Ze zitten echt fantastisch... Heb deze:http://www.sandalenshop.nl/contents/media/l_743873.jpg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze zitten echt fantastisch... Heb deze:_Miesje_ schreef:Ik heb dees.
Stef_Winston die had ik ook gezien ja maar je kan hem vrij strak maken zodat hij goed blijft zitten dus ik denk dat het wel lekker zit.
)
toen was je wel gek als je d at merk had...nu lopen heeeel veel mensen ermee Mereltje schreef:Ik heb ook Birkenstocks (en 2 paar Uggs, dus voor de meeste mensen hier geldt: als je mij tegenkomt, kijk maar niet naar mijn voeten)
De wit lak heb ik vorig jaar al gekocht & de (knal)roze lak is voor mij besteld, die kan ik hopelijk snel ophalen.
Ze lopen heerlijk, had ze vandaag de hele dag in huis aan, maar ga er ook rustig mee naar school/winkelen/dagje pretpark/noem maar op....
Vind ze ook absoluut niet lelijk
Goed, ze zijn wel lomp, maar dat staat bij mij niet gelijk aan lelijkheid
ninja2 schreef:haha ik vind die dingen ook echt verschrikkelijk. Als je ze een paar jaar geleden aan had stond je gewoon voor schut en nu zijn ze ineens hip. Dan maar niet met de mode mee haha
Ja het zijn niet meer de birkenstocks van vroeger idd nu hebben ze een kleurtje

) zo slap zijn ze.. dus dat is niet echt fijn).Phylos schreef:Mereltje schreef:Ik heb ook Birkenstocks (en 2 paar Uggs, dus voor de meeste mensen hier geldt: als je mij tegenkomt, kijk maar niet naar mijn voeten)
De wit lak heb ik vorig jaar al gekocht & de (knal)roze lak is voor mij besteld, die kan ik hopelijk snel ophalen.
Ze lopen heerlijk, had ze vandaag de hele dag in huis aan, maar ga er ook rustig mee naar school/winkelen/dagje pretpark/noem maar op....
Vind ze ook absoluut niet lelijk
Goed, ze zijn wel lomp, maar dat staat bij mij niet gelijk aan lelijkheid
ik vind ze eigenlijk ook helemaal niet lomp...ben wel benieuwd wat mensen er lomp aan vinden.....ze zijn net zo als andere slippers alleen kun je hier kilometers op lopen en op die plastic gevalletjes kom (ik in iedergeval) niet ver
Zwitsal schreef:mijn vader loopt al jaaaaaaaren te roepen dat ik birkenstocks moet kopen omdat ze zo goed zijn voor mn voeten en t echt niet goed is dat ik hele dagen sta te werken (8 a 9 uur staan) op van die goedkope platte schoentjes zonder voetbed..
nooit over gepiekerd om die dingen te kopen want ik vind ze oerlelijk..
maar nu de laatste paar maanden heb ik opvallend veel last van mn rug en voeten... en al helemaal als ik een dag gewerkt/gestaan heb..
van de zomer wordt het natuurlijk ook weer warm, helemaal op mn werk (doen ze niet aan airco enzo)..
dus dichte schoenen zijn dan niet heel fijn..
en omdat iedereen op birkenstocks loopt de laatste tijd heb ik ze ook maar besteld..
ik vind ze nog steeds afschuwelijk lelijk en echt niet charmant.. maar als toch iedereen die dingen aan heeft, dan valt t niet zo op dat ik ze ook aanheb ^^.
(dan ben ik iig niet de enige op lelijke schoenen haha)..
heb ze paar dagen terug via internet besteld (lekker goedkoop) en kan nu eigenlijk al niet meer wachten tot ik ze heb..
heb vorig weekend uit nood een paar zomerschoentjes bij de scapino gekocht..ik had namelijk alleen nog maar warme winterlaarzen.. (mijn schoenen gaan eigenlijk nooit langer dan 1 seizoen mee, daarna zijn ze zo afgedragen dat ik me er niet meer in kan vertonen^^). schoentjes zagen er wel aardig uit en ik moest echt open schoentjes hebben.. dus die dingen maar gekocht, ze lopen alleen echt vreselijk
( nja, op platte vlakke ondergronden gaat het goed, maar zodra er onefenheden in de weg zitten zwikken mn enkels constant alle kanten op, en mn enkelbanden zijn net elastiek(zo verwoorde de dokter t) zo slap zijn ze.. dus dat is niet echt fijn).
ik heb trouwens zwarte lak teenslippers besteld..
nu maar hopen dat ze snel binnen zijn en dat ze goed zitten..
(mijn vaders reactie: he he eindelijk!)
echt daarnra zijn ze goddelijk
) _Miesje_ schreef:Vond ze vroeger ook oerlelijk maar ik vind ze nu wel leuk. Niet super leuk maar ze zitten ook heel lekker vind ik. Ik begrijp heel goed dat andere ze vreselijk vinden zitten het is ook wel een aparte slipper/schoen (wat is het eigenlijk?)
Deze vind ik wel heel lelijk
Zwitsal schreef:hehe ja ik heb ze al even in de winkel aangehad... t zit maar raar..overal hobbels onder je voeten^^
maar dan wen je aan geloof me...al heb ik er eigenlijk niet aan hoeven wennen...het was aantrekken en weglopen om het zo maar te zeggen
heb ze eerst 2 dagen alleen in huis gedragen en daarna gewoon volop