xx_ladyilse schreef:Omdat je zulke grote ogen hebt is een eyeliner boven je wimperraad erg mooi. Misschien een keertje langer doortrekken als je uit gaat. Neem geen felle kleuren, dat heft elkaar op. Bij bruine ogen zijn de kleuren eigenlijks eindeloos. Zowel parelmoer of wet en dry oogmake-up zijn erg mooi. Persoonlijk denk ik dat je ook wel goed met 2 tinten kan gaan werken.
Ohja en doe het liefst vloeibare foundation dat dekt nog het meeste, en nee niet je gehele gezicht. probeer wat lichtere onder je ogen en voor de rest alleen de plekjes op je gezicht, of om je gezicht te matteren![]()
Je bent 16 toch?
Je hebt volgens mij geen last van puistjes of acné oid, dus ik zou geen foundation gebruiken! Op je fotos te zien is je huis egaal, dus foundation lijkt mij overbodig. Je hebt alleen maar meer kans op puistjes..
. 

Daar zet je dan aan de buitenkant het kwastje op en je gaat langzaam naar binnen..Niet helemaal tot aan je binnenste ooghoek
Geeft een heel mooi natuurlijk effect en is er voor veel verschillende huidtypes