wc's in sommige discotheken. Aranel schreef:moonsparkle schreef:Ik vind het ook altijd te ranzig voor woorden. Ik wikkel ook altijd alles in met wcpapiertjes.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe jullie alles geluidloos openmakenen wat als er ergens geen prullenbak staat?
Ik doe altijd net alsof ik een hoestbui heb als ik 't een en ander openmaakHahaha, werkt wel.
Onze wc's op school zien er soms ook echt vreselijk uitEvenals de wc's in sommige discotheken.
. Kom je uit de wc zegtie gene gaat het wel, ben je ziek? haha nee man ik moest me even verschonen, snap je toch wel
Dan ben ik bang dat ik er op aangekeken word. 
_Lorette_ schreef:Ik laat het toilet ook netjes achter. Zou het heel onfatsoenlijk vinden als iemand in een vieze wc zou komen waar ik net had gezeten!
Het is zelfs zo dat ik me er voor schaam als ik een vies toilet verlaat, terwijl anderen voor die ranzigheid hebben gezorgd.Dan ben ik bang dat ik er op aangekeken word.
daantje99 schreef:Bij ons op school lijkt het soms net een natuurramp!
Niet normaal wat sommige achterlaten...
Haha ja dat geluidloosopenmakensoms wacht ik wel ns tot iemand anders doorspoelt haha, maar meestal kan t me niet zo veel schelen. Alle vrouwen hebben t zelfde probleem.
Dan gaat er ook niemand anders doortrekken haha