Hij wil me veranderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Hij wil me veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:13

ik zei vroeger altijd....geen handvol maar een land vol....(leuke jongens die jou wel waard zijn en jou nemen zoals je bent....)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:15

Ik heb vol ongeloof je verhaal zitten lezen. Dat een jongen zo tegen zijn vriendin kan doen. En dat jij je daar zo door laat beïnvloeden (wat wel begrijpelijk is daar niet van!)
Maar meid, ik denk dat je heeel veel keer beter kunt krijgen. Je vriend moet blij zijn met wie je bent. Is hij dat niet dan heeft HIJ pecht en NIET JIJ!!!!!!!! Je komt voor jezelf op de 1e plaats en dan pas komt hij hoor :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:16

panache schreef:
Hulp over m'n zelfvertrouwen, dat heb ik al gehad, helaas nooit geholpen, maar ik ben nu minder onzeker naar andere mensen toe, en durf me weer te tonen.

Zelfvertrouwen of niet... een goede jongen geeft je een gevoel van vertrouwen, en laat in alles merken dat hij je waardeert. Echt waar. Daarbij is een relatie een aanvulling op je leven, en niet het constant oppassen of je wel voldoet aan zijn ideaalbeeld. Hij is toch op je gevallen op hoe je bent? Dan moet hij je ook maar zo nemen. :j

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:16

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:18

Laat die vent lekker banketstaaf, ik zou het hem goed duidelijk maken dat je dit niet leuk vind en dat hij er mee op moet houden. Hij heeft je te nemen zoals je bent. Als hij er niet mee op houdt zou ik hem ook laten gaan. Ik herken mezelf erg in je verhaal over gepest zijn en onzeker zijn, het gaan geloven wat ze zeggen etc. En een jongen zoals je beschrijft is dan wel het laatste wat je nodig hebt!

Heb trouwens in je profiel gespiekt en ik vind je echt een super mooie meid! Laat niemand je wijs maken dat dat niet zo is!

Ow jah, lekker bruin verven als je dat graag wilt!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:19

Meid, laat die jongen lekker. Als hij je zo graag wil veranderen, is hij je niet waard! Je hoeft niet te veranderen omdat hij dat nou eenmaal graag ziet.

Ik zou er even met hem over praten, hem duidelijk maken dat je dit echt niet pikt!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:21

Wat een banketstaaf! :n
Dumpen die hap.. Hij verdient jou niet.
Dat hij niet voor innerlijk gaat zegt al genoeg, een hersenloos iemand die alleen zn banketstaaf achteraangaat.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:24

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:03

verootjoo schreef:
panache schreef:
Hulp over m'n zelfvertrouwen, dat heb ik al gehad, helaas nooit geholpen, maar ik ben nu minder onzeker naar andere mensen toe, en durf me weer te tonen.

Zelfvertrouwen of niet... een goede jongen geeft je een gevoel van vertrouwen, en laat in alles merken dat hij je waardeert. Echt waar. Daarbij is een relatie een aanvulling op je leven, en niet het constant oppassen of je wel voldoet aan zijn ideaalbeeld. Hij is toch op je gevallen op hoe je bent? Dan moet hij je ook maar zo nemen. :j

Inderdaad.
Meid, hij neemt je zoals je bent, en zoals jij je het fijnste voelt, met of zonder hakken, met blond of rood haar.
Als hij dat niet voor je over hebt, verdien jij heel wat beters.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:07

Jemig meid, keek even in je profiel.. Wat een knappe meid ben je!

Wat een ontzettende banketstaaf dat hij je zo wilt veranderen en zo vreemd doet! Snap dat je van hem houd, maar denk eens goed erover na of je met zo'n iemand wilt leven :*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:11

Chiqa schreef:
Tijd om afscheid te nemen.....t is mss niet het antwoord wat je graag wil horen maar ik denk niet dat deze egoist jou gelukkig kan maken.
Heb je verhaal echt met open mond zitten lezen.

panache schreef:
Als je jaren gepest wordt door je uiterlijk, en het maar vaak genoeg gezegd wordt dat je een mislukking bent dan ga je het geloven..
Nu ben ik in een periode dat ik weer wat trots op mezelf kan zijn, maar elke keer als hij me wil ‘veranderen’ dan word ik weer onzeker.

Ja logisch! Wie niet? Je heb een verleden, maar al zou je dat niet hebben dan nog is dit niet gezond.
Je zegt zelf al dat je net weer een beetej trots was op jezelf :)

Helemaal mee eens!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:16

Klinkt heel bekend. Mijn ex was ook zo.
Ik besef nu dat iemand gek op je moet zijn om wie jij echt bent. En als dat is met een vetrolletje of zwart haar of dat je niet op hakken kan lopen.... so be it...
Als hij van je houdt neemt hij dat voor lief.

Hij is niet verliefd op jou, maar hij is verliefd op degene die hij van je denkt te kunnen maken.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:24

en das lastig leven..................

iemand moeten zijn die je niet bent........

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:31

Oei, dat valt niet mee.. Je kunt iemand niet veranderen is mijn mening.. En je vriend zal toch echt achter je moeten staan..ben ik van mening.. Je kunt niet altijd doen wat een ander van jou zou verlangen..

Probeer met m te praten, misschien wat moeilijk, mannen zijn meestal niet zulke praters... maar stapel niet al je problemen op..

Als hij echt van jou houd, neemt hij je zoals je bent, en niet zoals hij je wil maken...

Ik heb je profiel even gespot, je bent een prachtmeid!! Daar mag je trots op zijn!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:56

Zelfs al was het maar half zo erg als je omschrijft... ik zie duidelijk een jongen die jou probeert te beheersen. Jij moet zijn zoals hij wil. Op dit manier kan je jezelf niet zijn...

Geloof me; zo'n relatie word niets. Ik zou hier niet mee doorgaan. Hij accepteert je zoals je bent, of hij zoekt een ander... want dit houd je echt niet eeuwig vol!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 00:49

Iedereen bedankt voor de lieve berichten en adviezen. Helaas durf ik nu bijna niks meer te plaatsen op bokt omdat hij nu helemaal geobsedeerd is .Hij controleert mij, en op zijn computer is ‘mijn hyves’ de meest bezochte site. Vanmiddag toen we ruzie hadden wist hij me snel te wijzen op het topic op bokt, hij controleert me dus zelfs op bokt . Hoe durft hij mij zo te controleren, ik voel me erg beperkt en kijk dus nu ook een beetje uit met wat ik plaats !
Helaas belt hij me continu, smst me, en ik laat steeds weten dat hij me met rust moet laten, wat hij niet doet. Hij accepteert niet dat ik even met rust gelaten wil worden, en blijft bellen en sms’en. Hij heeft wel verdriet, maar ik heb gewoon even tijd nodig. Ook vind hij dit een opgeblazen verhaal en ziet hier niet de waarheid in.

Ik ga slapen, ik word alleen maar weer overstuur ;(

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:59

Meisje, meisje, meisje... kappen met die gozer! Je weet diep vanbinnen ook wel dat dit niet dé jongen voor je is, maar het is moeilijk om er daadwerkelijk een punt achter te zetten.

Laat je alsjeblieft niet gek maken en kies voor jezelf, hoe moeilijk dat ook is...

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 01:05

Ah, jochie leest hier dus?

Hee makker... Dit is geen manier om je vriendin te behandelen. Neem haar gewoon zoals ze is. Vind je haar niet leuk genoeg zoals ze is ofzo? Waarom moet ze blond op hakken zijn met een tongpiercing?? Waarom moet ze de kleren dragen die jij leuk vind?

Geef haar de vrijheid haarzelf te zijn, of laat haar gewoon gaan en een vent zoeken die haar wél wil zoals ze is.

Je moet in een relatie de ander niet willen veranderen...!

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 02:08

meid! Ik sluit me volledig aan bij de rest...

Een leuke vriend valt op jou en niet op wat je misschien kan zijn....

Zo te zien in je profiel ben je een harstikke mooie meid.

Ik hoop dat het enige dat jij zult worden jezelf is en dat je je kunt losmaken van deze man.

Ook het feit dat hij over "meisjes" in het algemeen praat en zo over zijn ex, dit is echt niet best.

Ik vind het manipulatief. Dumpen die gast!!!!

sterkte!!

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 02:10

nog een bericht aan je "vriend"

Liefde kun je niet afdwingen. Hoe harder je probeert iemand vast te houden, des te groter wordt de afstand....

Je hebt zeker nog lessen te leren in loslaten.

Ik hoop voor jou dat je deze levenslessen in je eentje zult doormaken en wens je daarbij veel succes.

Maar voor nu: kappen met deze meid zo achter haar broek aanzitten! ben je besodemieterd?!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 08:36

Maken dat je wegkomt! Als hij je nu al controleert en bepaalt wat jij draagt gaat het van kwaad tot erger. Dat soort types moet je niet hebben :n

Dus; snel wegwezen en hopen dat hij ook nooit een ander 'slachtoffer' vindt.

Voor vriendlief; >;) Leuk joh, de baas spelen! :roll:

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:05

Oei meid, dat klinkt als een vervelend vriendje. Die heeft nog veel te leren. Uit je verhaal op te maken is dit niet iemand die jou gelukkig maakt. Vraag je af wat er nodig is om dat te veranderen en bekijk dan of hij in dat plaatje past. Een relatie moet je energie geven. En tuurlijk, bij tijden vergt het wat energie maar dat moet zich uitbetalen. Gaat dat in jullie relatie ook op? Zo niet, dan weet je genoeg.

Een break kan trouwens wonderen doen, bij beide partijen.
Daarnaast, je bent echt een heel mooi meisje. Twijfel daar niet aan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:14

op het moment dat vriendjes mij gaan controleren.......... is het echt heel makkelijk exit.

de groeten zeg :D :D :D

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:20

die knappe meid in je profiel, kan veel jongens krijgen hoor! al is het alleen maar om je uiterlijk, en met je innerlijk kan je vast nog veel meer als ik dat zo hoor ;) Ik denk dat de anderen hier in dit topic wel duidelijk zijn.

Ik heb ook een vriend gehad die zo deed, alleen niet zo erg als de jouwe. En je wordt er knap ongelukkig en onzeker door.
Succes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:27

Ik vraag me af wat je in godsnaam nog zou kunnen veranderen aan zo'n mooie meid als de ts!!!! Meid je bent een plaatje om te zien, laat je zelfvertrouwen niet kapot maken door zo'n sukkel! Beetje zijn eigen tekortkomingen op jou projecteren zeg! Snel wegwezen!!