Yv_ schreef:Gefeliciteerd.
Heb alleen een vraag: Waarom vind je het zonde om dure (nouja, meubels die je écht wilt) in een huurhuis te zetten? Snap daar de redenatie niet van...?
Ik vind zelf de Ikea goedkoop is duurkoop, ik ben dan ook over de kwaliteit niet zo goed over te spreken (qua meubels), ik zou dan denk ik eerder voor de kringloop gaan en dan opknappen. Maar voor gordijntjes, plakfolies, handgrepen enzo zul je daar vast heel goed kunnen slagen. En je hebt inderdaad meer zulke winkels: Leen Bakker, Roobol, Xenos etc.
Iemand postte op de pagina hiervoor een aantal buffetkasten, die bovenste is leuk zeg!
Ik heb dat helemaal niet bij Ikea!! Ik heb twee stoelen van Ikea (je weet wel, die iedereen heeft, Poang of zoiets heten ze), die zijn echt al 15 jaar oud en zien er nog super uit!! Ook zijn ze echt super met de service als er iets kapot gaat! Een vriendin van mij had eens een bankje gekocht, waarvan de bekleding verkleurde door de zon. Omdat ze dacht dat ze daar toch niets voor terug kreeg, heeft ze een nieuwe hoes gekocht en de oude hoes verknipt om er een stoel mee te bekleden. Jaren later vond ze het eigenlijk toch niet echt kunnen, een hoes die zo snel verkleurde. Dus toen ze een keer toch bij Ikea was heeft ze een klein lapje wat ze nog over had meegenomen naar de klantenservice. Kreeg ze meteen een nieuwe hoes! Superservice lijkt mij!!
En ik snap ook best dat ze niet haar huurapartement in gaat richten met dure meubels. Dat zal ze waarschijnlijk pas willen doen als ze iets koopt, zodat ze zeker weet dat ze het nog lang kan gebruiken (een grote bank past bijv niet overal). Ik doe dat ook zo. Het ziet er hier supergezellig uit, maar het is wel goedkoop en dalijk als ik een huisje ga kopen, dan vervang ik ze voor duurdere meubels.