gevraagt voor een shoot, doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

latnahc2

Re: gevraagt voor een shoot, doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:36

ik heb ook een shoot gedaan omdat ik daar voor was gevraagt op hyves.
ik heb wel gevraagt een om een contract zodat ik zeker weet wat er met de foto's gaat gebeuren.
ik vond het super leuk!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:41

Goede afspraken maken op voorhand, en een betrouwbaar iemand meenemen (goede vriendin/moeder).

Als ik fotoshoots doe met minderjarigen, dan heb ik trouwens zelf graag dat er een van de ouders bij is.

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:06

Klinkt precies als de vent die mij benaderd heeft via hyves..
Ik heb je een PB gestuurd, als het dezelfde vent als bij mij is zal ik je afraden erheen te gaan..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:07

waarom onzeker zijn?
hij vraagt je niet voor niks, dus gewoon doen!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:09

Ik ben ook via Hyves gevraagd. Uiteindelijk maar afgehaakt, ik had geen zin om naar Amsterdam te reizen voor iets waarvan ik niet zeker was. Vond het niet ontzettend professioneel overkomen ook.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 16:19

blauw00gje schreef:
Hmm ik weet het eigenlijk nog steeds niet zo goed.. Heb toenstraks ook al de vraag gesteld of je hem goed kent of dat het alleen via hyves is.. Daar hangt het bij mij ook wel een beetje vanaf.. Als ik zou gaan, zou ik zeker mijn moeder meenemen.

Ik ken hem alleen via hyves, maar een moeder van een vriendin van mij kent hem wel..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:14

Als het je een leuke ervaring lijkt zou ik je niet laten tegenhouden door je verlegenheid en onzekerheid. Nu heb je de kans om mee te doen aan een shoot... zo'n kans krijg je niet vaak neem ik aan dus ik zou het doen!
Wie weet valt het wel hartstikke mee en ben je helemaal niet zo verlegen als dat je denkt? En in het begin zal het wat stroefjes zijn maar dat loopt wel los ;) Gewoon doen dus! Nu heb je de kans! Ik wou dat ik zo'n kans geef :o

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:19

Ik zou het gewoon doen. Neem wel een 'ouder' persoon mee die de hele tijd in de buurt is, ga niet alleen!!!
Bovendien zou ik die kerel wel vragen om op papier te zetten waarvoor hij de foto's gaat gebruiken. Dat kan jij dan voor akkoord ondertekenen. Het is maar als zekerheid dat ze je foto's uiteindelijk niet voor andere (minder eerbare) doeleinden gaan gebruiken. Stel eisen! Ze vragen jou tenslotte!
Veel plezier!

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:25

Hoi hoi,

Ik doe wel veel modellenwerk,mocht je willen dat ik er even na kijk kun je me een pb met zijn link van zijn website sturen kan ik je zo vertellen of hij betrouwbaar is of niet en/of hij prof. fotograaf is en je mooie foto's gaat krijgen ;)