En wat vinden jullie van borsthaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:11

Bij een paard vind ik het best OK :D
Maar mits met mate bij een man ook. Een echte kerel heeft wat borsthaar, maar een gorilla hoeft ook weer niet

schorppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:13

Ik vind borsthaar ook heerlijk. Ik heb zelfs ooit een periode gehad dat ik afknapte op kale kippenborstjes haha.
IK vind het supermannelijk.

Niwla

Re: En wat vinden jullie van borsthaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:22

Oei nee bah, gelukkig denkt mn vriend er ook zo over :D

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:23

Oké Oké... ik krijg PB met de vraag wát ik er dan zo vies aan vind??? Nou, verklaar me voor gek maar ten eerste de gedachte dat een man zweet en dit zweet (opgedroogd) in/tegen het borsthaar blijft zitten vind ik echt zoooooo vies! Daarbij vind ik het ook nog eens niet mooi uitzien.
Ik heb trouwens een keer heel serieus aan een man met behoorlijke beharing maar die het ook wel eens scheert gevraagd of hij nu écht verschil qua warmte voelt als hij wel of geen haar heeft (ivm isolatie) en dat was niet het geval :+

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:27

Als dat haar er niet zit blijft het zweet wel opgedroogd aan het lichaam zetten, dus die reden vind ik dan wel weer dikke flauwekul :+ Dat het niet mooi is dat is idd een kwestie van smaak en gelukkig verschillen die ;)

Mijn vriend heeft een beetje borsthaar en vind het prima zoals hij het heeft. Zoiezo heeft ie niet veel lichaamshaar, gewoon normaal mannelijk, maar niet te.. Kaal vind ik ook weer zo kaal, jongetjesachtig :+

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:31

Relaxed schreef:
Als dat haar er niet zit blijft het zweet wel opgedroogd aan het lichaam zetten, dus die reden vind ik dan wel weer dikke flauwekul :+ Dat het niet mooi is dat is idd een kwestie van smaak en gelukkig verschillen die ;)

Mijn vriend heeft een beetje borsthaar en vind het prima zoals hij het heeft. Zoiezo heeft ie niet veel lichaamshaar, gewoon normaal mannelijk, maar niet te.. Kaal vind ik ook weer zo kaal, jongetjesachtig :+

Ik denk - en misschien is dat wel een rare gedachtengang want ik denk wel vaker raar :+ - dat bij kale borstjes het zweet in/op de kleding gaat zitten. Daarbij zie je ook wel eens van die schilfers tussen het borsthaar. Ja, ik weet dat dat huidschilfers zijn en dat iedereen het heeft/verliest maar ik vind/zie het toch liever niet terug in borsthaar :n

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:33

Ik vind borsthaar héél erg vies!!
Ben blij dat mijn kerel dat niet heeft!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:42

tanjazaffira schreef:
alja schreef:
vind het heerlijk :D

Whahah IK OOK!!!
Ik kan er niet afblijven, lekker kriebelen :9 :9 :9

Ook ik sluit me aan bij de We-love-borsthaar-club :D

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:47

Nou Uthrick.. lekkere mannen op een dating site... forget it !

In het echt zijn ze 10 jaar ouder, dikker, minder verzorgt of zelfs totaal iemand anders dan op de foto....

Dus geloof me, als borsthaar het zou zijn :')

Maar ik deel je mening, borsthaar is YAK. Het ziet er vies uit, en het ligt helemaal niet lekker.
Ik heb liever een man met een jongetjesborstkas, lekker glad en zacht en PRIKT NIET als ik erop wil liggen met mijn gezicht.

Desir_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:48

Een beetje borsthaar (dus vrij beperkt tot nihil) mag en zo'n streepje ook, Dat is wel sexy :o
maar zodra het ook maar iets van een harige mat of een beren vel krijgt hoeft het van mij niet meer,,

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:50

Nou Cross.... als je toevallig een leuke borsthaar vrije man weet... stuur m dan even door naar mij! :)* :j Boer = nl al een tijd exit! :\

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:51

Desir_ee schreef:
Een beetje borsthaar (dus vrij beperkt tot nihil) mag en zo'n streepje ook, Dat is wel sexy :o
maar zodra het ook maar iets van een harige mat of een beren vel krijgt hoeft het van mij niet meer,,

Hetzelfde hier :D .

Geen borsthaar vind ik niet erg, en een klein beetje mag zeker, ook een streepje heb ik geen problemen mee, ik vind het best wel 'mannelijk' eigenlijk.

Maar zo'n groot lang krullend gedoe van je ene schouder tot je ander, tot je navel en dan nog eens rughaar, dat vind ik eerder 'apenlijk' :D . Dan toch liever te weinig dan te veel.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:53

Uthrick schreef:
Nou Cross.... als je toevallig een leuke borsthaar vrije man weet... stuur m dan even door naar mij! :)* :j Boer = nl al een tijd exit! :\

Nee ! Wat balen !

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een borsthaarloze leuke man met veel geld of veel grond :D
Oh ja en moet van katten houden natuurlijk.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:56

Heerlijk!!!! Vooral als het van die kleine krulletjes zijn.

Nee, geen kale kippenborstjes voor mij. Ik wil een mannelijke man.
Ik had altijd het gevoel dat ik bij een puber in bed lag als ze geen borsthaar hadden.
Ben natuurlijk zelf ook niet meer de jongste.
Gelukkig heeft mijn lieftallige wederhelft borsthaar. Wel een beetje te weinig naar mijn zin, maar ikmoet het er maar mee doen. :+
Laatst bijgewerkt door Ragebol1977 op 08-06-09 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:56

crossmonster schreef:
Nou Uthrick.. lekkere mannen op een dating site... forget it !

Nou mijn vriendje is anders heel lekker al zeg ik het zelf en die heb ik er ook vandaan geplukt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:57

Uthrick schreef:
Relaxed schreef:

Ik denk - en misschien is dat wel een rare gedachtengang want ik denk wel vaker raar :+ - dat bij kale borstjes het zweet in/op de kleding gaat zitten. Daarbij zie je ook wel eens van die schilfers tussen het borsthaar. Ja, ik weet dat dat huidschilfers zijn en dat iedereen het heeft/verliest maar ik vind/zie het toch liever niet terug in borsthaar :n

Das meer een kwestie van hygiene en heeft imo niet zoveel met borsthaar te maken :n

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:57

Ja, echt! En ik baal(de) er zelf ook van omdat we het gewoon nog zo leuk hadden samen en het echt wel zaten zitten. Maar ja... zijn ouders vinden een "stadse" agent en een boer niet zo'n geweldige combi en dat leverde steeds meet gezeur op :( Ik PB je wel even want niet heel bokt hoeft t te lezen :+

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:58

@ Flex
Nou, dus staat ie niet (meer:P ) op een datingssite :')
Laatst bijgewerkt door CM_ op 08-06-09 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

HBVisser schreef:
Nee, geen kale kippenborstjes voor mij. Ik wil een mannelijke man.

Behoorlijke baardgroei hoort daar ook bij :j

moonsparkle

Ik ga alleen voor t übersexy-onderbuik-haar-streepje :Y)

Judith_H

Nou, mijn vriend heeft ook borsthaar..
Ten eerste toen we een relatie kregen had die het nog niet echt overtuigend.. Toen ging die het scheren omdat die het zelf erg lelijk vond en omdat ik een keer een opmerking had gemaakt dat het misschien zonder wel leuk zou staan ( lief he van hem!). Dit heeft die 1,5 jaar volgehouden ( lastig hoor in de zomer en als je zonder lenzen stekeblind bent en je dus onder de douche moet scheren: zonder lenzen). Daarna had die er genoeg van en heeft die er niks meer aan gedaan. In het begin was het heel erg wennen ( voor ons allebei), maar nu vinden we het wel leuk! Het past bij hem, zo'n kaal bovenlijf is niks voor hem ( lijkt die een jongetje van 10). Vind het lekker om er doorheen te kroelen.
En het is nu gewoon gemiddeld.. niet weinig maar ook geen berenvel of zoiets...en nu is die alweer 1.5 jaar lekker behaard!
Een lekkere stoere vent met een beetje haargroei!
Laatst bijgewerkt door Judith_H op 08-06-09 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kellyy

Brr ik vind het 3 keer niks :n ,ben dan ook heel blij dat mijn vriend geen borsthaar heeft :D haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:59

Uthrick schreef:
Ja, echt! En ik baal(de) er zelf ook van omdat we het gewoon nog zo leuk hadden samen en het echt wel zaten zitten. Maar ja... zijn ouders vinden een "stadse" agent en een boer niet zo'n geweldige combi en dat leverde steeds meet gezeur op :( Ik PB je wel even want niet heel bokt hoeft t te lezen :+

Damn balen zeg.
Ik herken het wel, boeren zijn echt geen makkelijke mensen. Maar als je eenmaal hun vertrouwen heb gewonnen kun je er alles mee.
Maar voor je daar bent... pfffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:59

crossmonster schreef:
@ Flex
Nou, dus staat ie niet (meer:P ) op een datingssite :')

Nee maar hij stond er wel en ik heb m er toch vandaan getoverd ;) Mijn oom vroeg zich dit weekend zelfs af wat zo'n jongen als hij op een datingsite moest :D Maar dat snapte die van mij ook niet :P