Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
panache schreef:Hulp over m'n zelfvertrouwen, dat heb ik al gehad, helaas nooit geholpen, maar ik ben nu minder onzeker naar andere mensen toe, en durf me weer te tonen.
KiWiKo schreef:[LZP] Hoe kijken jullie terug op oude relaties??
liefesverdriet gaat over........ een leven met een man die je wil veranderen niet
verootjoo schreef:panache schreef:Hulp over m'n zelfvertrouwen, dat heb ik al gehad, helaas nooit geholpen, maar ik ben nu minder onzeker naar andere mensen toe, en durf me weer te tonen.
Zelfvertrouwen of niet... een goede jongen geeft je een gevoel van vertrouwen, en laat in alles merken dat hij je waardeert. Echt waar. Daarbij is een relatie een aanvulling op je leven, en niet het constant oppassen of je wel voldoet aan zijn ideaalbeeld. Hij is toch op je gevallen op hoe je bent? Dan moet hij je ook maar zo nemen.
Chiqa schreef:Tijd om afscheid te nemen.....t is mss niet het antwoord wat je graag wil horen maar ik denk niet dat deze egoist jou gelukkig kan maken.
Heb je verhaal echt met open mond zitten lezen.panache schreef:Als je jaren gepest wordt door je uiterlijk, en het maar vaak genoeg gezegd wordt dat je een mislukking bent dan ga je het geloven..
Nu ben ik in een periode dat ik weer wat trots op mezelf kan zijn, maar elke keer als hij me wil ‘veranderen’ dan word ik weer onzeker.
Ja logisch! Wie niet? Je heb een verleden, maar al zou je dat niet hebben dan nog is dit niet gezond.
Je zegt zelf al dat je net weer een beetej trots was op jezelf

Leuk joh, de baas spelen!
Ik denk dat de anderen hier in dit topic wel duidelijk zijn.