Geintjes, onzinverhalen en dergelijke voor op kamp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:54

breezy302 schreef:
watervaste stift krijg je echt wel van je gezicht af hoor

inderdaad, als je nou gewone stift gebruikt of niet!

wij hebben ooit eens met kamp zelf een spook tocht gedaan!

waren iets van 5 groepen!

1e groep die moesten groep 2 laten schrikken toen moest groep 2 wat op zetten dus toen moest groep 3 langs groep 1 en 2!
en daarna moest groep 3 wat opzetten zodat groep 4 weer langs groep 1 ,2 en 3 moest!
beetje moeilijk uit te leggen maar het was echt gaaf gelukt!
en als alle groepen waren geweest moest groep 1 langs de rest en daarna groep 2 zodat iedereen aan de beurt was geweest!

zaten mensen in bomen en onder zeilen! en er werden dingetjes naar je gegooid!

echt een leuk iets om te doen!

Anoniem

Re: Geintjes, onzinverhalen en dergelijke voor op kamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:55

Of een spooktocht organiseren, ook altijd leuk. Snachts in een bos en dan zijn de meest kleine dingen al heel erg eng.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 10:26

Miss_Malfoy schreef:
Voor op de bonte avond ofzo ken ik nog wel een leuke grap.
Alleen hij is lastig uit te leggen, maar als je echt wilt kan ik het wel uittypen.

Als je die moeite wilt nemen, heel graag!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:30

DDW1190 schreef:
breezy302 schreef:
watervaste stift krijg je echt wel van je gezicht af hoor

inderdaad, als je nou gewone stift gebruikt of niet!

Het had absoluut geen fijne invloed op mijn huid..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:33

Nou, je hebt 6 stoelen nodig.

Twee naast elkaar, daar ga je samen met je mede-grappenmaker op zitten. Vier stoelen erachter.
Jullie zijn de piloten, in de cockpit. De stoelen erachter zijn de motoren. Jullie hebben een helm van bv. een vergiet op, een stuur van ook een vergiet of iets dergelijks, en tussen jullie voeten staat, onopvallend, een kom water.
Nou je begint. Je vraagt vier personen om te gaan zitten. Dan ga je met veel bombarie de motoren testen. Je slachtoffers moeten dus een motor nadoen. Doen ze het niet goed, dan zeg je bv. dat de moter kapot is, stuur je ze weg, en laat je een nieuw iemand komen. Nou, dan ga je opstijgen. Je gaat harder, de personen moeten meer kabaal maken, en als ze niet meer kunnen/het beu worden en er mee ophouden (Of eerder) roep je heel hard oh nee de motoren staan in brand en gooi je het water uit de kom achter je, op je slachtoffers.

Echt om je suf te lachen, kan geen kwaad voor kleren, en je kunt er aardig wat personen mee voor schut zetten.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 18:52

Er staan zeer leuke en bruikbare ideeen tussen, ik dank jullie :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:04

Nou ik weet wel dat mijn ponykamp ooit verpest is door die vuile geintjes die uitgehaald werden. Tandpasta in mijn haren smeren en met edding op mijn gezicht tekenen.
Vooral mijn haren was een drama, ik kreeg die tandpasta er echt bijna niet uit. Die edding slijt vanzelf, boeit niet zo maar die tandasta was echt een rotgeintje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:35

S nachts iedereen zijn schoenen weghalen, op een grote hoop door elkaar gooien op een moeilijker te vinden plaats.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:43

Vroeger bij ons op kamp hielden we ook een spooktocht. Midden in de nacht op onze fietsjes naar een groot diep bos. Daar onze fietsen neer zetten. Toen gingen we daar met zijn alle zitten terwijl onze leraar een eng verhaal vertelde. Daarna liepen we met zijn alle door het bos. Er gebeurde allerlij enge dingen, zoals bij je voeten gepakt worden, enge geluiden, geschreeuw/gegil, mensen in kostuum, een zaklamp in de verte die daarna opeens was verdwenen, en nog veel meer. En de leraren speelde leuk mee alsof ze van niets wisten. Op het einde moesten we toevallig terug door een groot weiland met allemaal paarden.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:50

Als je bij youtube bij pracitcal joke zoekt dan vind je echt een heleboel handleidings filmpje.

Leuke vond ik de verborgen menthos in de dop van een cola fles (die valt als hij opengaat). En de ruimte tussen een (naar binnen openslaande) deur op vullen met confetti of waterbalonnen.