jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottte

Re: jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:26

zo trek je in ieder geval wel de aandacht ! (A)

Hoe wijzen jullie mensen trouwens af ? :+
Ik schiet namelijk altijd heel erg in de lach als er van die typjes waar je niets mee hebt zo heel subtiel steeds dichterbij komen dansen :+

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:26

ook ik loop er gewoon op af
afgelopen week nog met koertjan ( dennis) staan kletsen en dansen en drinken gekregen
gewoon op af stappen en mee dansen en gewoon praten

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:27

Enorm veel vrouwen blijken het daar moeilijk mee te hebben. In mijn klas (die voornamelijk bestaat uit vrouwen) is de vraag eens gesteld: Wie van jullie spreekt tijdens het uitgaan een man aan waar je interesse in hebt? Ik was uiteindelijk de enige die mijn hand in de lucht stak... Ik ben daar echt makkelijk in, hoewel ik zelf op de moment zelf ook vaak wel aan het twijfelen sla :+ . Hoe leuker ie is, hoe minder ik twijfel (vreemd he?) en hoe makkelijker het is.
Ik heb ook niet bepaald een 'openingszin' ofzo, vooral omdat die bij mezelf ook niet werken (als er een jongen afkomt met de idiote vraag 'kom je hier vaak?', 'vind je de muziek goed?', dan mag ie niet meer van me verwachten dan een droge ja of nee). Gewoon zeggen wat er in je opkomt, en geen schrik hebben om afgang te maken (denk dat daar mijn sterkte ligt :D).

In het geval dat er beschreven wordt, dat de jongen in kwestie al regelmatig oogcontact gemaakt heeft, wordt het makkelijk (ofja, toch makkelijker dan bij iemand die de hele tijd met zijn rug naar je toe gestaan heeft). Val gewoon met de deur in huis.. "' 't is mij opgevallen dat jij verdacht veel in mijn richting stond te kijken, knappe mensen daar zeker?" OF "schijnt dat mannen alleen maar oogcontact zoeken als ze interesse hebben....". Gewoon met een knipoog erbij, gesprek is gestart!

Zelfzeker zijn, rechtop lopen, hoofd omhoog, lachen. En als het niet pakt? Als je niet het verwachte antwoord krijgt? Jammer voor hem (zeg het hem gerust ook zo!) en dans verder :D

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:32

Wat ook een leuke is nadat je al een paar keer een beetje naar elkaar hebt gekeken op m afstappen en zeggen; weet je dat ik jou echt een woest aantrekkelijke man vind.... Meestal schieten ze dan wel in de lach en volgt er wel een gesprekje of zo. In elk geval is het ijs dan wel behoorlijk gebroken!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:34

Oeeeeh verlegen meisjes hier :D
Ik woon in valkenswaard en wij hebben hier centerparcs.
Lees: iedere week voetbalteams, studentenuitjes , je verzint het maar dus genoeg oefenmateriaal :=

Ik ga altijd samen met een vriendin van mij op stap ! Altijd dezelfde , we vallen op dezelfde jongens dus helemaal handig. Wanneer wij een groep leuk vinden; gewoon er naast gaan staan, beetje kijken en meestal komen de jongens wel.

en als ik zelf op een jongen moet afstappen zeg ik meestal iets over zijn kleding :j

en de rest komt wel !

Meiden gewoon zelfverzekerd zijn, daar houden ze van. Het is niet mer zoals vroeger dat de man alle moeite moet doen !
drie kwart van de jongens zijn ook onzeker ! :j

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:36

knockout1 schreef:
Wat ook een leuke is nadat je al een paar keer een beetje naar elkaar hebt gekeken op m afstappen en zeggen; weet je dat ik jou echt een woest aantrekkelijke man vind.... Meestal schieten ze dan wel in de lach en volgt er wel een gesprekje of zo. In elk geval is het ijs dan wel behoorlijk gebroken!

Die zou ik er idd ook nog kunnen uithalen! En gegarandeerd dat ie werkt... Zolang je het maar met een stevige portie zelfzekerheid overbrengt natuurlijk, héél belangrijk

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 21:55

tantjeuh schreef:
knockout1 schreef:

Die zou ik er idd ook nog kunnen uithalen! En gegarandeerd dat ie werkt... Zolang je het maar met een stevige portie zelfzekerheid overbrengt natuurlijk, héél belangrijk

haha, dat vind ik wel een hele goeie inderdaad :D

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:56

Je krijgt idd altijd een leuke reactie, want iedereen vind het leuk om zoiets te horen, toch? En idd een beetje vlot op iemand aflopen is al het halve werk!!!
Succes meiden....Ga er gewoon voor!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:56

Charlottte schreef:

Ik schiet namelijk altijd heel erg in de lach als er van die typjes waar je niets mee hebt zo heel subtiel steeds dichterbij komen dansen :+

Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt. :+
Dus die duw ik altijd nog minder subtiel dan zij subtiel waren aan de kant. Ik kan er écht niet tegen als mensen me opeens aanraken ofzo, weet niet waarom, maar ohh dan kan ik zo heftig reageren heh.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:19

Nueve schreef:
Nou, hier zijn ze niet zo subtiel en beginnen gewoon tegen je aan te rijden of arm om je heen te slaan of whatever - ja mensen die je nog nooit gezien hebt. :+
.

Geweldig grappig altijd, mannen die vlak achter je komen staan dansen, hun lijf tegen het jouwe.. Vorige week kwam er zo iemand vlak achter me dansen, op één of ander r&b-hiphop-achtig liedje. Wetende dat ik meestal niet bepaald ingetogen dans, en nogal met mijn gat kan schudden :+ . Man kwam dus achter me dansen, maar op zijn 'mannen-manier'. Gewoon tegen gezegd: 'kijk, als je dan echt wilt dansen, zorg er dan voor dat je ingodsnaam op het ritme kan blijven' . Hij was vrij snel weg :D Gekrengd in zijn ego geloof ik

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:25

LiSSy schreef:
take_one schreef:
Hmm ik doe het altijd veel te snel haha. :=

Je moet het gewoon heel luchtig brengen.. en er niet teveel bij na gaan denken!
Gewoon er naartoe lopen en iets zeggen. :D

ja en dat iets komt er dus nooit uit :D geen idee wat ik dan moet zeggen :o

Nou ik durf best een jongen/man aan te spreken.
Maar dat zijn dan jongens die ik niet ECHT leuk vind en dat word dus ook nooit wat.

Maar als ik iemand ECHT leuk vind, dan klap ik dicht, word ik spontaan verlegen terwijl ik normaal zo brutaal ben.

Wat ik vorig jaar gedaan heb vond ik echt lef van mijzelf.

De barman was zo leuk, het was vlak voor kerst, Mariah werd gedraaid met dat Uber oude kerstnummer All I want for Chrismas is youuuuuwww......
En ze deelden sterretjes uit (je weet wel kindervuurwerk.)
Ik z'n sterretje gepakt, aangestoken en naar de barman gelopen en die al zingent all I want for ..... gegeven.... (Ja, had al aardig wat wijntjes op)
Heb het sterretje gegeven en ben weer weggegaan de dans vloer op met de rest van de meiden.

Aan het eind van de avond roept hij mij: hey. meisje van het sterretje!!!!
Dus ik naar de bar,
Zegt hij: hoe heet je? Ik Danielle en jij?
Hij Wesley.... zegt ie: zou ik ook je nummer mogen zodat ik je een keer mee kan nemen uit eten?
Hihihi....

Nou wat een lef zeg....

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:28

Als ik iemand aansprak ging dat meestal zo:
-Wil je wat drinken?
-Zei ie ja (nooit nee gehad ;))
-Mooi doe mij maar een cola (of iets anders^^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:35

tantjeuh schreef:
Nueve schreef:
.

Geweldig grappig altijd, mannen die vlak achter je komen staan dansen, hun lijf tegen het jouwe.. Vorige week kwam er zo iemand vlak achter me dansen, op één of ander r&b-hiphop-achtig liedje. Wetende dat ik meestal niet bepaald ingetogen dans, en nogal met mijn gat kan schudden :+ . Man kwam dus achter me dansen, maar op zijn 'mannen-manier'. Gewoon tegen gezegd: 'kijk, als je dan echt wilt dansen, zorg er dan voor dat je ingodsnaam op het ritme kan blijven' . Hij was vrij snel weg :D Gekrengd in zijn ego geloof ik

Hahahah. _O- Ai ja, mannen en hun ego. Zodra je die krenkt, zijn ze idd weg! Maar wel goeie reactie. Moet ik ook es een keer toepassen (whoa dit klinkt arrogant, maar goed everybody knows hoe desperate die gasten met uitgaan kunnen zijn :x).

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:40

haha wat een leuke dingen staan hier. Ik stap dus ook echt nooit op iemand af. Reden, bang voor afwijzing denk ik :P Daarnaast ben ik stokdoof in een disco met luide muziek, dus kan alleen buiten of in een normaal cafe praten :P . Alleen in de cafe's waarvan ik denk dat is een leuke tent komen allemaal gasten van 30, next :P

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:16

Hm als ik uitga wil ik dansen en lekker gek doen....stap dus ook nooit op iemand af, weleens flirten en oogcontact maar wil mijn dansvloer niet verlaten voor een man.
Helaas stappen die dan op jou af en moet je eengesprek voeren, stilstaand, terwijl je gewoon wilt dansen.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:05

Nueve schreef:
Charlottte schreef:

Dus die duw ik altijd nog minder subtiel dan zij subtiel waren aan de kant. Ik kan er écht niet tegen als mensen me opeens aanraken ofzo, weet niet waarom, maar ohh dan kan ik zo heftig reageren heh.

ja dat heb ik ook :=

of die mannen die heel subtiel je bil samenknijpen ..
oeh ik ben niet arrogant maar ik kan me dan toch vuil kijken :=

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:07

daantjuhhh schreef:
LiSSy schreef:

ja en dat iets komt er dus nooit uit :D geen idee wat ik dan moet zeggen :o

Nou ik durf best een jongen/man aan te spreken.
Maar dat zijn dan jongens die ik niet ECHT leuk vind en dat word dus ook nooit wat.

Maar als ik iemand ECHT leuk vind, dan klap ik dicht, word ik spontaan verlegen terwijl ik normaal zo brutaal ben.

Wat ik vorig jaar gedaan heb vond ik echt lef van mijzelf.

De barman was zo leuk, het was vlak voor kerst, Mariah werd gedraaid met dat Uber oude kerstnummer All I want for Chrismas is youuuuuwww......
En ze deelden sterretjes uit (je weet wel kindervuurwerk.)
Ik z'n sterretje gepakt, aangestoken en naar de barman gelopen en die al zingent all I want for ..... gegeven.... (Ja, had al aardig wat wijntjes op)
Heb het sterretje gegeven en ben weer weggegaan de dans vloer op met de rest van de meiden.

Aan het eind van de avond roept hij mij: hey. meisje van het sterretje!!!!
Dus ik naar de bar,
Zegt hij: hoe heet je? Ik Danielle en jij?
Hij Wesley.... zegt ie: zou ik ook je nummer mogen zodat ik je een keer mee kan nemen uit eten?
Hihihi....

Nou wat een lef zeg....

hoe is het afgelopen dan :D ?

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:13

Je moet gewoon veel oefenen, dan lukt t steeds beter :j
En als je van te voren al gemerkt hebt dat iemand je wel ziet zitten (lachen, kijken, enz.) maakt het eigenlijk niet meer zo heel veel uit wat je zegt.

Succes :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:16

wat ik trouwens voor openingszin hoorde naast me vorige week :+
Ik noem de jongen even Tom ( geen idee hoe hij heette eigenlijk)

Jongen loopt naar meisje toe
Jongen zegt: 'Kus jij met vreemden'
Meisje: nee
Jongen : 'Hoi ik ben Tom, nu dan ? ' :+

serieus ik heb me kapot gelachen :')

Leuk detail: Tom was zeker geen misstap geweest :=

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:50

Ik heb er juist geen last van eigenlijk. Ik heb nu al weer een hele tijd een vaste relatie, maar daarvoor had ik er ook geen problemen mee om mannen aan te spreken. Nu moet ik zeggen dat wij vaak naar schuurfeesten gaan, daar is het een stuk makkelijker contact leggen (als bijv. in een discotheek). Eerst gewoon wat oogcontact, daarna loop je er een keer naar toe en vraag je iets in de richting van 'Gezellig hé?'. Deze doet het ook altijd goed 'Heb ik jou vorige week niet op dat en dat schuurfeest gezien?' Aangezien veel mensen van de KPJ zijn die erheen gaan, en die dus alle schuurfeesten afgaan :+

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:10

owwww ik had altijd de perfecte openingszin!!! Ik word (heel stom) altijd lastig gevallen met stappen.. (waarschijnlijk omdat ik heel extravert ben en veel mensen ken, dat geeft mensen het idee dat je het wel leuk vind als ze tegen je aan blijven banketstaaf, aan je gaan zitten enz.) Dan liep ik altijd naar die gozer die ik leuk vond toe en die al de hele tijd zat te kijken en zei ik, ik kom even bij jou staan want word helemaaaaal gek van die gast!!! eigenlijk altijd vonden ze het een soort van eer dat ze mij mochten 'beschermen', want dat is wat mannen graag doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:56

Nueve schreef:

Nou, daar kan ik ook niet tegen, beetje respect tonen voor het wezen vrouw is wel het minste wat je kunt doen imo. Als je zomaar iemand aan wilt raken of er tegenaan begint te rijden, ben je bij mij bij voorbaat al afgeschreven, ik ben geen opblaaspop zeg! :(

Hilde_q schreef:

Nou, dan kijk ik niet alleen vuil, dan kunnen ze een glas bier in hun gezicht krijgen. Er zijn bepaalde delen van mij waar mensen niet aan mogen komen, zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:10

Yamcha schreef:
Nueve schreef:

Nou, daar kan ik ook niet tegen, beetje respect tonen voor het wezen vrouw is wel het minste wat je kunt doen imo. Als je zomaar iemand aan wilt raken of er tegenaan begint te rijden, ben je bij mij bij voorbaat al afgeschreven, ik ben geen opblaaspop zeg! :(

Hilde_q schreef:

Nou, dan kijk ik niet alleen vuil, dan kunnen ze een glas bier in hun gezicht krijgen. Er zijn bepaalde delen van mij waar mensen niet aan mogen komen, zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.

Met jou kan ik praten. :Y)
Zaterdag ook met uitgaan he, zo'n gozer opeens in mn kont knijpen enzo. Nou direct zijn hand gegrepen en er een flinke zwaai aan gegeven hahaha. Blijkbaar nogal opvallend, want mijn vriendin moest er nogal hard om lachen. Maar ja, dan moeten ze maar niet zo desperate aan elk vrouwelijk figuur wat voorbij komt gelopen zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:26

Groot gelijk :j +:)+
Ik wou dat er meer vrouwen voor zichzelf opkomen, dan waren de heren ook neit zo hondsbrutaal :=

Maar dat ie uitgelachen wordt, maakt ie het toch zelf naar? Als hij jou beleefd wat drinken aan zou bieden, een leuk plekje, en de avond vulde met een charmante, grappige en beleefde conversatie zou hij misschien aan het eind van de avond kunnen scoren toch?

Mijn man heeft mij toentertijd echt het hof gemaakt, met bloemen, verrassingsetentjes, kleine attenties...... Dat is gewoon veel leuker, dan voel je je als vrouw echt de moeite waard, en mooi, en goed.....
Als er in mijn kont geknepen wordt bij wijze van begroeting, voel ik me net een opblaaspop, zo wil ik niet behandeld worden.

Overigens komt het eerste initiatief niet van mij uit, ik dirigeer het zo dat ze naar míj toe komen...... ik heb (en hou) de touwtjes in handen...... }>

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 12:33

als een man mij zomaar in mijn kont knijpt kan hij echt een mep verwachten. hou er niet zo van als mannen zo maar aan me zitten.

romyv: dat is ook wel een goede :)