Hoe wijzen jullie mensen trouwens af ?

Ik schiet namelijk altijd heel erg in de lach als er van die typjes waar je niets mee hebt zo heel subtiel steeds dichterbij komen dansen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Hoe leuker ie is, hoe minder ik twijfel (vreemd he?) en hoe makkelijker het is.
).

knockout1 schreef:Wat ook een leuke is nadat je al een paar keer een beetje naar elkaar hebt gekeken op m afstappen en zeggen; weet je dat ik jou echt een woest aantrekkelijke man vind.... Meestal schieten ze dan wel in de lach en volgt er wel een gesprekje of zo. In elk geval is het ijs dan wel behoorlijk gebroken!
tantjeuh schreef:knockout1 schreef:Wat ook een leuke is nadat je al een paar keer een beetje naar elkaar hebt gekeken op m afstappen en zeggen; weet je dat ik jou echt een woest aantrekkelijke man vind.... Meestal schieten ze dan wel in de lach en volgt er wel een gesprekje of zo. In elk geval is het ijs dan wel behoorlijk gebroken!
Die zou ik er idd ook nog kunnen uithalen! En gegarandeerd dat ie werkt... Zolang je het maar met een stevige portie zelfzekerheid overbrengt natuurlijk, héél belangrijk
Charlottte schreef:zo trek je in ieder geval wel de aandacht ! (A)
Ik schiet namelijk altijd heel erg in de lach als er van die typjes waar je niets mee hebt zo heel subtiel steeds dichterbij komen dansen

Nueve schreef:Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt.
.
. Man kwam dus achter me dansen, maar op zijn 'mannen-manier'. Gewoon tegen gezegd: 'kijk, als je dan echt wilt dansen, zorg er dan voor dat je ingodsnaam op het ritme kan blijven' . Hij was vrij snel weg
Gekrengd in zijn ego geloof ik LiSSy schreef:take_one schreef:Hmm ik doe het altijd veel te snel haha.
Je moet het gewoon heel luchtig brengen.. en er niet teveel bij na gaan denken!
Gewoon er naartoe lopen en iets zeggen.
ja en dat iets komt er dus nooit uitgeen idee wat ik dan moet zeggen
)tantjeuh schreef:Nueve schreef:Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt.
.
Geweldig grappig altijd, mannen die vlak achter je komen staan dansen, hun lijf tegen het jouwe.. Vorige week kwam er zo iemand vlak achter me dansen, op één of ander r&b-hiphop-achtig liedje. Wetende dat ik meestal niet bepaald ingetogen dans, en nogal met mijn gat kan schudden. Man kwam dus achter me dansen, maar op zijn 'mannen-manier'. Gewoon tegen gezegd: 'kijk, als je dan echt wilt dansen, zorg er dan voor dat je ingodsnaam op het ritme kan blijven' . Hij was vrij snel weg
Gekrengd in zijn ego geloof ik
Ai ja, mannen en hun ego. Zodra je die krenkt, zijn ze idd weg! Maar wel goeie reactie. Moet ik ook es een keer toepassen (whoa dit klinkt arrogant, maar goed everybody knows hoe desperate die gasten met uitgaan kunnen zijn
).
Daarnaast ben ik stokdoof in een disco met luide muziek, dus kan alleen buiten of in een normaal cafe praten
. Alleen in de cafe's waarvan ik denk dat is een leuke tent komen allemaal gasten van 30, next
Nueve schreef:Charlottte schreef:zo trek je in ieder geval wel de aandacht ! (A)
Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt.
Dus die duw ik altijd nog minder subtiel dan zij subtiel waren aan de kant. Ik kan er écht niet tegen als mensen me opeens aanraken ofzo, weet niet waarom, maar ohh dan kan ik zo heftig reageren heh.

daantjuhhh schreef:LiSSy schreef:
ja en dat iets komt er dus nooit uitgeen idee wat ik dan moet zeggen
Nou ik durf best een jongen/man aan te spreken.
Maar dat zijn dan jongens die ik niet ECHT leuk vind en dat word dus ook nooit wat.
Maar als ik iemand ECHT leuk vind, dan klap ik dicht, word ik spontaan verlegen terwijl ik normaal zo brutaal ben.
Wat ik vorig jaar gedaan heb vond ik echt lef van mijzelf.
De barman was zo leuk, het was vlak voor kerst, Mariah werd gedraaid met dat Uber oude kerstnummer All I want for Chrismas is youuuuuwww......
En ze deelden sterretjes uit (je weet wel kindervuurwerk.)
Ik z'n sterretje gepakt, aangestoken en naar de barman gelopen en die al zingent all I want for ..... gegeven.... (Ja, had al aardig wat wijntjes op)
Heb het sterretje gegeven en ben weer weggegaan de dans vloer op met de rest van de meiden.
Aan het eind van de avond roept hij mij: hey. meisje van het sterretje!!!!
Dus ik naar de bar,
Zegt hij: hoe heet je? Ik Danielle en jij?
Hij Wesley.... zegt ie: zou ik ook je nummer mogen zodat ik je een keer mee kan nemen uit eten?
Hihihi....
Nou wat een lef zeg....
? 

Nueve schreef:Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt.
Dus die duw ik altijd nog minder subtiel dan zij subtiel waren aan de kant. Ik kan er écht niet tegen als mensen me opeens aanraken ofzo, weet niet waarom, maar ohh dan kan ik zo heftig reageren heh.

Hilde_q schreef:ja dat heb ik ook
of die mannen die heel subtiel je bil samenknijpen ..
oeh ik ben niet arrogant maar ik kan me dan toch vuil kijken
Yamcha schreef:Nueve schreef:Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt.
Nou, daar kan ik ook niet tegen, beetje respect tonen voor het wezen vrouw is wel het minste wat je kunt doen imo. Als je zomaar iemand aan wilt raken of er tegenaan begint te rijden, ben je bij mij bij voorbaat al afgeschreven, ik ben geen opblaaspop zeg!Hilde_q schreef:ja dat heb ik ook
of die mannen die heel subtiel je bil samenknijpen ..
oeh ik ben niet arrogant maar ik kan me dan toch vuil kijken
Nou, dan kijk ik niet alleen vuil, dan kunnen ze een glas bier in hun gezicht krijgen. Er zijn bepaalde delen van mij waar mensen niet aan mogen komen, zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.