Meer mensen hekel aan openbaar toilet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moiryn

Re: Meer mensen hekel aan openbaar toilet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:21

Ik ken het, vind het onwijs smerig. Denk dat de meeste dat wel hebben, ik ben echt heel kieskeurig als ik naar een openbaar toilet ga, het mag er niet stinken, ik hoef geen druppels op de bril te zien enzv er mag niet eens een stuk ongebruikt wc papier op de grond liggen _O-

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:45

Heel herkenbaar.

Het liefst ga ik écht niet naar een openbaar toilet. Alleen als ik zó ontzettend nodig moet, dat ik mezelf dan maar moet dwingen om toch maar te gaan.

Als ik het dan ook maar een beetje vind stinken, of er vies uit vind zien, zit ik er dan wel met zware tegenzin en vaak bijna kokhalzend :=

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:03

Zolang er genoeg schoon toiletpapier voorradig is heb ik er weinig moeite mee. Als ik moet, dan moet ik :D Qua viezigheid valt het kennelijk wel wat mee want ik heb er in al mijn 38 lentes (jaaaaaaah...) nog nooit iets van gekregen. Of ik heb gewoon een goeie weerstand. Maar sommige zijn wel erg ranzig! Als er inderdaad nog poep in de pot ligt/drijft... of meters (gebruikt) toiletpapier... ga ik wel naar de volgende. En anders zijn er idd nog de uiterst gastvrije bosjes :)

Tip voor langs de weg: ga nooit helemaal achterin de bosjes zitten, je bent dan vanaf de weg misschien niet meer zichtbaar maar grote kans dat je het openbaar vaarwater aan de achterzijde even niet had gezien... maar de mensen die er varen jóú wel ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:06

Ik kan ook niet naar de wc in een openbaar toilet. Laatst ben ik naar een festival geweest en toen heb ik expres geen alcohol gedronken omdat ik dan dus nog vaker naar de wc moet. Ik heb gelukkig een heel getrainde blaas.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:11

Ik bedek het toilet altijd met WC papier en dan ga ik wel zitten. zelf heb ik tegenwoordig in de auto een WC rol en in mijn handtas neem ik zakdoekjes mee van papier als er geen WC papier is pak ik een papieren zakdoekje en hang ik erboven.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:14

Ik weet er alles van! Ben afgelopen weekend naar een festival geweest en dan die geur die er alleen al uit komt... Bahbah, je wordt er zo ongeveer misselijk van!

Ik neem wel altijd zakdoekjes mee, want vaak is het toiletpapier ook nog eens op. Ik 'beleg' heel de wc bril met papier en dan ga ik wel zitten...

Vooral als ik veel drink (fris en/of alcohol) dan moet ik vaak naar de wc, heb helaas niet zo'n goed getrainde blaas dat ik het een paar uur kan ophouden :(

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:20

Ik kan echt niet plassen als de ruimte niet hermetisch afgesloten is :') . Dan kan ik gewoon níet plassen! Heel frustrerend als je nodig moet, maar dan lukt het me gewoon ook niet of nauwelijks :))

Om over de smerigheid van wc's nog maar tw zwijgen :=

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:50

ik kan overal pissen :P

ik zal wel moeten want ik heb een hele zwakke blaas en een angstfobie.. er moet altijd ergens een toilet in de buurt zijn als ik er op uit ga
is die er niet, raak ik in paniek :P

en tegenwoordig heb je van die handige schoonmaak doekje in zo'n pakketje die je ook hebt als vochtig toiletpapier... :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:55

vind het ook vies maar als ik heel nodig moet ga iik toch maar..
maar neem nooit de achterste toilet want die word het vaakst gebruikt :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:03

Meestal hang ik boven die wc's ik ben er niet zo moeilijk in.
Maar sinds ik in de trein een wc helemaal onder diarree zag met stukjes wc papier erin verweven + diarree op de vloer zag weiger ik op de trein naar de wc te gaan.
Wat ik trouwens wel erg vind is, is dat je in de mcdonalds of de quick oid 40cnt moet betalen voor een plasje te doen op een smerige wc. Als je een wcmadam hebt, zorg dan dat ze ook poetst en niet alleen geld ontvangt

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:12

Ach, er zijn meer dingen ranziger dan een openbaar toilet. Ik wil jullie wel wat fobieen aanpraten? :')
En zoals iemand boven me al zei, ga eens naar een festival. De eerste avodn gaat nog wel, daarna is het drama.
Ik kan trouwens niet plassen als er iemand op geluidsafstand staat te wachten, met uitgaan is het minder, maar ik vind die wc's waarvan de deuren boven en onder open zijn echt verschikkelijk.
Ik ben overigens een ontzettend zeikwijf, vooral met stappen is het hopeloos. Ben ik eindelijk naar de wc geweest, tegen de tijd dat ik terug ben kan ik weer.
In de bosjes plassen vind ik ook niet ideaal. Het lukt me alleen als ik heel, heel nodig moet. Geen idee waarom niet, niet echt makkelijk.

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:37

Boven zulke wc's ga ik hangen, goede oefeningen voor de bovenbeenspieren :+ Ik moet wel zeggen dat ik heel snel vies ben van wc's... Met dank aan de festivals :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:55

mij krijg je er niet levend in :=

vieze gore dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:16

Met 50.000 zakelijke kilometertjes per jaar leer je het ophouden wel af :D en ga je óók gewoon bij een tankstation. Op klappen staand bij je klanten aankomen is ook niet charmant :D
Ik ben wel aardig handig in hangen :D

iingee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:31

het is ook echt een hel als je op vakantie met de auto gaat en je meot onderweg naar de WC..... echt een verschrikking, en dan vooral in frankrijk die vieze stinkende staan wc'tjes...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:36

Ik herrinder me die keer wanneer ik hangend moest plassen boven een ontzettend scheefstaand toilet (denk aan 45 graden ofzo) omdat al de rest te goor was op een festival (en met te goor bedoel ik dus, poep aan de wanden/plafond) :') .

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:37

Ik!

Geef mij wat dat betreft Kenia en Tanzania maar, daar mocht je gewoon de bosjes inlopen en dan werd je ook niet raar aangekeken. :Y)

Vooral van die hokjes waarbij je kan horen wat er allemaal om je heen gebeurt.
Privacy, privacy!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:37

*denkt meteen aan die lange rijen bij tankstations als de bus weer een stop had.....

Ik heb een zwakke blaas dus ben blij wanneer ik een plee spot, als ie echt heel erg vies is ga ik wel hangen, anders leg ik 3 lagen wc-papier over de bril heen en ga dan zitten! (hangen doet zo'n zeer aan je bovenbenen :+ )

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:42

Pfff ik hou er ook niet van inderdaad... thuis zit je toch het lekkerst ;)
Maar als ik moet dan moet ik en ga ik ook wel, na de wc eerst grondig te inspecteren. Als ik allerlei vieze resten zie zitten of een berg wc papier in de pot zie hangen, no way dat ik daar dan kan plassen.

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:02

Als wij onderweg zijn naar de vakantiebestemming, met de auto meestal! Dan moet er onderweg natuurlijk ook weleens een plasje gepleegd worden... meestal na een snelle blik in het toilet bij het tankstation, zit ik in de bosjes naast het tankstation te piesen :+

Beter een brandnetel bij mn bips, dan zo'n toilet! :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:06

Mijn openbare wc fobie is zo groot dat ik nooit meer naar een camping ga, hoe gezellig dat ook kan zijn. Ik kan de hele week niet naar de wc en dan kom ik met buikpijn thuis. Voor mij minimaal een appartement en vooraf poets ik zelf de wc en de douche :')

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:17

blughh ik heb er ook zo'n hekel aan... := Vroeger had ik een wat sterkere blaas dan nu helaas, reden we gewoon 1400 km en ik ging niet naar de wc; nam zo'n fijn reistabletje, daar kon ik de hele reis mee slapen en hoefde ik ook niet aan plassen te denken :)) Helaas is mijn blaas niet meer zo sterk de laatste tijd, maar van mijn openbare toiletten fobie ben ik nog niet af..

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:28

Ik heb er een rothekel aan. Ik zoek er een uit die er tenminste op het zicht mee door kan en ga er dan boven hangen. Maar weet je wat ik dan daarna bijna nog viezer vind? Die verschrikkelijke deurklinken die je dan nog moet aanraken nadat je je handen gewassen hebt. Bah.

Trouwens net voor de eerste keer op vakantie geweest met een dochtertje dat uit de luiers is en op de WC geholpen moet worden. Geen pretje! Kind raakt gewoon alles aan, er is bijna geen plaats om met tweeen in die cabine te staan, op kinderhoogte hang je er met je neus net boven, enz. -O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:30

Ik vind het ook vreselijk, ga het liefst altijd 'hangen' op die toiletten, of ik hou het op O:)

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 20:40

Ik heb er geen probleem mee zolang het toilet aan de propere kant is :) Anders duik ik ook liever de bosjes in :+