verliefd en jullie??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saffire

Re: verliefd en jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 18:19

5 weke he jakkie zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:21

ik krijg wel altijd commentaar.. Zo jong al zó verliefd?
kan toch nooit goed gaan..
Ik kreeg laatst zelfs te horen: ja maar stel, straks heb je maar met éen iemand seks gehad, dat is toch erg?

waar slaat het op. ^)

@tante_trien: superleuk! ook tof dat ie volhoudt hihi. Wel jammer dat ie 5 weken weg is..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:21

Jaa, ik ben van mijn exen gewend dat ze 24/7 achter mijn kont aanhangen, dus het is nogal wennen :D .
Hij is hiervoor voor 3 weken weggeweest, dat viel heel erg mee. Die 2 weekjes langer kunnen het geen hel maken toch?

Vind het wel prettig dat hij doordeweeks altijd weg is haha, lekker mijn eigen ding doen. :j

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:22

tante_trien schreef:
Ik ben ook verliefd. :+:
Eindelijk een reden om er over te praten O:) .

Begin februari kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij:"Heey ann, wat doe je vnv? Ray komt langs, maar hij wil alleen maar fiets, als jij langskomt dan wil hij niet..". Nouja, prima, ik daarheen gegaan, onder de voorwaarde dat ik niet achter ray aan zou gaan. 2 dagen later kwam hij met uitgaan naar mij toe, of ik niet een keer met hem uit zou willen. Ik hem goed bekeken, en dáaamn wat een lekkerding!! :~ Maar helaas, ik heb hem afgewezen. Hij gaf niet op, en bleef me vragen. Ik aan vriendinnetje gevraagd, als zij er toch niks meedoet, of ik dan niet met hem uitmocht, beloofd dat het toch niks zou worden. Eind februari was het zover, op date geweest, en allebij gelijk hélemaal verliefd. :+:

1 Maart hebben we gekregen. :+:
Hij werkt bij de marine en is hierdoor standaard van maandag t/m vrijdag weg. Hij zit nu op zee, hij is nu voor 5 weken weg, de eerste week zit er net op. :)

ja marine ik ken het lastig is het he als je liefje lang weg is.
ik ga zelf als alles goed gaat bij de landmacht en mijn vriend vind dat alles behalve leuk ;(

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:22

saffire schreef:
Marilla schreef:
Bijna 2 jaar samen en nog smoorverliefd op elkaar! Hebben ook het gevoel dat het steeds meer wordt :D
We zijn echt blij met elkaar en accepteren elkaars beperkingen en hij accepteert mijn ziekte, ook niet onbelangrijk!

dat is mooi dat hij dat doet
mijn vriend heeft ook een kleine beperking aan zijn arm
ik repecteer dat ook, voor mij is hij perfect

Ja, dat is zeker fijn! Vooral omdat ik nooit zou kunnen fulltime werken of zou kunne reizen ofwatdanook. Ben ook erg beperkt.
Fijn om te lezen dat jij zijn beperking ook accepteert!
Zijn tegenwoordig zat mensen die mensen met beperkingen/ziektes zonder pardon buiten de deur zetten.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:23

nikita_benno schreef:
ik ga zelf als alles goed gaat bij de landmacht en mijn vriend vind dat alles behalve leuk ;(

Kan ik me heel goed voorstellen van je vriend, vooral als je het niet gewend bent!
Het begin zal voor jullie beide lastig zijn, maar als je eenmaal gewend bent.. :j

Het scheelt dat ik bij mijn vriend niet anders gewend ben. :)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:24

Ik ben ook flieft :+ We hebben nu ruim 4 maanden, maar het voelt super goed en ook al veel langer. Maar goed we kenden elkaar ook al 13 jaar ofzo :7
Over samenwonen hebben we het ook al vrij regelmatig...
Als alles zo door blijft gaan denk ik dat we einde van dit jaar samenwonen :o

En wat een mensen met beperkingen hier zeg :+ Mijn vriend is op dit moment 50 % arbeidsongeschikt :(:)

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:25

Nueve schreef:
Niet verliefd. Wel vaak interessantjes. :')

Hier het zelfde :D :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:26

Marilla schreef:
saffire schreef:
dat is mooi dat hij dat doet
mijn vriend heeft ook een kleine beperking aan zijn arm
ik repecteer dat ook, voor mij is hij perfect

Ja, dat is zeker fijn! Vooral omdat ik nooit zou kunnen fulltime werken of zou kunne reizen ofwatdanook. Ben ook erg beperkt.
Fijn om te lezen dat jij zijn beperking ook accepteert!
Zijn tegenwoordig zat mensen die mensen met beperkingen/ziektes zonder pardon buiten de deur zetten.

Helaas wel ja, kwam in familiekringen hier ook voor..

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:31

Ik ben verliefd ja :o
Ik heb nu (nouja, donderdag pas) 3 maanden met hem, en ondanks een paar kleine situaties (ik ben niet de makkelijkste om mee in een relatie te zitten) gaat het allemaal nog perfect :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:50

Jammer dat je nu al wat probleempjes hebt gehad, maar gelukkig dat het nu weer goed gaat! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:01

Als die probleempjes eenmaal goedkomen groei je juist dichter naar elkaar toe :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:07

Ja, dat is zeker waar!
Maar het is imo niet zo'n heel goed teken als je zo snel al probleempjes hebt.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:10

Verliefd als in: niks kunnen eten, de hele dag verward zijn, vlinders teveel in je buik heeft bij maar een weekje geduurd (gelukkig want ik was maar liefst 5 kilo kwijt in die week, gezond is anders :Y) ).

Maar ik ben natuurlijk wel ontzettend gelukkig met hem, op het einde van de maand al twee jaar. Nu heeft nog wat vrije dagen kunnen opnemen rond die tijd en doen we een korte campeervakantie naar jullie kikkerlandje :D .
Zal deugd doen na een periode dat we elkaar minder hebben gezien (ik zit momenteel heel druk in de examens en blijf daarom de meeste tijd op mijn kamer studeren).

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:10

tante_trien schreef:
nikita_benno schreef:

Kan ik me heel goed voorstellen van je vriend, vooral als je het niet gewend bent!
Het begin zal voor jullie beide lastig zijn, maar als je eenmaal gewend bent.. :j

Het scheelt dat ik bij mijn vriend niet anders gewend ben. :)

ik wil al vanaf kleins afaan dienst in en ken hem net 2,5 maand en ik ga gewoon dienst in klinkt heel hard maar dat werk is wel mn toekomst. en hoe hard dit ook klinkt hij zal dit welmoeten accepteren en dat doet hij ook wel alleen dat ik zo vaak weg ben vind hij niks en de uitzending praten we niet eens over want dat vind hij dus echt niet leuk. ik vind uitzending wel leuk alleen om hem te missen niet maar is helaas niet anders

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:11

Ik heb 4 jaar en bijna 3 maanden met mijn vriend, en ik zie hem nog érg graag! Vind hem nog steeds helemaal leuk, en ben blij als hij thuis komt uit zijn werk!
We hebben trouwplannen, en zijn al druk aan het sparen! :D

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:13

Al 3 maanden hélemaal verliefd.
Perfect, :+:
En hij woont wel al soort van bij mij, maar gaat prima, we zitten niet op elkaar lip, en doen lekker ons eigen ding, :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:15

nikita_benno schreef:
ik wil al vanaf kleins afaan dienst in en ken hem net 2,5 maand en ik ga gewoon dienst in klinkt heel hard maar dat werk is wel mn toekomst. en hoe hard dit ook klinkt hij zal dit welmoeten accepteren en dat doet hij ook wel alleen dat ik zo vaak weg ben vind hij niks en de uitzending praten we niet eens over want dat vind hij dus echt niet leuk. ik vind uitzending wel leuk alleen om hem te missen niet maar is helaas niet anders

Tuurlijk heeft hij dat gewoon te accepteren! :j Hij mag jou dromen niet in de weg staan!

Mijn vriend wil na de marine ook over naar de landmacht, dat vind ik helemaal niks, bij de marine heb ik een veiliger gevoel. :+
Maar hé, als mijn vriend daar vrolijker/blijer/gelukkiger van word, zal dat uiteindelijk voor mij alleen maar positief uitwerken. :j

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:17

tante_trien schreef:
Ja, dat is zeker waar!
Maar het is imo niet zo'n heel goed teken als je zo snel al probleempjes hebt.

Nee dat weet ik... Maar uiteindelijk groeien we dichter naar elkaar toe, we leren nu in ieder geval elkaars grenzen kennen, zodat het niet over een jaar in 1 klap komt, maar nu opgedeelt in stukjes komt :o

Dat is in ieder geval wat ik mezelf probeer te vertellen wanneer het weer raak is :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:18

Hahaha. Hoevaak zien jullie elkaar, als ik vragen mag? :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:26

tante_trien schreef:
Ik ben ook verliefd. :+:
Eindelijk een reden om er over te praten O:) .

Begin februari kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij:"Heey ann, wat doe je vnv? Ray komt langs, maar hij wil alleen maar fiets, als jij langskomt dan wil hij niet..". Nouja, prima, ik daarheen gegaan, onder de voorwaarde dat ik niet achter ray aan zou gaan. 2 dagen later kwam hij met uitgaan naar mij toe, of ik niet een keer met hem uit zou willen. Ik hem goed bekeken, en dáaamn wat een lekkerding!! :~ Maar helaas, ik heb hem afgewezen. Hij gaf niet op, en bleef me vragen. Ik aan vriendinnetje gevraagd, als zij er toch niks meedoet, of ik dan niet met hem uitmocht, beloofd dat het toch niks zou worden. Eind februari was het zover, op date geweest, en allebij gelijk hélemaal verliefd. :+:

1 Maart hebben we gekregen. :+:
Hij werkt bij de marine en is hierdoor standaard van maandag t/m vrijdag weg. Hij zit nu op zee, hij is nu voor 5 weken weg, de eerste week zit er net op. :)

Oh dat is wel een leuk verhaal! Ik heb mijn vriend eerst ook afgewezen. :o Bleek daarna ook prima te klikken! :D
Ik ken het gevoel trouwens, hij woont in Zwitserland en voor mij begint nu de allerlaatste maand van 6 mnd wachten! Maar eigenlijk zijn ze voorbij gevlogen, dus let maar op die 5 weken zijn zo om. :)

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:27

Ben ook verliefd :D Ken hem nu 2 maanden en ook bij ons ging het niet meteen helemaal soepel (we hebben allebei nogal sterke persoonlijkheid) maar het gaat nu toch echt de goede kant op :)
Zie hem alleen in het weekend, we hebben allebei druk leven en kennen elkaar nog niet zo lang. Maar we hebben het er wel over gehad dat we meer tijd voor elkaar moeten gaan maken omdat we allebei ervan balen dat we elkaar zo weinig zien :)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:29

BraveSpots schreef:
Verliefd als in: niks kunnen eten, de hele dag verward zijn, vlinders teveel in je buik heeft bij maar een weekje geduurd (gelukkig want ik was maar liefst 5 kilo kwijt in die week, gezond is anders :Y) ).

Dat is ook tot nu toe mijn beste manier van afvallen :))
Ik viel in een paar weken tijd zo'n 7 kilo af.. inmiddels zitten die er weer aan :+
Maar verliefd ben ik nog steeds, we zijn alweer ruim 1,5 jaar samen :+:
En het gaat echt niet altijd even goed, ik ben nogal onzeker, maar gelukkig kan hij aardig goed omgaan met mijn buien :o :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:33

Ik weet niet of ik de term 'verliefdheid' wel kan gebruiken.. Wel iemand heeeeeeel erg leuk vinden :D En volgensmij ziet hij mij ook wel zitten, gezien de toespelingen die hij maakt.
''Kom je ook langs Zeeland? :o ''
Na wat plagen, kwam eruit dat ik toch ook langs hem moest gaan :D
Plus nog wat dingen als dat ik wel knap ben en dat hij niet weg te slaan is van msn als ik er ook ben :o :D Oke, misschien zijn het toch wel vlinders :o

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:34

tante_trien schreef:
Hahaha. Hoevaak zien jullie elkaar, als ik vragen mag? :)

ligt er maar net aan, toen we nog op dezelfde school zaten elke dag in ieder geval een uur uitgezonderd een van de weekenddagen. Maar nu hij examen heeft gedaan proberen we elkaar zo vaak mogelijk te zien, door een niet meewerkend lesrooster van mijn kant is dat 2/3x per week, maar dat is dan wel een hele middag.