Lachen achter computer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 14:00

Haha herkenbaar!
Alleen willen ze dan gelijk weten waar t over gaat!
Het is niet alleen op Bokt maar heb het soms ook op msn en als je dan de grap probeert uit te leggen kijken ze je aan van Euh.... :? Retard :))

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:52

Feetje schreef:
Haha herkenbaar!
Alleen willen ze dan gelijk weten waar t over gaat!
Het is niet alleen op Bokt maar heb het soms ook op msn en als je dan de grap probeert uit te leggen kijken ze je aan van Euh.... :? Retard :))

Nou precies! :Y)

Winged

Re: Lachen achter computer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 13:17

Hahha herkenbaar hier :')

Het is hier zelfs zo erg dat als ik al met een glimlach achter mijn laptop zit dat het gaat 'goh zit je op bokt?'
Dingen uitleggen begin ik niet meer aan. Het is 'ja iets op bokt' of 'die en die zei wat op msn/heeft weer eens wat gedaan'. Tenzij het érg grappig is, dan probeer ik wel eens een poging te doen :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 13:22

Mijn pc staat op mijn kame.r OP school bokt ik nooit en op me wekr is het een beetje gek als ik op de pc ga aangezien ik in een kas werk :Y)

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:27

Haha, heel herkenbaar ja. Wij hebben de computer beneden in de woonkamer staan, en ik krijg ook regelmatig opmerkingen of rare blikken als ik weer eens zitten lachen om iets op bokt :P

Ik heb ook wel eens dat ik iets wil vertellen dat ik op bokt heb gelezen, en als ik dat zeg dat ik dat op bokt heb gelezen, lachen ze me uit :D Ze snappen het hele bokt-gevoel gewoon niet haha :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:30

Ik zie nooit iets zo grappigs dat ik mijn stoel afrol van het lachen, zo ben ik niet. Heb dan ook geen klachten gehoord. Wel als ik ga zingen :D

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:32

Mijn moeder stoort zich hier ook echt onwijs aan. Ik citeer:
Hallo, zit eens niet zo achtelijk te lachen achter dat ding..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:08

erg herkenbaar ja :P heb het vooral als ik melig ben met iemand op msn, dan kan in echt tranen van het lachen krijgen.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:35

Mijn zus kon er ook altijd wat van en jah daar irriteerde ik me mateloos aan! Doe het zelf nooit, dan heb ik gewoon binnenpret. ;) Nee, ik kan daar dus ook niet tegen en vooral niet als ze niet willen zeggen waar ze zo'n lol om hebben. :n