Hoe ziet jullie kamer eruit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:21

Ow ik heb nog een foto gevonden haha. :Y)
Niet de duidelijkste maar het geeft een beeld.

http://94.100.115.178/550700001-5507500 ... _a21h.jpeg

Ik heb aan 2 muren patroontjes behang (zoals je ook wel kunt zien ), en op de andere 2 muren gewoon effe behang.
Als je overal patronen gaat doen word het al snel druk denk ik.. dat zou ik echt absoluut niet doen!
Dan heb ik links nog een spiegel hangen aan de zijkant.. en aan de achterkant van m'n bed staat gewoon een grote kast met een tv die erboven hangt. :)
Heb er nu even geen foto van, maar is verder ook niet heel boeiend haha.
Heb creme/goudachtige gordijnen en bedsprei.

Verder heb ik gewoon een lichthouten vloer.. maar iets donkerder was wel mooier geweest.

Sterre

Re: Hoe ziet jullie kamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 00:40

Take_one, zo´n behangetje heeft mijn dochter ook in d´r kamer, ziet er chique uit ;) .

_Nancy_ schreef:

Beetje druk, wél leuk :) !

Onze slaapkamer is wit :) . Op die manier kan ik dmv dekbedhoezen steeds weer een andere kleur aan de kamer geven ;) . (Nu is dat donker paars.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:04

Haha ik vind m'n kamer leuk.
Hij's niet echt heel bijzonder, maar toch.

Hij heeft een beetje oranje/zalmkleurige muren. Beetje wat je in Portugal e.d. heel veel ziet.
Heb een kei lelijke blauwe vloer, maar dat komt omdat ik jaren met tweeling broertje geslapen heb en een roze vloer oid dan niet echt.. eerlijk is. :D

Heb een kei mooi dik houten bureau (van paps oude werk) met veel zooi erop, daarnaast een kast, aan de andere kant een kastje met een tv, rechts een boekenkast met veel zooi, één muur volgehangen met posters/foto's, een wit bed met áltijd roze beddengoed oid, een gezellig wit nacht kastje en mja dan heb je mijn kamer wel gehad.

Niet heel bijzonder, en een enorme zooi.
Maar het is gewoon mijn plekkie. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:07

xx_Naomi_xx schreef:
Hoi, kwam toevallig bij dit topic. Voor foto's kan je fotolijstjes stickers kopen, die plak je gewoon op de muur met je foto's. Ze hebben die bij de xenos (of hadden) en anders moet je even googelen. Je kan de foto's ook nog met poster-stickers opplakken, dan hoef je geen gaatjes in je muur te maken.
Misschien heb je er wat aan!

Maar gebruik als-je-blieft geen Pritt - posterbuddies..

Daar heb ik mijn hele muur mee volgehangen, terwijl die toen nog maar een paar dagen geverfd was..
Resultaat wil je écht niet zien, hoe m'n muur er nu uit ziet.. Heb daar écht spijt van :))

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 14:36

Rebeccaa schreef:
xx_Naomi_xx schreef:
Hoi, kwam toevallig bij dit topic. Voor foto's kan je fotolijstjes stickers kopen, die plak je gewoon op de muur met je foto's. Ze hebben die bij de xenos (of hadden) en anders moet je even googelen. Je kan de foto's ook nog met poster-stickers opplakken, dan hoef je geen gaatjes in je muur te maken.
Misschien heb je er wat aan!

Maar gebruik als-je-blieft geen Pritt - posterbuddies..

Daar heb ik mijn hele muur mee volgehangen, terwijl die toen nog maar een paar dagen geverfd was..
Resultaat wil je écht niet zien, hoe m'n muur er nu uit ziet.. Heb daar écht spijt van :))

Idem hier, ik had met die posterbuddies schaapjes op mn plafond gehangen... Hebben er een jaar of 3-4 gehangen, toen eraf gehaald... Jaaaah, en nu kan ik steeds uitleggen wat die vlekjes daar doen... :(:)

Ik wil mijn kamer ook dringend veranderen! Weet er iemand of schilderen over behangpapier mooi is? Mn ouders hebben namelijk liever dat het behang blijft...
Mn kamer is geel (behang), verder heb ik spuuglelijke gordijnen met bloemetjes (niet de coole, echt LELIJK!), n wit bed en n witte kleerkast, met spiegel in het midden. N lichtbruin bureau, 2 lichtbruine bijzetkastjes, en wat schapjes aan de muur... Nu hangt er nog n bloemengordijn voor de deur en 3 posters aan de muur, en veel niet samenhangende fotokadertjes op een schap...
(Heb bruine laminaat liggen)

Ik ben van plan om 1 muur bordeaux te schilderen, de andere 3 weet ik nog niet, iets beigeachtigs mss? Ik wil een foto van mn paardje op canvas laten uitvergroten en aan de muur hangen, en zou graag met sjablonen werken, ofwel bordeaux op een van de andere muren, ofwel die andere kleur op het bordeaux...

Qua meubels weet ik het nog niet, ik heb wel een 1,5persoonsbed, in het zwart, maar dan zou ik n zwart bed hebben, met n zwart nachtkastje, n witte kleerkast, n bruin bureau en 2 bruine bijzetkastjes... :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:01

Ik heb al mn muren grijs/zwart behang, erg mooi behang, ik wilde eerst alles roze maar dat mocht niet, dit slaat namelijk heel erg op je karakter als alles fel en druk is, en ik ben al erg druk dus een rustige kamer is beter, verder een bed, 2 kasten bureau en wel héél veel roze en hello kitty aan de muren en staan :D

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:05

er is hier ook al een topi cover geloof ik..met allemaal tips en weetjes om je kamer te veranderen..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:09

Mijn huidige kamer bestaat uit 2 delen, een woongedeelte en een slaap gedeelte. Ik heb nog wat foto's.

Slaapgedeelte:
Afbeelding

Woonkamer:
Afbeelding

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:19

[LZP] slaapkamer restylen iemand ideetjes??
dit topic bedoelde ik maar er is hier al meer dan 2weken niet gerageerd dus dan denkik dat je net zo goed heirkunt blijven kletsen :)

ik bne op dit momentbezig met mijn kamer.
gister vloerbedekkng eraf gehaalt + behang vandaag komt er laminaat in (is een vriend van me aan het doen..zou hem eigenlijk moet helpen maar dat do eik zo wel XD )
en mn kast en bed worden al geverfd mn kast laat ik ouder lijken en morgen behang uitzoeken..kijken of ik een burea in elkaar mag timmeren .. van oud houd, vind ik altijd erg mooi!

jeetjes die kamer hierboven is groot!! :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:52

Klopt, zijn eigenlijk 2 kamers. :j
Van de ene kamer (slaap gedeelte) hebben we de deur eruit gehaald, en de muur dichtgemaakt. In de muur die tussen de 2 kamers zit hebben we een boog gemaakt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:38

tante_trien, dat bed heb ik ook! zal even een foto maken van mn kamer :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:45

dit is mijn kamertje, heb m al heel lang zo en vind m dodelijk saai. :')
Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:23

Mijn kamertje is afgelopen zomer opgeknapt. Zodra ik het wat opgeruimt heb zal ik even foto's maken!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:31

Mijn kamer ben ik wel 's zat, aan de ene kant wel heel meisjesachtig maar aan de andere kant een beetje te. 2 muren zijn donker paars, 2 lila. Heb een roze kleed over mn tapijtje en roze kast. Mijn gordijnen zijn donkerblauw waar mijn blauw gitaar dan weer mooi op aansluit. Heb een italiaans masker aan de muur die paars is en een dekbed die fel roze is :Y)

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:42

behangen jullie zelf ??

mijn moeder is op vakantie en mijn kamer meot nog worden behangen en wil er eigenlijkw el verassen door mn eigen kamer tee behangen :P!
ik zie haar wel eens behangen en ik help haar ook altijd wel maar het lijkt mij best moeilijk om het raam enz uit te knippen

jumparound

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:49

ik heb pas mijn kamer veranderd.
mijn muren zijn nu antracietgrijs en heb rode meubels van ikea. heb een openstellingkast voor m'n kleren enzo.
khad eerst echt zo'n meidenkamertje ben er nu heel blij mee :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 06:28

Leuk, al die kussens. :))

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:19

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:02

Mijn kamer was daar ook zeker niet opgeruimd zie ik net :=

Nu issie wel schoon en netjes hoor O:)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:18

Groenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:22

mijn kamer is creme met bruin en limoengroen. in mijn kamer staat een bed, 8 kasten ( zelfde.) , computer, make-up kastje, aan de muur hangt een schilderij van me paard en ik, verder een stoel enzovoort :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:24

Als je gniet een hoop gaten mag boren, maar wel lijstjes wil. Dan kun je zo'n lat boven aan je muur maken (die wel even boren) en daar kun je dan fotolijstjes in hangen en ook grotere lijsten. Je kunt dan in de lat een soort dingetjes schuiven met daaraan van die sterke doorzichtige draad en onderaan die draad zitten dan klipjes om je lijst aan te hangen. Die draden kun je ook op verscihllende lengtes maken!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:30

mijn kamer is limoen groen(3 limoengroene wanden en 1 wand is met oranje/geel/limoengroen/wit en dan in golven een beetje)
staat er 1 bed in(1 persoons ;() klerenkast, boekenkast, kastje naast me bed, kast waar tv opstaat en rotzooi inzit enzo. en een big bureau. Deze zomer krijg ik een kleinere, want hij neemt echt veel ruimte in.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:41

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels iets anders nu qua decoratie, maar indeling wel hetzelfde. De andere hoek moet nog 'verbouwd'. :P