Het is over :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Het is over :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:23

Als jullie gemeenschappelijke vrienden alleen maar proberen te lijmen zijn het geen echte vrienden. Ze behoren je keuze te respecteren, doen ze dat niet zijn ze je vriendschap niet waard.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:25

ga even lekker wat voor jezelf doen, en dan vooral lekker douchen, nagels lakken, maskertje, bakkie thee en een filmpie opzetten oid. Even een ik-hou-van-mzelf-momentje.
ik kan niet anders zeggen dan sterkte, hou je rug recht en je komt er ooit eer overheen..... (ware woorden, maar nu geloof je ze waarsch. niet)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 19:57

Cassidy schreef:
Als jullie gemeenschappelijke vrienden alleen maar proberen te lijmen zijn het geen echte vrienden. Ze behoren je keuze te respecteren, doen ze dat niet zijn ze je vriendschap niet waard.

Ik weet het. Ook dat doet zeer

Bonita_Bon schreef:
ga even lekker wat voor jezelf doen, en dan vooral lekker douchen, nagels lakken, maskertje, bakkie thee en een filmpie opzetten oid. Even een ik-hou-van-mzelf-momentje.
ik kan niet anders zeggen dan sterkte, hou je rug recht en je komt er ooit eer overheen..... (ware woorden, maar nu geloof je ze waarsch. niet)

Ik geloof je wel hoor :D heel erg bedankt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 12:16

Gister toch even Theun gesproken, hij voelt zich erg happy en fijn. Nogal kansloos als je het mij vraagt. Gister even met mijn broer wat gedronken en tussendoor een jongen leren kennen die ontzettend leuk is. Natuurlijk ga ik Theun niet nu vervangen en mn hoofd staat er niet naar, maar het is fijn om gevoelsmatig te beseffen dat Theun niet het enige mannelijke wezen op aarde is dat interesse in mij heeft. Al vindt hij van wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:32

MarcoBorsato schreef:
Gister toch even Theun gesproken, hij voelt zich erg happy en fijn. Nogal kansloos als je het mij vraagt. Gister even met mijn broer wat gedronken en tussendoor een jongen leren kennen die ontzettend leuk is. Natuurlijk ga ik Theun niet nu vervangen en mn hoofd staat er niet naar, maar het is fijn om gevoelsmatig te beseffen dat Theun niet het enige mannelijke wezen op aarde is dat interesse in mij heeft. Al vindt hij van wel.

En zo is het maar net!

Ik vind echt dat je er heel goed mee omgaat. Je hebt helemaal gelijk dat je niet elke keer moeite gaat doen voor een jongen, die blijkbaar niet echt weet wat hij wil. Maar toch blijft het nu even flink poedersuiker.
(Vond trouwens je openingspost heel mooi geschreven, maar dat zal je op het moment niet veel helpen.)
Heel veel sterkte ermee. Het is echt rot als je in 1 klap je vriendschappelijke én liefdes relatie kwijt bent om het zo maar te zeggen.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 14:11

Lotgenootje... :(:) Hoe gaat t nu?
Ik wil je heel veel sterkte wensen, echt tips heb ik niet want ik weet niet eens wat ik zelf moet doen..
Ik heb t ook uitgemaakt na 2 jaar en ik ben er eigenlijk best wel kapot van, had eigk wel hoop dat t goed ging komen maar als hij vervoglens 'vergeet' te bellen en smsen is het echt klaar voor me.
En ik moet leren maar het lukt me niet ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 15:25

Het gaat eigenlijk wel goed. Van mijn 'vrienden' heb ik niks gehoord, hoogstens een 'we zien je wel weer'. Vergeten zijn de keren dat ik op kinderen pastte, eten kookte en er was. Zó hoor je erbij en zó word je aan de kant gezet. Dat is een hele grote zure appel.

Maar juist de vriendschappen die ik niet zo serieus nam, ik heb een aantal online 'vrienden' uit de UK, (om mijn engelse grammatica te oefenen) zijn nu heel fijn. Smsjes en mailtjes die gewoon lief zijn, waardoor ik me minder alleen voel. En natuurlijk bokt.

Nueve, bedankt voor je complimenten en je steun!

Lein, sterkte ermee, en succes met leren. Lastig als het van 1 kant komt. Achteraf denk ik dat ik het bij Theun veel te lang heb vergoeilijkt. Ik was altijd degene die belde en smste.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:29

Ik weet hoe je je voelt meid, in november is mijn zus na ruim 5 jaar relatie weer thuis komen wonen.

Zeker dat je erachter komt wie je echte vrienden zijn en dat is heel confronterend!

Sterkte de komende tijd, hopelijk kun je snel in Engeland aan het werk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 15:37

De afgelopen 2 dagen zijn een aaneenschakeling geweest van confrontaties. Vrienden die niet bellen, de zaterdagavond dat ik alleen was en niet ging feesten, het veranderen van wachtwoorden op hyves en email. Het ergste vind ik liedjes op de radio die me aan hem doet denken, al die liedjes zijn zo cliché maar plotseling lijkt het wel of de hele wereld 1 grote wijsvinger is die mij erop wijst dat ik alleen ben. Ik ben zo ontzettend blij dat hij niet meer op stal is geweest sinds ik Abel heb. Daar is niks wat mij aan hem herinnert. Het klinkt oertr*tterig maar nu voel ik me daar het meest thuis. Hoe gaat het nu met je zus?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 15:40

Het lukt me overigens ook niet om mijn zakken uit te pakken. Ik loop al sinds donderdag in dezelfde jurkjes die ik toen nieuw heb gekocht. Alles in de zakken heb ik met hem gekocht of van hem gekregen. Het hoort niet in dit huis.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:44

Mijn zus is er nu helemaal bovenop gelukkig, zij heeft er de eerste paar weken héél moeilijk mee gehad!

Tsja, spullen uitpakken is nooit leuk, helemaal niet als je alle herinneringen terug ziet. Mijn zus had daar ook veel moeite mee. Mijn moeder en ik hebben haar spullen ook uitgezocht en opgeruimd.

Ja, vreselijk al die 'vrienden' die doen alsof ze je niet meer kennen! Hopelijk kun je bij je paardje even al je gedachten opzij zetten en lekker uitwaaien. :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 17:49

MarcoBorsato schreef:
De afgelopen 2 dagen zijn een aaneenschakeling geweest van confrontaties. Vrienden die niet bellen, de zaterdagavond dat ik alleen was en niet ging feesten, het veranderen van wachtwoorden op hyves en email. Het ergste vind ik liedjes op de radio die me aan hem doet denken, al die liedjes zijn zo cliché maar plotseling lijkt het wel of de hele wereld 1 grote wijsvinger is die mij erop wijst dat ik alleen ben. Ik ben zo ontzettend blij dat hij niet meer op stal is geweest sinds ik Abel heb. Daar is niks wat mij aan hem herinnert. Het klinkt oertr*tterig maar nu voel ik me daar het meest thuis. Hoe gaat het nu met je zus?

Ik begrijp je helemaal hoor ik had dit 5 jaar terug met mijn ex vriend vond het verschrikkelijk maar tussen mij en mijn ex werkte de relatie niet echt meer had met hem een relatie van 4 jaar maar we leefden dat laatste half jaar meer als broer-zus verhaal...Maar ben wel blij dat ik nu enorm goed bevriend ben met hem, oke het is mijn ex maar nu we vrienden zijn heb ik echt iemand waar ik altijd bij terecht kan als ik bijv in de put zit bijv...En dat vind ik fijn, oke soms doet nog wel pijn want diep van binnen voel ik nog wel wat voor hem maar dat zal echt altijd wel zo blijven hij betekend gewoon te veel voor me en zo is dat andersom ook net zo ;)

Sterkte TS ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:35

Het volgende gesprek heeft daadwerkelijk plaatsgevonden:

ik: Theun, wil je mijn anticonceptiepil langsbrengen?
hij: HOEZO? HEB JE NU ALWEER PLANNEN??? (hij schoot meteen in de verdediging)

8)7 sukkel

Het gaat trouwens goed met me, ik verbaas mezelf erover hoe snel ik erover heen stap. Ik weet niet of ik mijn verdriet wegstop of dat het er niet is. Ik vind het nog steeds jammer dat het stuk is, dat wel, maar meer omdat ik mijn appartement mis denk ik. Ik zie gewoon meer, hoe zeg je dat, opties voor de toekomst. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken dat ik met iemand samen ben die niet van dieren houdt, die eindeloze discussies wilt houden over de betekenis van het leven, die met drugs op in de auto stapt, die mij wilt veranderen, die elke dag gebakken courgette wilt eten en altijd maar wilt dat ik mij aanpas.

Gister nog een gemeenschappelijke vriendin gesproken, ze zei dat ik maar eens even goed aan mezelf moet werken %) . Ik heb niet eens gevraagd wat Theun heeft gezegd, gewoon bedankt voor het advies en haar als vriendin gedelete. Natuurlijk ben ik niet perfect, en ik moet nog heel veel dingen op de rails krijgen, maar ik ben 22. Ik vind het niet meer dan normaal dat ik een beetje zoekende ben in het leven.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:47

jeetje, 3 jaar is best lang. Maar soms zijn breaks gewoon even nodig. Misschien een break van een jaar, zoals jij al aangeeft.
Als jullie voor elkaar bestemd waren, dan komen jullie ook wel weer bij elkaar. En als jullie dat niet waren, dan niet!
klinkt stom, maar zo denk ik er wel over..

heel veel sterkte, je zal vast een verschrikkelijke tijd doorgaan nu! :(:)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:52

:(:)

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:53

Misschien was je hier al langer aan toe dan dat je zelf dacht ;) Natuurlijk blijft het vervelend, maar ik heb toen ook een knipperlicht relatie van 3 jaar verbroken. Natuurlijk ben je verdrietig de eerste momenten, maar ik was ook eigenlijk heel snel opgelucht en voelde me bevrijd... (toen kwam de vraag waarom ik dat niet veel eerder had gedaan, maar dat is inderdaad het hadden/kunnen/moeten verhaal).

Haha, dat antwoord. Typisch hoor... Mijn ex ging helemaal door het lint dat ik een paar geleende cd ging terugbrengen naar een vriend en de telefoon niet opnam (vergeten, lag in de auto) om vervolgens 63 x te bellen :roll:

Sterkte nog even :(:) en succes met je baan, hoop dat dat doorgaat voor je en er leuke nieuwe uitdagingen uit voort komen.

edit: even een enorme spellingsfout gecorrigeerd

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 15:08

Het is wel zo dat toen Theun het vorig jaar uitmaakte, er een stukje kapot is gegaan. Het onsterfelijke is eraf gegaan.

Ik heb trouwens al van 2 jongens 2 smsjes gehad of het waar was dat ik single ben en dat ik langs mag komen :'). Hartstikke egostrelend. Maar ik heb vriendelijk bedankt.

Iedereen weer bedankt voor de lieve woorden en het medeleven. Doet me zo ontzettend goed. Want ook al voel ik me wel goed, natuurlijk zit ik niet helemaal top in mn velletje

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:41

Wat leuk om te horen dat het goed met je gaat, ondanks dat je natuurlijk nog verdrietig bent.

Wel jammer dat je ex-vriend je begint zwart te maken bij jullie vrienden. Zoiets lijkt me echt een onnodige trap achteraf naar jouw toe, terwijl hij toch ook akkoord was met de breuk. Zijn jullie in felle ruzie uiteengegaan?

Kan me voorstellen dat je een stuk opgelucht bent dat je nu weer helemaal je eigen leven en toekomst kan leiden, als ik zo hoor dat hij zoveel van je verwachte dat je je aanpaste, veranderde voor hem.

Elke dag gebakken gebakken courgette %).

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:06

Wauw, wat ga je er goed mee om. Tuurlijk zit je niet gelijk super in je vel, maar je bent iniedergeval positief en ziet in dat er ook een leven zonder hem is en dat is al een goede stap in de juiste richting :j!

Jammer van je 'vrienden' maar helaas kom je er in dit soort tijden altijd achter zijn wie dat zijn.. :(:)

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:45

sterkte meis.
Jammer van je vrienden natuurlijk.
Ga lekker dingen doen die je zelf wilt doen en laat hem barsten.
Snap dat het heel moeilijk is ma probeer het.
Er zijn genoeg andere jongens op de wereld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 17:34

Nee we hebben geen ruzie gehad. Maar Theun vond mij nooit goed genoeg, en ik denk dat hij dat ook door heeft gefilterd naar anderen. Ach, als hij daar gelukkig van wordt...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 20:40

Toch even een rotmoment nu. Zit hij lekker op onze bank terwijl ik hier ik mn up aan het vegeteren ben :(

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:17

:(:)

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:24

MarcoBorsato schreef:
Toch even een rotmoment nu. Zit hij lekker op onze bank terwijl ik hier ik mn up aan het vegeteren ben :(

Gelukkig kan je hier je verhaal kwijt! Sterkte ermee, komt wel weer goed meid :)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:40

Ik wou je even een hart onder de riem steken! Ken je niet maar je valt altijd wel op met je posts, op de een of andere manier (topic van dat blauwe ding was ook van jou geloof ik..)

Het voelt nu super poedersuiker, maar de cliches zijn waar: Uiteindelijk ga je je veel gelukkiger voelen als je voor jezelf kiest. Iemand die zo "knipperlicht" daar word je absoluut niet blij van, ik heb zelf 8 jaar lang in zo'n relatie gezeten en voel me nu 10x beter.

Ik hoop voor je dat je het naar je zin krijgt in de UK en de dingen weer een beetje op zn plaats gaan vallen voor je!