vanitymay schreef:Grappig genoeg gaat dit vanzelf: je ontwikkelt op een gegeven moment een andere smaak (dus mijn violetpaarse slaapkamer is in mijn eigen huis niet meer teruggekomen), je moet op een gegeven moment aan het werk (financieel toch echt noodzakelijk), krijgt steeds meer verantwoordelijkheden (hypotheek, kinderen etc. en pa en ma lossen niet alles meer voor je op) en je merkt dat je vrienden dit ook allemaal doormaken. Je zult dus zelf op tijd naar bed moeten gaan, om een of andere reden is, zeker na het vinden van een vaste partner, het uitgaan niet zo heel interessant meer en opeens kijk je terug en denk je: jeetje wat gedraag ik mij volwassen...
Gaat vanzelf!
Als ik nu om mij heen kijk ben ik toch heel volwassen geworden in de afgelopen jaren.. ik ben overigens 28, maar ben nog wel steeds gek op Southpark...(dat is dan nog een rudimentair verlangen vanuit mijn jeugd, hihi)
Hahahaha wát een onzin sorry hoor
Dit alles staat echt zo ontzettend los van volwassen gedragen! Ik neem dan maar nooit geen relatie meer, dan is het uitgaan afgelopen
Van de 24 uur werk je er maar 8....Van het afschrijven van je hypotheek merk je niks, je krijgt zelfs geen afschrift meer tegenwoordig...Een verandering van smaak als je ouder wordt is persoonlijk, ik heb eergisteren nog een barbieroze trui gekocht 
Ik snap dat het jouw mening is, maar ik word al kriegelig als ik het alleen lees
) en je merkt dat je vrienden dit ook allemaal doormaken. Je zult dus zelf op tijd naar bed moeten gaan, om een of andere reden is, zeker na het vinden van een vaste partner, het uitgaan niet zo heel interessant meer en opeens kijk je terug en denk je: jeetje wat gedraag ik mij volwassen...

Volwassenen nemen kinderen vaak als dekmantel, maar als je lak hebt aan de reacties van anderen zijn kinderen helemaal niet noodzakelijk om speelgoed te kopen of los te gaan in het bos of strand..(al zijn er wel nieuwe spelletjes bijgekomen die in het openbaar strafbaar zijn, hihi
)
En dat wordt niet altijd gewaardeerd