stel..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:05

Oh haha ik denk dat ik eerst heel hard zou lachen en dan zou ik denk ik wel op een grappige manier het ter sprake brengen :j Ik zou hier absoluut niet boos of wat dan ook van worden. Het was voor mijn tijd en ik kom dan in een huis wonen waar hij een verleden heeft, tja niks ergs aan volgens.

Heb ook een keer een brief gevonden van de ex van mijn vriend. Geschreven toen het al uit was. Heb ook gevraagd waarom hij die bewaard had. Hij: Nou ja geen idee, toen gewoon op geruimd en er nooit weer aangedacht, waar is ie nu? Ik: Nou gewoon weer op de plek waar ik het gevonden heb en ik denk dat het er 6 jaar nadat ik het gevonden heb nog steeds zo ligt :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:06

Ik zou het ook laten zien.. Zou iets zeggen van: "Wat ik nou toch gevonden heb! Dit moet je echt even zien hoor :D "

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:06

SAKKIA schreef:
.Hij: Nou ja geen idee, toen gewoon op geruimd en er nooit weer aangedacht,

Typisch mannen he haha?!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:07

Er is niks verkeerds aan opzich. Al vind ik wel dat hij hem allang vernietigd moest hebben.
Zou het zelf niet zo'n prettig idee vinden als mijn ex nog een videoband heeft van ons (niet dat we dat ooit hebben gedaan, maar het idee alleen al)
Wat moet hij ermee?

Verder zou ik voorstellen om een filmpie te kijken :P

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:10

Hahaha..... Hé schat, filmpje doen vanavond?? ow, alleen bij het idee al lig ik in een deuk! Nu heb ik ook wel een bord voor mijn kop en maakt het me geen drol uit wat vriendlief ervan zal vinden!

Niet te zwaar over denken, gewoon erin proppen als jullie gezellig op de bank zitten!! Is kijken wie er pijn in zijn buik van het lachen krijgt!!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:11

in de recorder laten zitten en s'avonds zeggen goh zullen wel een leuke film gaan kijken ??
ik heb een leuke op zolder gevonden :+

SAKKIA

Re: stel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:13

zit me ineens te verbazen over het feit dat je nog videobanden kan afspelen :+

Nessa

Re: stel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:14

Ik heb zelfs nog een videorecorder! neem regelmatig nog dingen op :P
Handig dus als je weggemoffelde videobanden vindt :+

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:15

Niet te zwaar maken idd, hij zal het wel vergeten zijn. Hij heeft vast veel vunzigere dingen met z'n ex gedaan, ook de moeite niet waard om je daar druk om te maken.. ;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:18

Daantjuh88 schreef:
Hahaha..... Hé schat, filmpje doen vanavond?? ow, alleen bij het idee al lig ik in een deuk! Nu heb ik ook wel een bord voor mijn kop en maakt het me geen drol uit wat vriendlief ervan zal vinden!

Niet te zwaar over denken, gewoon erin proppen als jullie gezellig op de bank zitten!! Is kijken wie er pijn in zijn buik van het lachen krijgt!!

Dat zou ik dus ook doen. :')

Geniaal.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:19

Ik zou er echt niet te zwaar aan tillen hoor. :n (Tenzij hij hem nog wekelijks terug kijkt natuurlijk :+ )

Gewoon vertellen dat je die toevallig tegenkwam bij het opruimen en geen big deal van maken. Dan doet hij het waarschijnlijk ook niet. :)

Fury08

Het zou je maar gebeuren zeg.

Ik zou zeggen lieffie vanavond filmje kijken?
En dan die videoband erin stoppen }>
Oeps lieverd.... Dit is verkeerde }:) '
En dan gewoon zeggen, wordt het niet eens tijd om dit weg te gooien?

Aan de ene kant zou ik het niet leuk vinden, want ja waarom heeft die deze nog? Zou die er nog naar kijken? Ik denk dat je een heel hoop vragen door krijgt. Maar ik vind wel dat daar over te praten moet zijn.
Laatst bijgewerkt door Fury08 op 04-06-09 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

HummerTime

Hihii........ waarom bel je die ex niet even?? Kunt toch wel even vragen of ze iets kwijt is????? Hahaha........ :Y)

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:20

rommulus schreef:
in de recorder laten zitten en s'avonds zeggen goh zullen wel een leuke film gaan kijken ??

hahahah :D

zou er wel over beginnen anders blijf je ermee zitten, jij hoeft je nergens voor te schamen toch

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:21

Ik zou er een geintje van maken door ergens een oude video-hoes vandaan te halen, een sticker op de videoband te plakken met de naam van een mooie film en hem zeggen dat je een leuke film gekocht hebt voor vanavond. Gezellig samen op de bank en dan begint je film :+ Vervolgens zou ik er gewoon om lachen als ik zijn gezicht zag }> Het is ten slotte voor jou tijd, maar zo kan je het hem nog wel even laten merken :P

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:22

Of lieverd, moet je nou toch eens kijken wat ik van Youtube haal, heb het even voor je op video gezet :') _O- :wow:

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 11:23

whahaha wat een gemene reacties hahaha }>

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:23

Ik zou het veel erger vinden als ik mezelf zo op een band tegen zou komen :D . Dat zou beteken dat hij opnamen heeft gemaakt terwijl ik dat per se niet wil. Als ik een film van hem met z'n ex zou vinden zou ik er heel hard om grijnzen en hem mee laten grijnzen :+ , en verder niks, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets bij ons in huis zou vinden. *Gaat zoeken :D *

Van mij hoeft mijn vriend niet alles van zijn ex weg te gooien, hoor, zo iemand maakt een substantieel deel van zijn leven uit, dat hoeft van mij niet uitgevlakt te worden.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:24

@ Limamambo

Hihi, Tsjaa vrouwen he ~~}>
Laatst bijgewerkt door Fury08 op 04-06-09 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:24

Charmotte schreef:
rommulus schreef:

hahahah :D

zou er wel over beginnen anders blijf je ermee zitten, jij hoeft je nergens voor te schamen toch

ach het licht er aan hoe je relatie in elkaar zit
ik zou gewoon dit doen en desnoods een zakke chip's enof borrelnooitjes oid erbij

en zie het voordeel ervan in mischien zie ju hem wel dingen doen waarvan je zelf denkt zooo duus (dat lijkt me wel leuk om uit te proberen, hij heeft het immers al eerder gedaan :P )

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:26

SAKKIA schreef:
zit me ineens te verbazen over het feit dat je nog videobanden kan afspelen :+

Haha ik zou dan thuis eerst mijn oude tv aan moeten sluiten, verder hebben wij alleen maar dvd spelers. Bij mijn vriend thuis zal je al helemaal niks vinden dat een video af kan spelen :')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:28

Gwen schreef:
Van mij hoeft mijn vriend niet alles van zijn ex weg te gooien, hoor, zo iemand maakt een substantieel deel van zijn leven uit, dat hoeft van mij niet uitgevlakt te worden.

oh nee zeker niet! Ik heb ook nog spullen van mijn exen.
Maar zoiets zou ik toch zeker wel weggooien!!! Gadver zeg. Ik zou me er zelf ook zeer onprettig bij voelen als ik wist dat mijn ex nog een videoband van mij heeft. bleegh...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 11:29

Nikki_L schreef:
@ Limamambo

Hihi, Tsjaa vrouwen he ~~}>

ja ik merk het hahaha :P

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:30

Ik heb hier thuis op mijn kamer nog 1 videorecorder staan (de enige in huis), altijd leuk als je charmante filmpjes van je ouders in hun tienerjaren tegenkomt :P

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:30

Ik zou gaan voor de eerste keuze.
"Moet je eens kijken wat voor band ik vond, is wel even leuk om terug te kijken" :D
Zo zou ik het dan brengen, maar ik zou het zeker niet tussen de dozen wegstoppen :)

Of een envelop halen, videoband erin ter attentie van "naam vriend".
"Moet je eens kijken schat, wat er op de deurmat lag" :D