Ik heb zelf een dochter van nu 7 jaar oud en die wordt ook wel eens gepest op school en dan is het niet schelden maar echt vechten, laatst kwam ze van de overblijf terug en was ze vastgehouden door een jongentje uit haar klas en een andere jongentje uit haar klas heeft haar keihard in haar lies getrapt
Ik was hels natuurlijk, ben direct naar de leiding gegaan en de leerkracht dat ik dit toch echt niet accepteer. Ze hebben de desbetreffende kinderen erop aangesproken en worden nu extra in de gaten gehouden. Ze hebben geluk gehad dat haar vader er die dag niet is op komen halen want die was meteen naar de ouders gevlogen
Mijn kind is zelf ook niet altijd een lieverdje maar dit gaat echt te ver. En ik vindt het opvallen dat het vaak kinderen zijn waarvan de ouders beiden full time werken en de kids met de kinderopvang of oppas naar huis gaan.
Ik zat ook vaak bij de oppas of bij mijn grootouders, maar dat was dus omdat mijn ouders geld moesten verdienen om me te onderhouden. Niet iedereen kan zomaar full time bij z'n kind zijn..
Hopeleijk kun je er met de ouders van het jongentje uit komen.