Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:jaa ik weet de oplossing
je hebt van die wekkers..waar je eerst allerlei toeren moet uithalen voor ie stopt met afgaan..
wekkers met een propellor die er af springt als ie af gaat en door de kamer gaat vliegen, wekker stopt pas als je de propellor gevangen hebt en weer terug geplaatst hebt.
of een puzzel wekker, wekker gaat af --> puzzel springt uit elkaar--> wekker stopt pas als je de puzzel gemaakt hebt.
je hebt ook 'bom-wekkers' ... wekkers in de vorm van een bom, en die ook dat geluid maken ^^.
of, de meest geniale (vind ik^^), een gooi wekker..
die moet je, juist, door de kamer heen smijten/tegen een muur aan gooien voordat ie stopt..

Sizzle schreef:Mijn broer had dit probleem ook behoorlijk. Als kind werd hij al niet wakker van de plaswekker (die was nodig omdat hij dus ook niet wakker werd als hij moest plassen). Als dat alarm af ging zat het hele huis rechtop behalve mijn broertje die kreeg er nachtmerries van die erger werden als je hem probeerde te schudden oid. Het heeft heel lang geduurt voor dat beter werd.
Ook praat hij in zijn slaap en reageerd op de omgeving, dus als mijn moeder hem riep 's morgens antwoorde hij wel maar was niet wakker. Echt een lastig probleem.
Nu met werken liep op den duur echt zijn baan gevaar omdat hij echt veel te vaak te laat kwam. De oplossing is gekomen door mijn vader die hem nu elke ochtend opbelt waar hij dus wonderbaarlijkgenoeg wel op reageerd maar vervolgens ook echt even 5 minuten met hem praat zodat hij zeker is dat hij echt wakker is en niet een vorm van slaapwandeld.
Ik heb het zelf ook een beetje, maar veel minder erg. Echter moet ik geen baan zoeken waar ik om 6 uur op moet oid want dat gaat dus gewoon niet. Ik heb dat een tijdje gedaan en ging dan slaapwandelen gedurende de nacht en zette mijn wekker uit die aan de andere kant van de kamer stond.
Bij mij werkt het heel goed dat mijn vriend dreigt met in mijn zij of onder mijn voeten kriebelen, maar meestal trekt of duwt hij me er gewoon uit.
Maar ik vrees dat ik hem dan in elkaar moet zetten. 
Mijn wekker gaat hooguit een paar seconden af.
maar blijft gewoon liggen. Eruit duwen gaat niet, hij is te zwaar.