Tjaaa.. Maarja als je er niks van laat merken dan is er best mee te leven
Juangi
Geplaatst: 10-06-09 22:16
Ja, idd! Dat is ook de reden waarom ik geen brood eet op school. Ik word daar zo misselijk van, op school lijkt het een rage en ligt het brood overal! Je moet echt oppassen waar je loopt, je hebt zo een brood aan je schoen plakken.
Myour
Geplaatst: 10-06-09 22:16
Kristie schreef:
Sommige mensen moeten wel een verschrikkelijk leven hebben om zich overal ZO aan te ergeren...
Ik denk dat als jij er even voor zou gaan zitten om zulke dingen op te schrijven dat je ook wel een paar zoniet een hoop dingen kunt bedenken waar je je aan kunt ergeren hoor
Juangi
Geplaatst: 10-06-09 22:17
Kristie schreef:
Sommige mensen moeten wel een verschrikkelijk leven hebben om zich overal ZO aan te ergeren...
Oja, en ik erger me aan mensen met dit soort opmerkingen
Valt wel mee, hoor! Laat het ook duidelijk merken en al mijn vriendinnen en familie weten het en houden er ook rekening mee.
Keedie
Geplaatst: 10-06-09 22:17
Smakken en dat weet jij dondersgoed Michelle. En uh, mensen die denken dat ze alles beter weten. overdrijvers. Mensen die denken die heel wat zijn maar helemaal niets zijn Snot Kots geluiden. Kots zelf. Mensen die dus aan het kotsen zijn, dan ga k zelf ook mee Mensen die roggelen ofzo. Een te lange rij in een winkel, wachten dus. Uhm..
De meeste dingen die er bij jou opstaan erger ik me ook duidelijk aan
Leuk jo z'n topic
Juangi
Geplaatst: 10-06-09 22:19
Oja, roggelen. Ook zo verschrikkelijk! Heb al een x meegemaakt dat iemand die 10 cm van mijn rug afstond begon te roggelen. Ben gaan gillen en weg gaan rennen, bah!
Moelie
Geplaatst: 10-06-09 22:20
Ik kan me er ook wel aan ergeren als ik mensen hoor eten. Vooral dan chips o.i.d. iig iets dat heel erg kraakt. Kan me ook ergeren aan asociale mensen die totaal geen rekening houden met andere! Voor de rest weet ik het niet, dat was het denk ik wel zo'n beetje. En ohja, aan liegende mensen erger ik me ook
Anoniem
Geplaatst: 10-06-09 22:21
mensen die de moeite niet nemen hun hond op te voeden, de hond wel los laten lopen er totaal geen rekening mee houden dat er ook andere honden lopen en dan boos worden als ik die hond weg stuur, of tegenhoud met mijn been.. mensen die hun honden overal laten poepen, op de stoep en op het kinderspeelveld bijv. terwijl er 200 meter een speciaal uitlaatgebied is..
take_one
Geplaatst: 10-06-09 22:22
* Mensen die zeuren * Mensen die liegen * Mannen die de heeele dag lopen bellen en smsen * kleffende mensen in het openbaar.. bah.. ga lekker thuis kleffen * Dat ik elke avond de stekker van m'n tv uit moet trekken, omdat ik anders dat blauwe licht heel de nacht zie branden * Als mensen afhaken terwijl het al heel lang gepland stond * Ergens uit eten gaan en heel lang op je eten moeten wachten * Files * Slechte muziek tijdens uitgaan * Drukte tijdens winkelen.. en dat is nog niet zo erg.. maar als ze dan ook nog sloom gaan lopen.. * Ik niet kan vinden wat ik op dat moment moet hebben * Gsmbatterij die plots leeg is als je hem echt heel erg dringend nodig hebt * Mannen die na een week al zeggen dat ze van je houden.. * "Vrienden".. die achter je rug om lopen roddelen.. * Mensen die alles al weten als er iets gebeurd is.. en dan toch nog een keer gaan vragen "ohh wat was er nou gebeurd" * Vertraging met de trein/bus * mannen die steeds gaan fluiten/schreeuwen etc als je voorbij loopt * Scholen waar ze totaal geen les kunnen geven.. en je dus een beetje niks loopt te doen * Mensen die schreeuwen aan de telefoon.. als je ernaast zit
Nouja en nog wel aan een heleboel dingen maar dan ben ik morgen nog bezig geloof ik.
Ik erger me aan mijn zus, beide al het huis uit maar kan haar even niet uitstaan..........
Juangi
Geplaatst: 10-06-09 22:24
Die was ik ook vergeten, dees_daan!
Mijn hond is namelijk zo een x aangevallen. Iemand kon zijn grote labrador niet meer houden, dus die hond kwam al blaffend aangerend, zo recht op mijn hond af!
Zit je daar met 2 honden in je handen, de ene springt de hele tijd weg om jouw hond te grijpen, de andere zit jankend weg te kruipen. Na 3 minuten kwamen ze pas helpen. Nadat die jongen een potje had staan huilen en om zijn moeder had geroepen.
Anoniem
Geplaatst: 10-06-09 22:26
Kristie schreef:
Oja ik erger mij aan mensen die doordraven Zoals jij nu doet (Er zijn meer kleuren dan alleen zwart en wit namelijk)
moonsparkle
Geplaatst: 10-06-09 22:27
- mensen die tuffen - smakken/smekken? zoals al eerder genoemd - te overdreven kinderachtige mensen - kruimels die rondslingeren in keukens/op tafels etc - als ik de stal gemest heb, ik mn schoenen buiten al uitklop en er vervolgens nog een hele bodembedekking aan zaagsel in mn kamer uit mn schoen valt - mensen die bij alcohol hun grenzen niet kennen en toch blijven drinken en zich vervolgens ontzettend voorschut zetten - mensen die andere mensen uitlachen om hun baan terwijl er ook zat mensen zijn die te lui zijn om überhaupt te gaan werken
Ik kan zo nog wel even doorgaan
Anoniem
zo lopen er hier meerdere kleinere hondjes, en onze vorige grote hond vond ze niet zo leuk, en ik vertik het om mijn hond te smoren omdat die mensen het maar niet leren (gebeurde elke keer weer) als er iemand aan het trainen is, met een pup bijv. geen probleem maar sommige mensen zijn echt hard leers.. kleine kinderen met onopgevoede honden laten lopen kan gewoon niet.. onverantwoord..
Moelie
Kristie schreef:
Ik zou het héél knap vinden als jij je NERGENS aan ergert Denk dat jij ook wel een lijst(je) kan verzinnen met dingen
Moelie
Geplaatst: 10-06-09 22:31
Mensen die de hele avond verpesten voor iedereen omdat ze lazerzat zijn; en maar door blijven drinken! Ruzie lopen maken met iedereen en alles... Zoals afgelopen weekend gebeurd is, en dat is dan je schoonbroer
_Tara_
Geplaatst: 10-06-09 22:32
Mensen die hun richting niet aangeven in het verkeer. Verder probeer ik me aan zo weinig mogelijk dingen te ergeren. Wordt 't leven niet leuker op namelijk
kaatje89
Geplaatst: 10-06-09 22:32
Echt het geluid maken met eten, dat zorgt bij mij voor kippenvel. Vooral chips en dan je mond open houden tijdens het eten
Voor de rest mensen die gewoon de waarheid niet in elkaars gezicht zeggen.. Die altijd achter anderen hun rug om zitten te banketstaaf, maar nooit een keer het lef hebben om het in diegene zijn/haar gezicht te zeggen..
En zo zijn er nog veeeel meer dingen
Anoniem
Geplaatst: 10-06-09 22:35
_Tara_ schreef:
Mensen die hun richting niet aangeven in het verkeer. Verder probeer ik me aan zo weinig mogelijk dingen te ergeren. Wordt 't leven niet leuker op namelijk
idd, vooral op de rotonde vind ik dat erg irritant! dan sta ik bijna stil en dan gaan ze of de bocht om, of geven dan pas richting aan.. ik erger me best wel snel in het verkeer vooral omdat sommige auto's mij bijna omver rijden met mijn scootertje.. en dat gebeurd best vaak.. halen me in en gaan meteen daarna op de rem bijv. ook fijn
_Lynn
Aan mensen die sloom voor mijn voeten lopen. Die zou ik zo aan de kant willen schoppen
_Nancy
Ik erger me aan
- wiebelende mensen die niet stil kunnen zitten - mensen die aan hun nagels/vingers bijten - irritante klanten aan de kassa - mensen die vinden dat de fout ALTIJD bij de ander ligt - slome mensen.. - automobilisten die áltijd vóór mijn scooter voor moeten dringen wanneer ik zelf maar op 10 meter afstand rijd en hun er dan nóg voorschieten!! - automobilisten die bijna in je uitlaat zitten - mensen die geen richting aangeven!
En zo nog wel veel meer
Brando090309
Geplaatst: 10-06-09 22:36
Ik erger me dood aan die irritante reclames op tv, vooral als ze echt belachelijk zijn (zoals die domme irritones en stomme reclames over wasverzachters) en dan die VERDOMDE kikker op een motor, verschrikkelijk gewoon!!
En ja, voor mij ook mensen die denken dat ze de verkeersregels niet moeten volgens, GGGRR
moonsparkle
Geplaatst: 10-06-09 22:36
Ja idd bumperklevers, mensen die geen richting aangeven, mensen die je er niet tussenlaten bij een oprit
Brando090309
Geplaatst: 10-06-09 22:37
_Lynn schreef:
Aan mensen die sloom voor mijn voeten lopen. Die zou ik zo aan de kant willen schoppen
Hahaah, ja die ken ik ook ik heb ook vaak de drang om dan zo'n harde schop te geven dat ze met 1 smak tegen de grond gaan