Maar mits met mate bij een man ook. Een echte kerel heeft wat borsthaar, maar een gorilla hoeft ook weer niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dat het niet mooi is dat is idd een kwestie van smaak en gelukkig verschillen die 
Relaxed schreef:Als dat haar er niet zit blijft het zweet wel opgedroogd aan het lichaam zetten, dus die reden vind ik dan wel weer dikke flauwekulDat het niet mooi is dat is idd een kwestie van smaak en gelukkig verschillen die
Mijn vriend heeft een beetje borsthaar en vind het prima zoals hij het heeft. Zoiezo heeft ie niet veel lichaamshaar, gewoon normaal mannelijk, maar niet te.. Kaal vind ik ook weer zo kaal, jongetjesachtig
- dat bij kale borstjes het zweet in/op de kleding gaat zitten. Daarbij zie je ook wel eens van die schilfers tussen het borsthaar. Ja, ik weet dat dat huidschilfers zijn en dat iedereen het heeft/verliest maar ik vind/zie het toch liever niet terug in borsthaar

Desir_ee schreef:Een beetje borsthaar (dus vrij beperkt tot nihil) mag en zo'n streepje ook, Dat is wel sexy![]()
maar zodra het ook maar iets van een harige mat of een beren vel krijgt hoeft het van mij niet meer,,
.
. Dan toch liever te weinig dan te veel.
Uthrick schreef:Relaxed schreef:Als dat haar er niet zit blijft het zweet wel opgedroogd aan het lichaam zetten, dus die reden vind ik dan wel weer dikke flauwekulDat het niet mooi is dat is idd een kwestie van smaak en gelukkig verschillen die
Mijn vriend heeft een beetje borsthaar en vind het prima zoals hij het heeft. Zoiezo heeft ie niet veel lichaamshaar, gewoon normaal mannelijk, maar niet te.. Kaal vind ik ook weer zo kaal, jongetjesachtig
Ik denk - en misschien is dat wel een rare gedachtengang want ik denk wel vaker raar- dat bij kale borstjes het zweet in/op de kleding gaat zitten. Daarbij zie je ook wel eens van die schilfers tussen het borsthaar. Ja, ik weet dat dat huidschilfers zijn en dat iedereen het heeft/verliest maar ik vind/zie het toch liever niet terug in borsthaar
Uthrick schreef:Ja, echt! En ik baal(de) er zelf ook van omdat we het gewoon nog zo leuk hadden samen en het echt wel zaten zitten. Maar ja... zijn ouders vinden een "stadse" agent en een boer niet zo'n geweldige combi en dat leverde steeds meet gezeur opIk PB je wel even want niet heel bokt hoeft t te lezen