Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zat 1 seconde met mijn mond vol tanden - wie verwacht dat nou! - en toen kreeg ze terug dat ik dacht dat haar hersenen (en dus niet alleen haar haar) ook wat gebleekt waren door de waterstofperoxide... Ik geloof niet dat ze ooit nog iets tegen me zal zeggen

'
En ik heb dikke schik
cruesli schreef:Tegen mij word vaak gezegd dat ik zo dun ben (en dat terwijl ik al jaaaaaren probeer aan te komen).
Is niet zozeer rot bedoeld, maar doet me wel echt zeer. Dan heb je eens een redelijk goede dag dat ik
wel in een spiegel kan kijken, zegt er weer iemand van 'jeetje meid, wat ben jíj dun!'
En ik maar aan willen komen, at alles wat los en vast zat... En dan mensen "ieehl, jij bent echt eng dun!". 
Jildau schreef:Ik denk dat ik weinig zal zeggen maar me er echt superk*t over zou voelen en heel stil worden. Ik word ontzettend onzeker als andere mensen zoiets tegen me zeggen, maar ook erg kwaad. Waarom zou je tegen iemand zeggen dat diegene dik is? Dat vind ik erg gemeen.
Heb nu nergens last meer van maar ben ook een stuk zekerder over mijzelf, ik vond me zelf ook te dik toen en ben nu afgevallen en gegroeid en ben nu opzich wel tevree ( naja mag nog wel wat af hoor maarja ) haha maar het helpt om gwn een dis terug te zeggen zoals er dus als stond van ja dus.. ik ben dik jij bent lelijk.. ik kan afvallen
als ze zien dat je je mondje klaar hebt staan doen ze het ook niet zo snel
en gwn leuk mee doen met de rest laat je niet afkatten of kleiner maken
zal waarschijnlijk tegen de gene die het tegen mij zei zeggen dat de roddelaar moet leren contact te maken. meer niet
Blue_Eyes schreef:Het hangt ervanaf van wie. Als het iemand is die dichtbij me staat, dan doe ik er wat mee in de zin van 'ik ga er wat aan doen dat ik (noem maar wat) te vaak mijn mond opentrek'. Probeer rekening te houden met de 'tekortkoming' waar ik fijntjes op gewezen ben - dat wil zeggen, na voor mezelf te zijn nagegaan of de opmerking terecht was.
Komt het van een vreemde, dan kunnen ze een opmerking terugkrijgen - en ik had een oma uit hartje Jordaan, van wie ik aardig wat lik-op-stuk-gevoel heb meegekregen, zegt men![]()
Voorbeeld? Zit in de bus, komt er een grietje binnen dat meteen tegen mij kwekt: 'Hee, vuurtoren, is je schaamhaar ook zo rood?'Ik zat 1 seconde met mijn mond vol tanden - wie verwacht dat nou! - en toen kreeg ze terug dat ik dacht dat haar hersenen (en dus niet alleen haar haar) ook wat gebleekt waren door de waterstofperoxide... Ik geloof niet dat ze ooit nog iets tegen me zal zeggen
Begreep ze het woord waterstofperoxide wel?