Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nikki_L schreef:Wij hebben contact gehad met de hoofdbeveiliging, wij gaan dit gelijk even doormailen. En hij was er erg van onder de indruk, en wil deze mail zo snel mogelijk hebben. Ik ga hem nu direct een mail sturen. En hij ging hier zo snel mogelijk wat aan doen. Ik ga nu ff de mail maken, en hoop jullie zo snel mogelijk wat te kunnen laten horen.
TS als jij wat hoort wil je het mij dan ook laten weten?
Thanx!!

Thaliaatjuh schreef:Heb karl al een pbtje gestuurd voor de topictitel, is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen denken dat iedereen van securitas zo doet.
Vind het top hoe ze hier op reageren!! Toch dierenvrienden bij securitas dus
Frank schreef:Bij Securitas werken echt klootzakken.
Wij wonen aan een 50 km weg, en daar kwam er eens een met dik 120 langs. Ze beveiligen een object hier vlakbij en ben hier direct heen gereden om verhaal te halen. Maar er kwam niks nuttigs uit.
Direct hun nummer opgezocht en gebeld. Het gozertje was bekend/berucht.
Daarna rijden ze een poos rustig. En gaan ze weer racen.. Dan bel ik weer.
Frank schreef:Bij Securitas werken echt klootzakken.
Wij wonen aan een 50 km weg, en daar kwam er eens een met dik 120 langs. Ze beveiligen een object hier vlakbij en ben hier direct heen gereden om verhaal te halen. Maar er kwam niks nuttigs uit.
Direct hun nummer opgezocht en gebeld. Het gozertje was bekend/berucht.
Daarna rijden ze een poos rustig. En gaan ze weer racen.. Dan bel ik weer.

duChambre schreef:jezus zeg, wat een idioot!
lekkere reclame voor zn bedrijf ook, maar wel lekker handig voor jou dat het erop staat
bij deze wil ik dan juist rijkswaterstaat prijzen, die ging laatst midden op de snelweg (wel in de file) remmen voor een jonge eend. das dan weer een leuker verhaal
Caesar schreef:En ook dan horen ze zich aan de max. snelheid te houden.grote kans dat ze een melding hebben en er met spoed heen rijden... Als het loos alarm is, komt er inderdaad niets nuttigs uit!
Frank schreef:Caesar schreef:En ook dan horen ze zich aan de max. snelheid te houden.grote kans dat ze een melding hebben en er met spoed heen rijden... Als het loos alarm is, komt er inderdaad niets nuttigs uit!
Ze hebben geen enkele ontheffing van het overtreden van de snelheid.
Ik mail ze altijd tegenwoordig en stuur diezelfde mail ook in een CC aan de politie NoordHollandNoord.