Hoe kijken jullie terug op oude relaties??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 13:37

Ik herken mezelf helemaal in de openingspost. Na een relatie van 4 jaar werd ik enigzins makkelijk aan de kant geschoven en dat was niet leuk. En inderdaad na een jaar denk je, goh, was ik daar zo verdrietig over? We hebben een hele tijd geen contact gehad, moeilijk, want we hebben (nog steeds) dezelfde vrienden. Dat is nu alweer een paar jaar geleden, maar heb daarna nooit meer echt een serieuze relatie gehad. Wel wat scharrels, die soms iets serieuzer werden, maar dan maakte ik er gauw een eind aan. Ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn, heb leuke vrienden, een leuk paard en een leuke studie.
Ach, mijn toekomstige man is al geboren, alleen ik moet m nog even opsnorren :+

Feetje

Re: Hoe kijken jullie terug op oude relaties??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 14:01

Bij 1 vriendje denk ik alleen maar:
WAAROM heb ik het in godsnaam niet eerder uitgemaakt? :))

ManderinoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:28

Ik ben eerlijk gezegt heel vaak belazerd,en ooh wat was ik verlieft,ik heb al heel wat tranen opgehuild,maar als ik er nu op terug kijk,zie ik het meer als een les,en dan denk ik ,ik word er alleen maar sterker van en ik leer ervan.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 16:45

Leuk topic wel :).
Als ik nu terugkijk dan denk ik vooral, het waren er teveel, of te lang.. Ik heb van niemand spijt maar ben al jarenlang van de 1 naar de ander aan het vliegen, en denk niet dat dat altijd goed is.

Ik heb 3 serieuze relaties gehad en 2 scharrels/semi relaties. Ik heb een jeugdliefde(3 jaar) waar ik heel veel van geleerd heb en ook met een warm gevoel aan terug denk, ik heb een vriend gehad die er onwijs goed uitzag en mij behandelde als een prinsesje, maar die verder qua interesses en verwachtingen van het leven totaal niet bij mij paste (8 maanden) en ben 1,5 jaar met iemand geweest waarvan ik achteraf niet begrijp waarom ik het zo lang aan heb gelaten. Was een lieve, goede jongen maar veel te rustig en passief voor mij.

Ben 2x in korte tijd heel erg verliefd geweest op jongens waarmee het even helemaal super leek te worden, maar die uiteindelijk afhaakten toen het serieus dreigde te worden.

Zit nu op een punt dat ik denk, meisje wat wil je zelf nou eigenlijk? Het lijkt wel of ik de laatste jaren steeds jongens tref die mij leuker vinden dan ik hen, en dat als ik eens echt gek op iemand ben dan blijkt het vanuit hem niet wederzijds te zijn. Ik ben een ster in flirten en spelletjes spelen, maar vind het onwijs moeilijk om me open te stellen voor iemand en iemand te vertrouwen.
Dus in conclusion heb ik van mijn oude relaties heel veel geleerd, had niks willen missen, ik weet steeds beter wat ik zoek in iemand en wie ik zelf ben. Daarbij weet ik nu dingen beter te doorzien, ik weet nu bv je dat vage twijfels die terug blijven komen in een relatie maar beter serieus kan nemen (en dat een slecht gevoel ook een geldige reden is om het uit te maken), en van de andere kant ook dat een jongen die uit zichzelf weinig van zich laat horen en waar je steeds aan moet trekken, just not that into you is. Ik houd mezelf wat dat betreft minder voor de gek, accepteren dat iemand je niet wil doet pijn, maar achter iemand aanlopen die jou niet wil doet uiteindelijk nog veel meer pijn.

Momenteel lijkt een poosje 'me time' me erg nuttig ;).

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 17:02

Feetje schreef:
Bij 1 vriendje denk ik alleen maar:
WAAROM heb ik het in godsnaam niet eerder uitgemaakt? :))

Dat heb ik nou ook :)
Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar mijn ex had al zijn 'macht' over mij. Hij hield me zo stevig vast dat ik niet meer uit de relatie kon gaan. Ik kon nooit iets goed doen voor hem, alles moest naar zijn handje zijn. Maar uiteindelijk was ik sterk genoeg om er een einde aan te maken. Allesinds, ik dacht dat dat het einde zou zijn. Eerder en begin van een nieuw ellendig verhaal. Mijn ex begon mij te bedreigen, chanteren tot zelfs stalken (hij liet mij om 3uur 's nachts mijn eigen huis niet in)! Politie was op de hoogte en uiteindelijk heeft hij een paar dagen in een gesloten psychiatrische instelling gezeten (absoluut niet lang genoeg naar mijn mening)
En nu laat hij mij -eindelijk- gerust, want hij heeft een nieuwe vriendin (het meisje waarmee hij mij bedrogen heeft tijdens onze relatie)
Ach jongens, ik snap ze niet :Y)

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 17:20

heb 2 ''serieuze'' exen,

De eerste was echt mijn grote liefde, Ook 3 jaar lang mee gelopen, En bij hem denkik nog weleens : Hoe zou het zijn geweest als we nog bij elkaar waren? Maar ik weet gewoon zeker dat het beter is dat ik van hem af ben. EN van hem houden doe ik al hhheeeelleeemaaaaalllll niet meer..

En bij mijn 2de ex (heb zulke reacties al meer gelezen :+ ): WAAROM HEB IK HET NIET VEEEEEEEEL EERDER UITGEMAAKT?!?! ..
Of nog beter: HOE KON IK ERAAN BEGINNEN?!?!?!?! ...

maarja dat is iedereen zijn eigen mening }:0

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 17:57

Ik ben nog nooit aan de kant gezet en heb zelf ook nog nooit een relatie verbroken. Dus weet niet hoe het voelt.

Maar weet wel hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben, m'n vriend(waar ik nog steeds mee ga) vreemdging.. Ik heb er veel van geleerd. Mijn geluk hing veel te veel van hem af, sommige dingen moet je zelf doen :) .

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:42

Toen mijn ex het uitmaakte kwam dat voor mij als donderslag bij heldere hemel. Ik zag ons serieus al samenwonen en hem de papa van mijn kinderen worden. Hij was het voor mij. Inmiddels kan ik nog steeds geen negatieve dingen vinden waarom ik niet met hem verder had gewild (Behalve dan dat hij mij niet meer moest :+ ). Ik heb het er nog heel erg lang moeilijk mee gehad, toch wel bijna drie kwart jaar. Inmiddels ben ik er ook wel over heen hoor (mag ook wel na 2 jaar). Maar het was verdomd moeilijk. De relatie was wat mij betreft een goede, we deden ons eigen ding maar waren ook samen. Overlegde alles en hadden haast nooit ruzie.

Ook van andere relaties kijk ik positief op terug. Ik ben nooit bedrogen, heb nooit echt nare dingen meegemaakt en was meestal eigenlijk wel gelukkig in mijn relaties.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 18:59

Goed. Ik weet nu wél wat ik precies zoek, en weet ook dat veel dingen die ik mezelf eerst verweet niet aan mij liggen, en dat de juiste persoon die wel kan respecteren. Hoop ook dat ik er wat makkelijk van geworden ben, heb daar wel het idee van. Hoewel, ligt er natuurlijk wel aan wat je echt een oude relatie vind. :)

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:00

Shiloh schreef:
Toen mijn ex het uitmaakte kwam dat voor mij als donderslag bij heldere hemel. Ik zag ons serieus al samenwonen en hem de papa van mijn kinderen worden. Hij was het voor mij. Inmiddels kan ik nog steeds geen negatieve dingen vinden waarom ik niet met hem verder had gewild (Behalve dan dat hij mij niet meer moest :+ ). Ik heb het er nog heel erg lang moeilijk mee gehad, toch wel bijna drie kwart jaar. Inmiddels ben ik er ook wel over heen hoor (mag ook wel na 2 jaar). Maar het was verdomd moeilijk. De relatie was wat mij betreft een goede, we deden ons eigen ding maar waren ook samen. Overlegde alles en hadden haast nooit ruzie.

Ook van andere relaties kijk ik positief op terug. Ik ben nooit bedrogen, heb nooit echt nare dingen meegemaakt en was meestal eigenlijk wel gelukkig in mijn relaties.

Dat lijkt me vervelend, als je niet weet waarom.
Ben dan ook zo'n tobber, en dan alles lekker op jezelf betrekken, is ook zo goed voor je gevoel.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:07

van een mocht het wel wat korter duren :+

ander heb ik na dat het uit was nog wel 2 jaar lang aan gedacht nu is dat helemaal voorbij gelukkig, want telkens had hij met een vriendin van mij :+ en dat is dan heel moeilijk op dat moment!

nu heb ik met niemand, aan de ene kant vind ik het jammer maar aan de andere kant vind ik flirten ens ook wel heel leuk!

n0nnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:19

Ik heb een vriend gehad(11 maanden) waarvan ik nu denk van heb ik dat zo lang volgehouden :O HET HAD ECHT EERDER UIT GEMOETEN!! Hij had eigenlijk nooit geen tijd of zin. maarja ik was 14 O:)
Toen had ik vrij snel daarna een andere vriend nou dat was het dacht ik hij was lief kende mij door en door en gewoon echt een jongen waar je alles tegen kon zeggen. Totdat ie vreemd ging.. Toen heb ik echt wel ff liefdesverdriet gehad, hij was echt de jongen waarvan je vreemdgaan nooit zou verwachten!
Heb eigenlijk met beide geen contact meer ze zijn zich allebei een beetje vreemd gaan gedragen!
En nu na 1 jaartje vrijgezel heb ik een nieuwe vriend en met hem voelt het gewoon goed! nooit geen ruzie of gekke dingen kunnen alles samen delen enzo :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 22:48

Wat veel mensen hier die een relatie zien als verspilde tijd! :oo
Ik heb dat een poosje gehad met m'n ex.
Maargoed, dat kan ik nu niet meer zo goed zeggen :=

Ik heb wel een gigantische crush gehad, ik was zwaaar verliefd. Drie jaar lang. Ik heb me gigantisch laten vernederen door die jongen. Hij heeft een hele lange relatie gehad, maar dat ging uit. Ik zie hem nooit. Maar hij sprak me vrij snel op msn aan, met de mededeling dat hij vrijgezel was. 8)7
Goed, gelukkig ben ik genezen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:44

Ik heb 2 serieuze relaties gehad. Bij 1 van die jongens had ik zo'n verdriet toen hij mij dumpte. niet normaal. ik kon niet slapen, niet eten.

Ik dacht dat ik altijd alleen zou blijven en dat ik maar een lelijk,dik gedrocht was. daarna kwam de fase dat ik woedend op hem was! Ik bedacht allemaal wraakscenario's en schold hem uit als ik hem zag.

En nu kan ik eindelijk zeggen dat ik echt totaal geen gevoel meer voor die jongen heb. En dat ik nu ook weet hoe hij echt is.

Een aantal maanden geleden ben ik wat met hem wezen drinken, Hij heeft een nieuwe vriendin die ik ook ken ( en niet mag maar dat heeft verder niets met hem te maken) nou die heeft zijn vriendin die hele avond af staan zeiken. Ik was veel beter en hij wilde mij terug. Ik moet zeggen dat ik toen even aan mijn verdriet terug dacht en het voelde best goed om hem af te wijzen

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 12:03

Ik heb een eerdere serieuze relatie gehad. Dat heeft twee jaar geduurd. Achteraf vraag ik mij af waarom ik de dingen niet eerder helder heb gezien. We hebben ook leuke dingen samen gehad, absoluut, en ik heb heel veel geleerd, en uiteindelijk heb ik het aan hem te danken dat ik nog steeds in Frankrijk woon.... Dus daar ben ik blij om.

Voor mij kwam het ook geheel onverwachts dat het uitging. En ik was er ook echt kapot van. Heb nog 5 maanden daar in huis gewoond. Woon nu op mezelf, en heb een nieuwe vriend, we hebben het geweldig samen. Het is zo anders dan mijn eerste relatie, we zijn echt gelijkwaardig....
Mijn ex was een stuk ouder, en best wel dominant. Zo mocht niemand het weten etc, want daarhad ie allerlij redenen voor waarom we zouden moeten wachten met het vertellen... Dat zie ik nu in. Ik ben er echt kapot van geweest, maar vraag me nu af waarom......

Nu ben ik dus wel blij dat het over is. Zijn nog wat dingen achteraan gebeurd toen ik daar nog woonde, en later toen ik mijn eigen huisje had stond mijn paard nog daar. Heb hem twee maanden niet gesproken tot gister. Hij dacht mij nog even "bang" te kunnen maken. Toen dat niet lukte ging ie wat over koetjes en kalfjes praten. Ik heb alleen maar heel afstandelijk gedaan....

Ik ben nu echt dolgelukkig, en wil deze jongen nooit meer kwijt...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 14:57

Pfft stuk getypt, internet doet stout, stukje weg...

Ik heb bijna 6 jaar lang een serieuze relatie gehad, vanaf mijn 16e tot en met mijn 22ste.
En ik kan niet zeggen dat ik met veel spijt erop terug kijk ofzo. We hebben echt mooie momenten gehad en veel leuke dingen meegemaakt en gedaan waar ik met ene goed gevoel op terug kijk.
Het ging alleen gewoon niet meer tussen ons, het was voor mijn gevoel meer broer-zus als vriend en vriendin.

Ik kan wel zeggen dat ik er erg veel van heb geleerd, over mezelf en mijn eigenschappen. Bijvoorbeeld dat ik redelijk dominant ben in een relatie en iemand nodig heb die me af en toe met beide benen op de grond zet en me stevig aanpakt.
Maar ook over dingen die ik wel en niet in een jongen zoek. Ik ben van mening dat deze relatie mijn beeld aardig heeft aangepast over wat ik wel en niet wil. En dat ik ook eerder geneigd zal zijn om voor mezelf te kiezen voortaan.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 10:10

doom: tussen mij en mijn ex ging het uit in dezelfde periode als bij jou ;) we zaten toen samen in een luduvudu topic ;-) Ben blij voor jou dat het zoveel beter gaat nu!!

van mijn 16de tot mijn 18de ben ik bijna 2,5j samen geweest met mijn ex, toen het vorig jaar uitging was ik er echt kappot van. Nu gaat het wel met me :) ik mis hem soms nog sommige momenten, andere denk ik van, pff best dat we niet meer samen zijn of ik zou me weer opjagen om de kleinste dingen.
Toch mis ik hem nog. We hebben nog steeds een goede band, hij zegt ook nog van me te houden maar het "verliefde gevoel is er niet". En uitleggen aan een man dat verliefd zijn nooit voor eeuwig duurt, werkt niet ;-)

Ik ben blij dat onze band zo goed is want als ik problemen heb kan ik naar hem toe en omgekeerd, langs de andere kant denk ik dat doordat de band nog zo goed is, het nog moeilijker is om hem volledig los te laten.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 09:10

Shanna_W schreef:
doom: tussen mij en mijn ex ging het uit in dezelfde periode als bij jou ;) we zaten toen samen in een luduvudu topic ;-) Ben blij voor jou dat het zoveel beter gaat nu!!

van mijn 16de tot mijn 18de ben ik bijna 2,5j samen geweest met mijn ex, toen het vorig jaar uitging was ik er echt kappot van. Nu gaat het wel met me :) ik mis hem soms nog sommige momenten, andere denk ik van, pff best dat we niet meer samen zijn of ik zou me weer opjagen om de kleinste dingen.
Toch mis ik hem nog. We hebben nog steeds een goede band, hij zegt ook nog van me te houden maar het "verliefde gevoel is er niet". En uitleggen aan een man dat verliefd zijn nooit voor eeuwig duurt, werkt niet ;-)

Ik ben blij dat onze band zo goed is want als ik problemen heb kan ik naar hem toe en omgekeerd, langs de andere kant denk ik dat doordat de band nog zo goed is, het nog moeilijker is om hem volledig los te laten.

Wat leuk om jou hier weer tegen te komen, stiekem hoopte ik er al op, ik ben ook zeer benieuwd hoe het met de andere meiden verlopen is :o
Ik heb geen gevoel meer voor mijn ex kan ook niet snappen wat ik al die tijd in hem heb gezien ( ja ze leuke uiterlijk maar dat is ook niet alles!!)
Wel als ik leuke of stomme dingen heb meegemaakt is hij 1 van de eerste die ik opbel... stom is dat he!!?? maar ja 4,5 jaar samen is niet niks en op sommige momenten uit gewenning denk ik wil ik nog mijn ei bij hem kwijt.
Andersom is dat ook wel zo, en dat is iets wat het wel een fijn gevoel geeft.
Met zijn vriendin ( die toendertijd hem van mij heeft afgepakt) kan ik wel aardig door 1 deur, ik praat heel soms met er ( op verjaardag ofzo) maar het blijft in mijn achterhoofd wat ze mij heeft geflikt... en er zal altijd nog een heet vuurtje in mij branden als ik haar zie.
Soms mis ik mijn ex wel, omdat ik niks van hem hoor krijg ik het gevoel alsof ik niet meer belangerijk voor hem ben.
Dat doet soms wel pijn.. maar ik denk dat dat gewoon puur is omdat hij een groot deel van mijn "puber' leven bij mij is geweest. :o

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:44

Ik heb voor mijn vriend eigenlijk maar een echte serieuze relatie gehad. Dit heeft 7 maanden geduurd toen het over ging. Hij dacht alleen maar aan zichzelf, deed alleen dingen die hij zelf leuk vond (ik moest bijvoorbeeld wél mee naar wedstrijden van zijn automuziek, maar hij peinsde er niet over om een keer mee te gaan met een wedstrijd van mij). Ook ging hij vrolijk met een hoop andere meisjes om waar hij bij thuis zat en weet ik veel wat te doen. Als ik hem dan belde ging hij zich erg kinderachtig gedragen en mij voor schut proberen te zetten. Ik ben niet iemand waar je snel over heen loopt (ik loop eerder over andere mensen heen ;)) maar op de een of andere manier deed ik zovéél voor die jongen. Ik was zó enorm verliefd op hem. Toen het uit was heb ik me ook een tijd heel erg k*t gevoeld, veel tranen om hem gelaten (die hij helemaal niet waard was) en dagenlang thuis zitten, niet eens zin meer hebben om naar Sensation te gaan... Terwijl hij al bij zn volgende 'chickie' zat.

Nu ben ik blij dat ik van hem af ben, heb nu een geweldig leuke vriend die me behandeld hoe ik verdien behandeld te worden, met hem ben ik ook echt gelukkig en kan 100% mezelf zijn.
Ik heb geen spijt van de relatie met mn ex, het heeft me een hoop geleerd.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 09:04

BSensation schreef:
Ik heb voor mijn vriend eigenlijk maar een echte serieuze relatie gehad. Dit heeft 7 maanden geduurd toen het over ging. Hij dacht alleen maar aan zichzelf, deed alleen dingen die hij zelf leuk vond (ik moest bijvoorbeeld wél mee naar wedstrijden van zijn automuziek, maar hij peinsde er niet over om een keer mee te gaan met een wedstrijd van mij). Ook ging hij vrolijk met een hoop andere meisjes om waar hij bij thuis zat en weet ik veel wat te doen. Als ik hem dan belde ging hij zich erg kinderachtig gedragen en mij voor schut proberen te zetten. Ik ben niet iemand waar je snel over heen loopt (ik loop eerder over andere mensen heen ;)) maar op de een of andere manier deed ik zovéél voor die jongen. Ik was zó enorm verliefd op hem. Toen het uit was heb ik me ook een tijd heel erg k*t gevoeld, veel tranen om hem gelaten (die hij helemaal niet waard was) en dagenlang thuis zitten, niet eens zin meer hebben om naar Sensation te gaan... Terwijl hij al bij zn volgende 'chickie' zat.

Nu ben ik blij dat ik van hem af ben, heb nu een geweldig leuke vriend die me behandeld hoe ik verdien behandeld te worden, met hem ben ik ook echt gelukkig en kan 100% mezelf zijn.
Ik heb geen spijt van de relatie met mn ex, het heeft me een hoop geleerd.

Wat jij alllemaal beschrijft zo ging het bij ook, alleen dan 4,5 jaar.... zat zaagsel in mijn hoofd denk ik!!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:17

Doom: Dat heb ik ook :+ Als ik hem even niet hoor krijg ik zo'n nerveus gevoel :+ en dan wil ik ook niets laten weten want dan heb ik weer het gevoel dat ikd e "zaag" ben :+
Gisteren hebben we samen een film gekeken, heel gezellig. Uit mijn leven zal hij nooit verdwijnen, dat kan gewoon niet. Ik hoop gewoon dat er een dag komt dat ik iemand anders evengraag zie als dat ik hem zie/heb gezien en dat die andere persoon hetzelfde terugvoelt... :) Ik denk dat dan pas ook de moment komt dat ik echt zal kunnen zeggen "jaaah, Shan toch!! ;-)"

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:44

Tsja, ik kijk met heel veel spijt terug op mn 'ex'. Waarom heb ik alles toegelaten, geen stop gegeven etc?

Heb maar 4 maand wat 'gehad' met hem, en ben ook zo lang gebruikt door meneer. Toen hij vertelde dat hij ruim met 8 meiden per week het bed deelde, was dat de donderslag. Helaas veel te laat

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:06

Maf he, dat je zo over je grenzen heen kunt gaan als je stapel bent op iemand :+

Ik ben ook absoluut over grenzen gegaan, véél te lang blijven plakken aan een jongen die vreemdgegaan was en een dag nadat ik er een punt achter had gezet, met haar verder ging. Maar wel bij mij langs bleef komen en dat bleef ik veel te lang pikken, ik kon dat helemaal niet handelen toen :n Ben er goed stuk van geweest, het is de naam 'relatie' niet eens waard maar hij heeft me een hoop geleerd...

Die visie heb ik ook op al mijn overige relaties. Ik heb van geen van hen spijt of dat het een verspilling van mijn tijd was want dat zou betekenen dat ik spijt heb van een deel van mijn leven en dat vind ik zonde want ik leef tenslotte maar 1 keer :+ Ik zie het liever als een les, want ik heb een stuk beter geleerd wat ik wel en vooral níet wil in een relatie. En dat werkt erg goed want nu ben ik samen met de man waar ik oud mee wil worden :)

Het enige waar ik benieuwd naar ben is de ex waar ik het langste mee samen ben geweest, 14 maanden en waarbij het uitmaken van beiden uit een puur verstandelijke beslissing is geweest. Daar ben ik goed kapot van geweest en zoals ik hem dacht te kennen dacht ik dat hij daar ook wel moeite mee zou hebben. Maar van vrienden van hem hoor ik hele andere verhalen met hele avonden kroeg en bier zuipen. Verder hadden we een gezamenlijke vriendengroep waarbij hij nooit meer komt opdagen en lijkt af te wachten met reageren op groepsmails tot ik gereageerd heb wat ik ga doen. Of dat zijn mijn waanideeën dat hij het er nog moeilijk mee heeft (egostrelend natuurlijk als je nog gemist wordt :D ) of ik snap hem echt niet en ik denk eerlijk gezegd het laatste :') Nooit gesnapt overigens die jongen :+ Voel er niks meer voor, heeft wel even geduurd voordat ik zo ver was maar het gaat nu zó goed in de relatie met mijn huidige vriend dat ik nu weet wat ik allemaal gemist heb in eerdere relaties :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 14:24

Fijn om te lezen dat het meer meiden goed is vergaan, en dat alles idd weer lijkt te wennen, raar is dat toch he?
Hoe is het toch mogelijk dat je weken van de rel bent, erg verdrietig je lijtk echt te rouwen, en je een jaar later gewoon weer een filmpje samen kan kijken met no hard feelings??? :D
Wat ik wel altijd een beetje moeilijk vind is als ze je dan uiteindelijk vertellen dat ze een ander hebben. Niet dat ik er dan weer zoveel verdriet van heb hoor, maar toch....het raakt me. Althans wel als je nog niet zo lang uit elkaar bent, hoe ervaren jullie dat?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:25

Chiqa schreef:
Fijn om te lezen dat het meer meiden goed is vergaan, en dat alles idd weer lijkt te wennen, raar is dat toch he?
Hoe is het toch mogelijk dat je weken van de rel bent, erg verdrietig je lijtk echt te rouwen, en je een jaar later gewoon weer een filmpje samen kan kijken met no hard feelings??? :D
Wat ik wel altijd een beetje moeilijk vind is als ze je dan uiteindelijk vertellen dat ze een ander hebben. Niet dat ik er dan weer zoveel verdriet van heb hoor, maar toch....het raakt me. Althans wel als je nog niet zo lang uit elkaar bent, hoe ervaren jullie dat?

Nou, het was voor mij ook wel een klap dat m'n ex na twee maanden met zijn andere ex zoende, bijna voor m'n neus!
Terwijl hij me op de dag dat het uit ging nog vertelde dat zij niets voor hem betekende.
Een paar weken later begreep ik op hyves dat hij nog een ander meisje had gehad. Ondanks dat ik toen een andere jongen had, stak het me wel hoor :j
Het is een rotgevoel. Nu druk aan het bellen/smsen/msnen, superleuk contact. Hij mist me, en heeft sorry gezegd over het feit dat hij met zijn ex had gezoend, hij had er vet spijt van gehad, vooral omdat hij het de volgende dag amper meer wist!
Andere meisjes hoef ik momenteel nog niets van te weten, hij had alle recht ook, we waren uit elkaar. Zijn dat nu nog overigens.

Maar inderdaad het raakt je behoorlijk! Vooral als ze er dan een relatie mee hebben, lijkt mij! Dat is in mijn geval namelijk niet zo geweest. Een normaal gevoel, lijkt me! :j

Ik denk dat als het me over een jaar zou overkomen, ik nog een naar gevoel er over zou hebben! :j