Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vinurr schreef:wat voor een hond heeft je moeder? Beetje een waakhond?
Ik vraag me overigens wel af waarom je niet gevraagd hebt waarom ze de taxi niet instapte?
ushi schreef:Lees ik dat nou goed? Het was geen vrouw maar een man?
Zo'n rechtstreeks politienummer klinkt ook niet echt...
Ben blij dat je niet in de buurt woont
Rienn schreef:Moet ik mij ook zorgen maken? Woon niet zo gek ver bij je vandaan! Bij ons is in de eerste 4 maanden van dit jaar al 5 keer ingebroken, we hebben nu ook een alarmsysteem en alle sloten zijn extra beveiligd, maar als ze willen zouden ze dan ook gewoon nog binnen kunnen komen. Zegt de politie..
Ik begrijp dat jij nu niet snel nog iemand zal helpen.
Nuage schreef:Uiteraard is het belangrijk je huis goed te beveiligen. Eventueel een slotenmaker langs laten komen die een keurmerk heeft. Heb ik ook gedaan toen ik bang was in mijn eigen huis en hij wist precies aan te wijzen waar de risicopunten zaten. Zo maakte hij een extra slot op mijn voordeur (was eruit te rammen), extra slot op de achterdeur en heeft hij een stang voor een klein kiepraampje gemonteerd op een manier waarop die niet te verwijderen is met een schroevendraaier. Ik was wel wat geld kwijt maar voelde me daarna weer erg veilig.
Wat een goedkope oplossing is: bordje bij de voordeur "pas op voor de hond" liefst nog met een foto van een dobermann erbij ofzo. Ik heb er ook eentje bij de achterdeur (maar bij mij zit er ook echt een rottweiler achter die deur)
Nuage schreef:Rienn schreef:Moet ik mij ook zorgen maken? Woon niet zo gek ver bij je vandaan! Bij ons is in de eerste 4 maanden van dit jaar al 5 keer ingebroken, we hebben nu ook een alarmsysteem en alle sloten zijn extra beveiligd, maar als ze willen zouden ze dan ook gewoon nog binnen kunnen komen. Zegt de politie..
Ik begrijp dat jij nu niet snel nog iemand zal helpen.
Las vd week in het AD dat Hoorn het grootst aantal woninginbraken heeft relatief gezien...Vind het ook een eng verhaal hoor, zou me er ook niet prettig bijvoelen.
Uiteraard is het belangrijk je huis goed te beveiligen. Eventueel een slotenmaker langs laten komen die een keurmerk heeft. Heb ik ook gedaan toen ik bang was in mijn eigen huis en hij wist precies aan te wijzen waar de risicopunten zaten. Zo maakte hij een extra slot op mijn voordeur (was eruit te rammen), extra slot op de achterdeur en heeft hij een stang voor een klein kiepraampje gemonteerd op een manier waarop die niet te verwijderen is met een schroevendraaier. Ik was wel wat geld kwijt maar voelde me daarna weer erg veilig.
Wat een goedkope oplossing is: bordje bij de voordeur "pas op voor de hond" liefst nog met een foto van een dobermann erbij ofzo. Ik heb er ook eentje bij de achterdeur (maar bij mij zit er ook echt een rottweiler achter die deur)