Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. kijk rond of mensen er boekjes bij hebben, en zorg dat je geen zwaar opgevoerde koopt. Als je wil dat hij harder loopt ga naar een goede dealer bij je in de buurt en laat het professioneel doen, als een scooter verkeerd is afgesteld slijt alles twee keer zo hard. 

) Noompiejjj schreef:Mijn scooter heb ik vorige week donderdag gewoon via marktplaats gekocht, enige wat eraan mankeerd is dat kickstart t niet doet, en ik wil hem nog laten opvoeren want hij trekt langzaam op en haalt de 40 nog net![]()
Je kunt geen certificaten meer aanvragen, je krijgt nu standaard een rijbewijs voor de brommer.. (36 euro)
Verzekering voor scooter is trouwens behoorlijk duur, vooral als je 16-20 jaar bent. Als je de volle verzekering neemt ben je dik over de 200 euro kwijt.. maar alleen WA is wel weer goedkoper.
zo deden mijn ouders dat vroeger wel voor mij

maar dat kan dus niet.. ze zijn daar ook niet gen natuurlijk
vind het ideaal, alleen in de winter ben ik heel ziek geweest door de wind op me borst ik bleef maar hoesten, en bij hagel moet ik stoppen anders heb ik blauwe plekken
voor de rest is het geweldig, heerlijk al die auto's voorbij als t weer eens vaststaat in Utrecht