even uitblazen... jij soms ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrinsesJ

Re: even uitblazen... jij soms ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 11:26

@ Vicky: Het is in een snoepjes fabriek. Absoluut niet mijn droombaan maar het is toch wat ..

@ Mara: Bedankt voor je tips maar ik sta al ingeschreven op werk.nl en heb op al 10 vacature's gereageerd. En op een heb ik maar antwoord gehad dat ze toch voor iemand anders gingen ..

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:00

PrinsesJ schreef:
@ Vicky: Het is in een snoepjes fabriek. Absoluut niet mijn droombaan maar het is toch wat ..

@ Mara: Bedankt voor je tips maar ik sta al ingeschreven op werk.nl en heb op al 10 vacature's gereageerd. En op een heb ik maar antwoord gehad dat ze toch voor iemand anders gingen ..

En heb je je ook al ingeschreven bij meerdere uitzendbureau's? Ik had me er toen bij 10 ingeschreven ofzo. Gewoon allemaal die ik tegen kwam op 1 middag.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 13:43

ja ik sta nu bij 4 uitzendburo's ingeschreven ..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:46

ja, heel veel meer kun je niet doen. je zou nog door de stad kunnen lopen voor een baan in een winkel...

het enige waar de uitzendburo's en het internet trouwens ook mij mee doodgooide was callcenter... echt niet dus he.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 10:26

nee callcenter echt niet!! .. Ik vind het zelf al zo iiirrriiii en dan ook nog zelf gaan bellen dus niet.. En de uren zijn ook niet echt heavy .. ja ben al in 2 plaatsen geweest maar iedereen zegt: hou internet maar in de gaten .. kom je ook niet echt verder mee he ..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:35

nee, het is niet echt de beste tijd indd...
Ik heb gelukkig een papa met een eigen zaak die heul veul connecties heeft :) de baan waarvoor ik ben aangenomen was eigenlijk niet eens een vacature :Y)