Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Ik had gezegd dat ze hem konden komen halen
Lynn_Nikita schreef:hopelijk zijn ze wel zo aardig en geven je een tegoed bon oid
. Dus daar waar hij de schroef net door het hout had gedraaid was het hout een beetje versplinterd. Dus dat ook weer bijgeschuurd
. ) Daar ga ik dus zeker over reclameren. We dachten: och dat doe je wel even. Daar gaan we niet voor terug. Maar ondertussen vielen we van het ene in het andere. Maya schreef:Waar het om draait is dat ze benieuwd was naar andere meningen omdat ze reacties had gehad dat mensen het niet zouden terugbrengen. Dus naar aanleiding van een situatie een 'wat zou jij doen' - topic opstarten...
Babsiej schreef:Omdat men vind dat er voor eerlijkheid altijd wat tegenover moet staan
Ik ben netjes terug de winkel in gelopen, heb mijn excuus aangeboden en heb netjes het teruggegeven....... krijg ik me toch een uitbrander dat ik mijn kind maar beter in de gaten moet houden! Een volgende keer zou ik niet meer teruglopen denk ik.Babsiej schreef:Omdat men vind dat er voor eerlijkheid altijd wat tegenover moet staan
) het bij een eerlijk iemand komt.
kavama schreef:Babsiej schreef:Omdat men vind dat er voor eerlijkheid altijd wat tegenover moet staan
Het is jammer dat goed gedrag beloont moet worden, ik vind zoiets gewoon logisch.
Ik heb ooit een telefoon in de trein laten liggen en kon hem gelukkig ophalen bij de vindster, ze wilde er niks voor hebben.
En vorige week had iemand mijn portomone gevonden met net gepind geld erin, ik kan dus wel stellen dat ik erg blij ben dat als ik iets verlies ( en dat is vaak) het bij een eerlijk iemand komt.
Als ik iets vind, gaat het ook terug, hoef ik niet eens over na te denken.
Babsiej schreef:kavama schreef:Het is jammer dat goed gedrag beloont moet worden, ik vind zoiets gewoon logisch.
Ik heb ooit een telefoon in de trein laten liggen en kon hem gelukkig ophalen bij de vindster, ze wilde er niks voor hebben.
En vorige week had iemand mijn portomone gevonden met net gepind geld erin, ik kan dus wel stellen dat ik erg blij ben dat als ik iets verlies ( en dat is vaak) het bij een eerlijk iemand komt.
Als ik iets vind, gaat het ook terug, hoef ik niet eens over na te denken.
Ja daarom ook mijn smiley het is toch gewoon logisch dat je dat doet![]()
@ odetteke een uitbrander had niet gehoeven maar een dankjewel in dit geval toch ook niet? Jij neemt iets mee wat niet betaald is...
( ik noem express jij omdat jij verantwoordelijk bent voor je kind)
Chiqa schreef:Maya schreef:Waar het om draait is dat ze benieuwd was naar andere meningen omdat ze reacties had gehad dat mensen het niet zouden terugbrengen. Dus naar aanleiding van een situatie een 'wat zou jij doen' - topic opstarten...
Ik zou geen seconde twijfelen, zoiets komt toch wel boven water als de pakbonnen worden gecontroleerd dan schaam je je ogen toch uit je hoofd?
Maar goed blijkbaar leeft TS nog in een íets andere wereld, dat kan natuurlijk en waardebon is dus ook niet nodig.
Ze waren er toch wel achter gekomen