Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Ik zou er zelf absoluut geen problemen mee hebben. Die gene blijft wie hij/zij is.. Maar ik weet dat er bij mij in de vrienden groep niemand zal toegeven dat hij/zij op het zelfde geslacht valt. Reden; Ze hebben allemaal een probleem/hekel met homo's, en dat is nog netjes uitgedrukt. Ik probeer wel eens een normaal gesprek met ze daar over te hebben, alleen komt er dan gewoon geen normaal woord uit. Ik vind dat zo jammer, en snap gewoon niet zo goed waarom. Ik zou het ze denk ik ook niet durven te vertellen. Niet dat dat nodig is, want ben zelf hetero.
Aan alle rectie's te lezen hebben echt heel weinig mensen er nog een probleem mee, en dat lijkt mij voor de gene die uit de "kast" wil komen een stuk makkelijker..
Jammer is dat. Dan voel ik er ook niet veel voor om het zo even te gaan vertellen, mochten ze erachter komen zou het me ook niet uitmaken, maar daar ga ik het niet van de daken schreeuwen.Saskiaatje schreef:Als ik zou denken dat mijn vrienden zoiets niet zouden kunnen accepteren, dan zouden het mijn vrienden niet zijn. Simpel.

HBVisser schreef:Alsof ze zomaar elke vrouw zou bespringen, pffffff, wij heteroseksuele vrouwen duiken toch ook niet op elke man.
Nimue schreef:HBVisser schreef:Alsof ze zomaar elke vrouw zou bespringen, pffffff, wij heteroseksuele vrouwen duiken toch ook niet op elke man.
Nou, dat vind ik ook hoor! Je hoort wel eens mensen zeggen: 'ik vind het niks, ik wil er niet bij in de buurt komen want straks zitten ze aan me' ofzo. De arrogantie! Alsof iedere homo op jóu valt, waarschijnlijk moeten ze er niet eens aan denken om je met ook maar één vinger aan te raken.
"Straks gaat ze me zoenen.." ehh... nee bedankt?
Lotte_ schreef:Ik respecteer het ook zeker wel.
Zoals ik al zei reageerde ik er meteen heel positief op..
Maar het is wel eventjes een rare gedachte,
Aangezien we vorig jaar nog achter dezelfde jongens aan zaten en gewoon bij elkaar in bed sliepen enzo :)
Zou ik nu ook nog doen hoor!
Vind t ook onwijs dapper dat ze t me verteld heeft.
haar stiefmoeder weet t nu ook maar die geloofde het niet..
Pas nadat ze met mij had gepraat wist ze dat t geen onzin was..
) Ook hele goede vrienden waar ik na een avond stappen zo bij in bed stapte omdat de bank of het opblaasbed gewoon niet lekker sliep
dat hoeft nog niet te betekenen dat er ook liefde of lust in het spel was, daar ging ik gewoon slapen na een gezellige avond en ik moet er wel bij zeggen dat die jongens nog nooit maar dan ook nog nooit iets geprobeerd hebben, dat heet wederzijds respect
Fiffill schreef:Hihi ja."Straks gaat ze me zoenen.." ehh... nee bedankt?
![]()
Er veranderd toch niets?
Nimue schreef:Fiffill schreef:Hihi ja."Straks gaat ze me zoenen.." ehh... nee bedankt?
![]()
Haha, en het zijn meestal ook niet de echt aantrekkelijke mensen die er dat soort ideeën op nahouden hé?![]()
Ik snap trouwens best dat het voor sommige mensen toch een raar idee is hoor, als je het ineens van je beste vriendin hoort. Je moet toch je beeld van die persoon een beetje bijstellen. Ik vind het ook niet vreemd of raar dat je er in eerste instantie even van schrikt, en dat zal ik dus ook nooit veroordelen. Zolang je daarna maar wel weer gewoon open-minded genoeg bent om die ander weer te accepteren.

Fiffill schreef:Maar wat het vooral ook is, als voorbeeld: ik zeg tegen 'n vriendin dat ik bi ben. Daarop schrikt zij heel erg, etc.
Maar.. al die tijd zijn we al vriendinnen geweest, alsof ik haar nu ineens zou gaan zoenen ofzo?Er veranderd toch niets?
En inderdaad, het zijn meestal niet al te aantrekkelijke mensen.
Gelukkig wordt het in mijn vriendenkring totaal geaccepteerd en kijkt niemand er meer van op. Moet zeggen dat er in dit topic ook veel positieve reacties zijn.

(gelukkig niet zeg!)
Heb wel 1 vriendin gehad die er nogal een probleem van maakte en tja, nu is de vriendschap een beetje verwaterd. Prima, als jij niet door mijn seksuele geaardheid heen kunt kijken naar wie ik ben, ben je voor mij echt TE oppervlakkig/dom om vrienden mee te kunnen zijn

en nog mooie rondingen ook...
why not! kwa meiden kan ik beter opschieten met hun dan met hetero meisjes!!!