Stomme elastiekjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 13:56

Bij mij knappen ze altijd... Vind van die hele dikke stieken niet mooi, heb altijd die dunne met een metaalstukje, die zitten wel aardig. Op den duur gaan ze ook stuk. Heb ooit in Centerparcs een pakje gekocht, dat waren écht superstieken. Later toen ik er weer was nog een pakje gehaald. Inmiddels zijn ook die er bijna doorheen, dus weer een goede reden voor een weekendje weg :Y)

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 14:04

Ik raak die dingen ook altijd kwijt en als je er dan een nodig hebt vind je er geen. _-:(
Oplossing: Gewoon heel veel elastiekjes op voorraad hebben :D , en probeer er altijd voor te zorgen dat ik er OF een in mn haar heb, OF om mn pols/in mn tas/enz.

Die elastiekjes zonder ijzertje eraan (van Zenner) zijn wel echt aan te raden, superfijn voor je haar!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 15:06

Elastiekjes valt mee bij mij, is raak altijd die schuifjes kwijt. Ook superirritant!

laura22

Re: Stomme elastiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 15:15

*meld zich*
Ik raak ze ook altijd kwijt had er een rond de pook van de auto ook weg volgens mij lopen die dingen gewoon zelf weg.

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:10

Ik ben ook altíjd al mijn elastiekjes kwijt! Dan denk je: ik doe ff snel een staart in als je op stal bent ofzo, en dan kijk je naar je pols: leeg. In je tas: leeg. In je broekzak.. raad eens, leeg! En dan ga je thuis zoeken en kom je er achter dat ze allemaal pootjes hebben gekregen en je ze kwijt bent :P. Dit komt bij mij zo vaak voor.
Kom rènee we gaan samen elastiekjes kopen :)!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:13

Ook ik raak mijn elastiekjes kwijt! Het lijkt wel of ze van de aardbodem verdwijnen iedere keer! Evenals haarklipjes, die raak ik ook altijd kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:15

Oooh ik! _O-
Alles trouwens

Haarstiekjes.. Ja ik ben ze altijd kwijt én ze gaan allemaal kapot. Zélfs die dingen zónder metaal.. :x

Die dingen gaan té hard.
Maar wat nog erger is; haarknipjes.

Heb laatst 12 knipjes gekocht, +- 2 weken terug. Waren er 12. Heb er nog 7 _O-
maar ook die trek ik vaak kapot.
Hmpf -_-'

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:46

Ik dacht al dat ik ernstig ben met elastiekjes en knipjes :')

Heb érgens op mijn kamer een hele bak met elastiekjes staan. Waarvan 75% ondertussen kapot of zonder elastiek. De overige 25% staan op knappen of zijn bijna af. Verder heb ik nog een lading elastiekjes overal rondslingeren (tas, auto, bed ( :+ ) kledingkast ( :? ), tussen mijn sokken... Zo gek je maar kan bedenken). Resultaat dat ze óveral rondslingeren is dat ik ze juist kwijtraak... Tjah...

En knipjes, ik had er ooit een flinke lading. Nu heb ik er nog 2 := Voordeel is dat mijn haar nu te kort / glad is om wat met knipjes te gaan doen :+

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:47

bij mij gaan ze altijd kapot :')
Of ze passen net niet 3 keer om je haar heen..
maar 2 keer is weer te los :')
Dus ik heb altijd 3/4 elastiekjes in mijn haar _O-

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:51

Vue schreef:
Meneer heeft een ware elastiekjesobsessie.

:Y) Hier zijn ook van die terrorkatten (jaja, hier lopen er twee rond), ze komen aaaltijd shoppen bij mij.

Overigens ben ik ze ook altijd kwijt, heb nog niet zo lang geleden in de eurowinkel zo'n 100 elastiekjes gekocht (zijn sterk!),
maar hoeveel ik er heb durf ik niet te tellen (denk zo'n 30 :P).

Om te illustreren: vanmiddag had ik mijn haar in een elastiek en had ik een elastiekje om mijn pols.... heb ze alletwee niet meer :P
Volgens mij ligt de rijbak bij ons ook vol met elastiekjes :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:56

Pffft die dingen hebben stiekem pootjes :+ Doe er denk ik neit langer als een week mee.
Kan ook niet tegen de dingen met metaalstukjes, trekken mijn haren omheen, resultaat: koppijn :Y)
Ik heb nu een oude panty die ik kapot knip, én altijd stiekjes redelijk bij de hand (in de zin van: je hoeft neit naar de winkel te rennen) én geen metaal stukjes meer. waar halen jullie die eigenlijk vandaan? :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:58

lifaya schreef:
ja hebben jullie dit nou ook? Ik raak egt al mijn elastiekjes voor mijn haar kwijt!
Telkens als ik nieuwe koop zijn ze in een korte tijd weer kwijt en moet ik wéér nieuwe gaan halen!
Ik heb erg lang haar en vind het vreselijk om in de wind te fietsen, lopen etc zonder een elastiek
want mijn haren gaan egt alle kanten op!! Op dit moment ook elastiekloos :')

Wie is hier nog meer zo'n chaoot ? :+

omg ik dacht dat ik de enige was! ik had 2 pakjes van 15 gekocht, dus dat zijn er 30! ik kon er eergister geen 1 meer vinden en dat binnen een maand tijd! ook met mn haarclippen hoor, die ben ik altijd kwijt _O-

edit: en al mn schuifjes ben ik ook kwijt, heb er nog 4 :')

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:03

Bij mij lubberde ze altijd heel snel uit. Nu heb ik wel fijne stiekjes, die zonder ijzertje. :) Maar inderdaad, op de een of andere manier krimpt die voorraad altijd wel.. Al gebruik ik de laatste tijd wel minder stiekjes dan voorheen.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:17

Sinds ik mijn haar standaard los draag vind ik ze overal. _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:52

Hahaha ik ken het. Paar weken terug nog wat stiekjes bij Etos gekocht en ik heb er nu nog twee, waarvan ik bij eentje al vergeten ben waar ik het heb gelaten }:0

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:54

Ik heb vorige maand nog een pak met 15 stiekjes gekocht, heb er nu nog 2... Die dingen hebben echt pootjes!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:56

:wave:

De laatste tijd gaat het redelijk, maar ik verbruik ze vrij snel. Ze gaan lubberen na een tijdje.
Ik koop alleen nog maar bij de H&M stiekjes, deze zijn het best :) Deze knappen vrijwel nooit!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 22:02

Schuldig :Y)
Ik ben ze altijd allemaal kwijt, en ze zijn dan ook spoorloos verdwenen :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 22:03

Ik zag laatst trouwens in een folder 2!! elastiekjes zonder ijzertje staan... voor 5 euro!!!! Belachelijk := Als ze nou van D&G waren :Y)