Haha ja ik zou ook wel blij zijn als ik het niet lekker vond Gisteren hebben we loempia's gebakken, nou moeten we het vet wel weer vervangen want waarschijnlijk smaakt alles wat je er nu nog in doet naar loempia, was de vorige keer ook zo
pantuf
Geplaatst: 11-07-09 13:37
Romyv schreef:
owwww ik ben zoo blij dat ik die troep niet lust
Ik wou dat ik dat had maar bij ons komt hij voorlopig (als ik thuis ben) ook niet meer uit de kast!!!
Ik heb ook geen frituurpan, en eet ook erg weinig snacks alleen op het werk eten we wel eens patat dan eet ik het anders niet taal der verder ook niet naar.
Romyv
Geplaatst: 14-07-09 08:39
IkbenMarije schreef:
Geen frituurpan hier, heel af en toe naar de snackbar, maar voor de rest ook alles wat op die meuk lijkt gaat bij ons in de oven
is dat net zo "lekker"? Wel gezonden en niet die smerige lucht!!!!!
Het is absoluut anders van smaak, oven frites of gefrituurde frites, qua smaak gaat mijn voorkeur naar de frituur maar wat verantwoord eten betreft, oven
Wij hebben geen frituurpan, eten heel zelden frituur. Zo weinig dat als we dit doen, vriendlief direct last heeft van zijn maag. Op mijn werk gaat wel met regelmaat de frituur aan, maar tja wat wil je, wij zijn fabrikant van die dingen voor de cafetaria / snackbar e.d.
Gelukkig is mijn smaakpatroon wat betreft gefrituurd voedsel zeer beperkt, een kroketje, frites en een hamburgertje (het liefst van de bakplaat) dan houdt het (gelukkig) wel op
Misschien beetje domme vraag ,, maar kom , Hoe bak je die frieten in de oven ? Mogen dat gewoon frituurfrietjes zijn of moet je dan van die speciale ovenfrites kopen ? En hoe leg je die in de oven ?
Maak ze ,, ik heb niet meer geten van 12 uur ,, en in de tussentijd ben ik gaan trainen met mijn pony heb nu best honger ,, jullie zetten me aan tot frituur ,, gelukkig kan ik me ervan weerhouden