die vervelende gordel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:54

Shadow0 schreef:
Ik heb er ook last van, ook van kramp doordat het mijn schouder zo naar achteren trekt.
Wat ik echt ronduit link vind is dat de gordel soms blokkeert als ik me draai om rechts achter me te kijken of er geen fietsers aankomen, en ik dus niet ver genoeg kan kijken. Blijkbaar draai ik dan te snel... Ook daar zou ik wel graag een oplossing voor hebben.
.

Dir ontstaat vaak als de gordel helemaal uitgetrokken is dan raakt de spanner ontregeld en kijg je zulke problemen, oplossing is nieuwe gordelspanner laten monteren.
Let op dit soort onderdelen kan je niet zomaar ergens kopen en laten plaatsen dat zijn chassisgebonden onderdelen door TNO goed gekeurd, wat vaak bij Halfords ed niet het geval is zoals eeder in dit topic beweerd werd.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:57

Shadow, als jij zover moet draaien klopt de afstelling van je spiegel niet. Als jij je hoofd gewoon naar rechts draait zou jij je dode hoek moeten kunnen overzien en de rest zorgt je spiegel voor!

Shadow0

Re: die vervelende gordel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:03

Wiesje: er zijn hier een paar hele vervelende punten waar het fietspad verscholen zit achter geparkeerde auto's, die je dus alleen maar kunt overzien vanaf 1 punt, en dat valt dan net schuin achter je. Mijn spiegels staan goed afgesteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:35

Wiesje schreef:
Shadow, als jij zover moet draaien klopt de afstelling van je spiegel niet. Als jij je hoofd gewoon naar rechts draait zou jij je dode hoek moeten kunnen overzien en de rest zorgt je spiegel voor!

Heb ik een paar maanden geleden ook al gezegd tegen ShadowO omdat ze toen zo moeilijk liep et doen met inparkeren, logisch als ze verkeerd afgesteld staan.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 12:57

Ja, wat een oordelen zo over internet he? :) Want Chiqa heeft mijn spiegels helemaal niet gezien, dus die kan moeilijk weten of ze wel of niet goed afgesteld staan. (Ze zijn trouwens prima afgesteld :) )

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:53

mmm ik ben niet klein 1,71 maar toch zitten ze niet fijn bij mn nek :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 14:30

Ik heb er ook altijd last van, vooral met wat lager shirtjes en hempje! Zo vervelend!