Wat zouden jullie doen als..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:54

ik zou hem denk ik de deur uit zetten...
hij heeft niet met 1 meisje gezoend maar met 2!!!!
ik zou 1 misschien nog kunnen vergeven kan idd een foutje zijn, maar 2 dan ga je toch echt bewust vreemd naar mijn idee.
Ik zou m in ieder geval niet meer kunnen vertrouwen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:18

Tsja het is wel moeilijk. Ikzelf dus mijn persoonlijke mening: Ik zou het emotioneel niet trekken. Ik heb een te grote rugzak om mij over 1 X vreemdgaan wbt zoenen heen te zetten. Ik ben al genoeg beschadigd en mijn volgende vriend zal het zowieso zwaar krijgen om mijn vertrouwen te laten groeien. Mocht hij dan ook nog met een ander zoenen zou ik daar dus emotioneel aan onderdoor gaan.
Dus kijk naar je eigen gevoel. wat verwacht jij van hem en hoe kan jij hiermee omgaan. Dat hij je vertrouwen moet verdienen is duidelijk, maar jij bent nu even de belangrijkste. Hoe denk jij hiermee om te gaan. leg dit bij hem voor en vraag of hij aan die verwachtingen kan voldoen. Zo niet dan hoef je er niet eens aan te beginnen. Sterkte met je beslissing. Ikw ens je veel wijsheid toe...

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:35

koffertjes pakken en m vriendelijk uitzwaaien ! ;)

nee, vreemdgaan gaat er bij mij niet in!! je moet geen behoefte aan een ander hebben.. ik zou er nooit meer kunnen leven.
iedere x dat ie dan weer alleen uitgaat met vrienden zou ik hem niet vertrouwen, iedere x dat ie zegt dat iets anders gaat doen, zou ik denken "ja ja,, "

nee nooit.. geen kans meer geven!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:16

babe schreef:
Ik zou het uit maken. Ook al was hij op vakantie, ook al had hij gedronken.. er zijn geen smoesjes voor vreemdgaan :n

Ik ben het helemaal met je eens. Pff vreemdgaan is vreemdgaan, waar dat ook gebeurt. Je hebt een partner en als je daar van houdt doe je dit soort dingen niet. En een borrel te veel op vind ik geen excuus, als je weet dat je slecht tegen drank kunt en dit soort dingen het gevolg er van zijn moet je gewoon niet zoveel drinken. En met 2 meisjes gezoend? pff dan is het wat mij betreft helemaal einde verhaal.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:49

Beetje verwarrend verhaal, snap er niet veel van. Tis zo natuurlijk moeilijk te zeggen vanachter de computer maar ik vind het wel een rotactie van 'm. Allereerst is ie er niet (meteen) eerlijk over, hij geeft het pas toe na een paar keer vragen. Hij zou zoiets meteen eerlijk moeten vertellen vind ik. Hij heeft er zelf voor gekozen een ander meisje te kiezen terwijl die een relatie heeft, dat lef heeft ie wel.. dan vind ik ook dat die het lef moet hebben het ook meteen eerlijk tegen jou te vertellen.

Dit is mijn mening, maar voor andere is het altijd makkelijk te zeggen van buitenaf.
Als jij erg veel om hem geeft en hij belooft het nooit meer te doen zou ik hem miss nog wel een kans geven. Snap dat het niet makkelijk is om hem zomaar de deur uit te zetten. Maar nogmaals blijf ik erbij dat ik het wel erg maf vind van 'm.
Zo zorgt hij er ook voor dat jou vertrouwen minder in hem word, of helemaal weggaat. In een relatie hoor je elkaar gewoon blindelings te vertrouwen maar hij zorgt er op deze manier wel voor dat dat niet makkelijk is voor jou.

Denk er gewoon goed en rustig overna en spreek sowieso af met hem dat dit nóóit meer gebeurd...

Succes ermee

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:49

Romy18 schreef:
Zoenen op vakantie stelt meestal echt niets voor dus ik zou hem nog n kans geven. Iedereen doet wel eens domme dingen...

Niet mee eens, je gaat voor me of je doet het niet. Kort door de bocht, maar is hij het waard, al die pijn?
Daarintegen TS, ken jij je vriend beter dan dat wij hem kennen. Als jij bij jezelf denkt ik wil hem een nieuwe kans geven, zou ik dat gewoon doen.

Anoniem

Re: Wat zouden jullie doen als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:53

Het is niet goed dat hij er niet gelijk eerlijk over is geweest. Ik zou hem nu nog een kans geven, maar wel duidelijk laten merken dat je het niet meer pikt als hij nog een keer zoiets doet.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:57

Hij had van mij een schop in zijn noten kunnen krijgen en ik had hem eruit gegooid. Once a cheater always a cheater. Oppakken met die hap, die is mij niet eens meer waard dan.

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:09

Drank maakt meer kapot dan je lief is, deze slogan is er niet voor niets.
ik vind dat wanneer je een goede relatie hebt je zelfs weken vol vertrouwen apart op vakantie kunt gaan, okee een keer flirten is niet erg(voor mij dan) maar eten doe je thuis.
als je zelfs niet van hem op aan kunt wanneer hij een avondje uitgaat dan zou ik heel goed nadenken wat ik zou doen.
natuurlijk heeft hij spijt , maar dat hebben zuiperds altijd.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:09

Ik zou het ook niet trekken als mijn vriend zoiets zou doen.. Ik zou stoppen met de relatie..

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:29

Sonja_ schreef:
Jij hoort dit dat hij is vreemd gegaan maar ontzettend spijt heeft en het niet wou zeggen omdat hij het niets vond voorstellen en het niet kapot wou maken.

Als hij het niets vond voorstellen, waarom er dan aan beginnen?? Wat een flauwe en standaard rotsmoezen zijn dat :r . Juist als je vriend alleen op vakantie gaat met vrienden en daar uitgaat, kan hij jou laten zien hoeveel hij van je houd en je respecteerd door trouw te zijn. Dat zijn de momenten waar trouw, respect en vertrouwen getest worden.
Achteraf spijt betuigen vind ik persoonlijk zó makkelijk, dat is het verkeerde moment om dan opeens wel aan je vriendin te denken, had 'ie eerder moeten doen.
Nee hoor, ik zou het onacceptabel vinden. Maar ik ben ook heel ouderwets daarin (mijn vriend gelukkig net zo ;) ).

Veel sterkte en succes met je keuze :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:11

schop onder zijn kont geven en uitzwaaien of jullie moeten echt al jaren verkering ed hebben misschien dat je dan met praten eruit kan komen :)

_iza_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:19

Alleen jij kunt beslissen wat je doet. Sommige mensen kunnen zich hierover heen zetten en elkaar weer vertrouwen. Anderen niet. En bij sommige vreemgangers blijft het inderdaad bij een keer, anderen zullen het iedere keer weer opnieuw doen.
De vraag is of jij je vriend weer kunt vertrouwen, zonder hem steeds te controleren. Als je dat niet kunt, zou ik hem de deur wijzen. Van zo'n relatie wordt je beide niet gelukkig.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:08

Tsja...vrouwen/meisjes schijnen dat heel erg goed aan te voelen, heb het zelf ook weleens gehad, wat een rotgevoel is dat he....

Kijk...dat hij dronken met twee meiden gezoend heeft is kl*te...dat hij er over liegt en het probeert achter te houden onder het mom van toen ging het nog goed met ons vind ik dan weer onvergeefelijk...hij liegt er nog eens over ook...terwijl het helemaal niet goed ging want jij zat met dat rotgevoel, beetje egoistisch gedacht van hem plus is het dan een geval van spijt van het zoenen of spijt dat die betrapt is?

Ennuh...hoe vaak gaan die kampen nog komen?

Het liegen erover, de egoistische insteek erin en de kampen die nog komen en de avondjes uit zouden voor mij de druppel zijn....ik wil me niet rot voelen als mijn vent weg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:50

Soonnn.... alweer? Kies voor jezelf, je word hier niet beter van.... Zoek iemand waarmee je meer op 1 lijn zit qua opvattingen over hoe je met elkaar omgaat.. het werkt gewoon duidelijk niet tussen jullie. Jullie moeten allebei teveel inleveren van jezelf, en dat werkt niet. Hij wil duidelijk feesten en kunnen doen wat hij wil, en jij wil dat hij bij jou is en eerlijk tegen je is en van andere meiden afblijft. Zie je dat dat niet werkt?

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:41

Voor mij zou het over zijn! Wat geeft hem de reden om op vakantie wel vreemd te gaan? Als alle jongens er zo over dachten, is iedereen van de zomer weer vrijgezel!

Kies voor jezelf! Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:59

Praat erover.. Is mijn advies..
Weetje, je hebt samen ook veel leuke dingen gehad!
En als je hier nu goed over praat!
En duidelijk maakt dat dit zen laatste kans is...

xx

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:51

Romy18 schreef:
Zoenen op vakantie stelt meestal echt niets voor dus ik zou hem nog n kans geven. Iedereen doet wel eens domme dingen...

vreemdgaan is voor mij vreemdgaan, en dan hoef je bij mij niet meer terug te komen! wel is het verwarrend dat hij je huilend heeft opgebeld. Maar nog zou ik hem eerst laten weten dat ik boos ben en dat hij maar wat moet doen om me terug te krijgen!