Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
tante_trien schreef:Ik ben ook verliefd.
Eindelijk een reden om er over te praten.
Begin februari kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij:"Heey ann, wat doe je vnv? Ray komt langs, maar hij wil alleen maar fiets, als jij langskomt dan wil hij niet..". Nouja, prima, ik daarheen gegaan, onder de voorwaarde dat ik niet achter ray aan zou gaan. 2 dagen later kwam hij met uitgaan naar mij toe, of ik niet een keer met hem uit zou willen. Ik hem goed bekeken, en dáaamn wat een lekkerding!!Maar helaas, ik heb hem afgewezen. Hij gaf niet op, en bleef me vragen. Ik aan vriendinnetje gevraagd, als zij er toch niks meedoet, of ik dan niet met hem uitmocht, beloofd dat het toch niks zou worden. Eind februari was het zover, op date geweest, en allebij gelijk hélemaal verliefd.
1 Maart hebben we gekregen.
Hij werkt bij de marine en is hierdoor standaard van maandag t/m vrijdag weg. Hij zit nu op zee, hij is nu voor 5 weken weg, de eerste week zit er net op.
saffire schreef:Marilla schreef:Bijna 2 jaar samen en nog smoorverliefd op elkaar! Hebben ook het gevoel dat het steeds meer wordt
We zijn echt blij met elkaar en accepteren elkaars beperkingen en hij accepteert mijn ziekte, ook niet onbelangrijk!
dat is mooi dat hij dat doet
mijn vriend heeft ook een kleine beperking aan zijn arm
ik repecteer dat ook, voor mij is hij perfect
nikita_benno schreef:ja marine ik ken het lastig is het he als je liefje lang weg is.
ik ga zelf als alles goed gaat bij de landmacht en mijn vriend vind dat alles behalve leuk

We hebben nu ruim 4 maanden, maar het voelt super goed en ook al veel langer. Maar goed we kenden elkaar ook al 13 jaar ofzo

Mijn vriend is op dit moment 50 % arbeidsongeschikt
Marilla schreef:saffire schreef:dat is mooi dat hij dat doet
mijn vriend heeft ook een kleine beperking aan zijn arm
ik repecteer dat ook, voor mij is hij perfect
Ja, dat is zeker fijn! Vooral omdat ik nooit zou kunnen fulltime werken of zou kunne reizen ofwatdanook. Ben ook erg beperkt.
Fijn om te lezen dat jij zijn beperking ook accepteert!
Zijn tegenwoordig zat mensen die mensen met beperkingen/ziektes zonder pardon buiten de deur zetten.
).
.tante_trien schreef:nikita_benno schreef:ja marine ik ken het lastig is het he als je liefje lang weg is.
ik ga zelf als alles goed gaat bij de landmacht en mijn vriend vind dat alles behalve leuk
Kan ik me heel goed voorstellen van je vriend, vooral als je het niet gewend bent!
Het begin zal voor jullie beide lastig zijn, maar als je eenmaal gewend bent..
Het scheelt dat ik bij mijn vriend niet anders gewend ben.
nikita_benno schreef:ik wil al vanaf kleins afaan dienst in en ken hem net 2,5 maand en ik ga gewoon dienst in klinkt heel hard maar dat werk is wel mn toekomst. en hoe hard dit ook klinkt hij zal dit welmoeten accepteren en dat doet hij ook wel alleen dat ik zo vaak weg ben vind hij niks en de uitzending praten we niet eens over want dat vind hij dus echt niet leuk. ik vind uitzending wel leuk alleen om hem te missen niet maar is helaas niet anders
Hij mag jou dromen niet in de weg staan!
tante_trien schreef:Ja, dat is zeker waar!
Maar het is imo niet zo'n heel goed teken als je zo snel al probleempjes hebt.
tante_trien schreef:Ik ben ook verliefd.
Eindelijk een reden om er over te praten.
Begin februari kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij:"Heey ann, wat doe je vnv? Ray komt langs, maar hij wil alleen maar fiets, als jij langskomt dan wil hij niet..". Nouja, prima, ik daarheen gegaan, onder de voorwaarde dat ik niet achter ray aan zou gaan. 2 dagen later kwam hij met uitgaan naar mij toe, of ik niet een keer met hem uit zou willen. Ik hem goed bekeken, en dáaamn wat een lekkerding!!Maar helaas, ik heb hem afgewezen. Hij gaf niet op, en bleef me vragen. Ik aan vriendinnetje gevraagd, als zij er toch niks meedoet, of ik dan niet met hem uitmocht, beloofd dat het toch niks zou worden. Eind februari was het zover, op date geweest, en allebij gelijk hélemaal verliefd.
1 Maart hebben we gekregen.
Hij werkt bij de marine en is hierdoor standaard van maandag t/m vrijdag weg. Hij zit nu op zee, hij is nu voor 5 weken weg, de eerste week zit er net op.
Bleek daarna ook prima te klikken!
Ken hem nu 2 maanden en ook bij ons ging het niet meteen helemaal soepel (we hebben allebei nogal sterke persoonlijkheid) maar het gaat nu toch echt de goede kant op 
BraveSpots schreef:Verliefd als in: niks kunnen eten, de hele dag verward zijn, vlinders teveel in je buik heeft bij maar een weekje geduurd (gelukkig want ik was maar liefst 5 kilo kwijt in die week, gezond is anders).

En volgensmij ziet hij mij ook wel zitten, gezien de toespelingen die hij maakt.
''
Oke, misschien zijn het toch wel vlinders
tante_trien schreef:Hahaha. Hoevaak zien jullie elkaar, als ik vragen mag?