Ach, mijn toekomstige man is al geboren, alleen ik moet m nog even opsnorren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Feetje schreef:Bij 1 vriendje denk ik alleen maar:
WAAROM heb ik het in godsnaam niet eerder uitgemaakt?

): WAAROM HEB IK HET NIET VEEEEEEEEL EERDER UITGEMAAKT?!?! ..
.
). Ik heb het er nog heel erg lang moeilijk mee gehad, toch wel bijna drie kwart jaar. Inmiddels ben ik er ook wel over heen hoor (mag ook wel na 2 jaar). Maar het was verdomd moeilijk. De relatie was wat mij betreft een goede, we deden ons eigen ding maar waren ook samen. Overlegde alles en hadden haast nooit ruzie.
Shiloh schreef:Toen mijn ex het uitmaakte kwam dat voor mij als donderslag bij heldere hemel. Ik zag ons serieus al samenwonen en hem de papa van mijn kinderen worden. Hij was het voor mij. Inmiddels kan ik nog steeds geen negatieve dingen vinden waarom ik niet met hem verder had gewild (Behalve dan dat hij mij niet meer moest). Ik heb het er nog heel erg lang moeilijk mee gehad, toch wel bijna drie kwart jaar. Inmiddels ben ik er ook wel over heen hoor (mag ook wel na 2 jaar). Maar het was verdomd moeilijk. De relatie was wat mij betreft een goede, we deden ons eigen ding maar waren ook samen. Overlegde alles en hadden haast nooit ruzie.
Ook van andere relaties kijk ik positief op terug. Ik ben nooit bedrogen, heb nooit echt nare dingen meegemaakt en was meestal eigenlijk wel gelukkig in mijn relaties.

en dat is dan heel moeilijk op dat moment!
HET HAD ECHT EERDER UIT GEMOETEN!! Hij had eigenlijk nooit geen tijd of zin. maarja ik was 14

we zaten toen samen in een luduvudu topic
Ben blij voor jou dat het zoveel beter gaat nu!!
ik mis hem soms nog sommige momenten, andere denk ik van, pff best dat we niet meer samen zijn of ik zou me weer opjagen om de kleinste dingen.
Shanna_W schreef:doom: tussen mij en mijn ex ging het uit in dezelfde periode als bij jouwe zaten toen samen in een luduvudu topic
Ben blij voor jou dat het zoveel beter gaat nu!!
van mijn 16de tot mijn 18de ben ik bijna 2,5j samen geweest met mijn ex, toen het vorig jaar uitging was ik er echt kappot van. Nu gaat het wel met meik mis hem soms nog sommige momenten, andere denk ik van, pff best dat we niet meer samen zijn of ik zou me weer opjagen om de kleinste dingen.
Toch mis ik hem nog. We hebben nog steeds een goede band, hij zegt ook nog van me te houden maar het "verliefde gevoel is er niet". En uitleggen aan een man dat verliefd zijn nooit voor eeuwig duurt, werkt niet
Ik ben blij dat onze band zo goed is want als ik problemen heb kan ik naar hem toe en omgekeerd, langs de andere kant denk ik dat doordat de band nog zo goed is, het nog moeilijker is om hem volledig los te laten.
) maar op de een of andere manier deed ik zovéél voor die jongen. Ik was zó enorm verliefd op hem. Toen het uit was heb ik me ook een tijd heel erg k*t gevoeld, veel tranen om hem gelaten (die hij helemaal niet waard was) en dagenlang thuis zitten, niet eens zin meer hebben om naar Sensation te gaan... Terwijl hij al bij zn volgende 'chickie' zat. BSensation schreef:Ik heb voor mijn vriend eigenlijk maar een echte serieuze relatie gehad. Dit heeft 7 maanden geduurd toen het over ging. Hij dacht alleen maar aan zichzelf, deed alleen dingen die hij zelf leuk vond (ik moest bijvoorbeeld wél mee naar wedstrijden van zijn automuziek, maar hij peinsde er niet over om een keer mee te gaan met een wedstrijd van mij). Ook ging hij vrolijk met een hoop andere meisjes om waar hij bij thuis zat en weet ik veel wat te doen. Als ik hem dan belde ging hij zich erg kinderachtig gedragen en mij voor schut proberen te zetten. Ik ben niet iemand waar je snel over heen loopt (ik loop eerder over andere mensen heen) maar op de een of andere manier deed ik zovéél voor die jongen. Ik was zó enorm verliefd op hem. Toen het uit was heb ik me ook een tijd heel erg k*t gevoeld, veel tranen om hem gelaten (die hij helemaal niet waard was) en dagenlang thuis zitten, niet eens zin meer hebben om naar Sensation te gaan... Terwijl hij al bij zn volgende 'chickie' zat.
Nu ben ik blij dat ik van hem af ben, heb nu een geweldig leuke vriend die me behandeld hoe ik verdien behandeld te worden, met hem ben ik ook echt gelukkig en kan 100% mezelf zijn.
Ik heb geen spijt van de relatie met mn ex, het heeft me een hoop geleerd.
Als ik hem even niet hoor krijg ik zo'n nerveus gevoel
en dan wil ik ook niets laten weten want dan heb ik weer het gevoel dat ikd e "zaag" ben 
Ik denk dat dan pas ook de moment komt dat ik echt zal kunnen zeggen "jaaah, Shan toch!!
" 
Ben er goed stuk van geweest, het is de naam 'relatie' niet eens waard maar hij heeft me een hoop geleerd...
Ik zie het liever als een les, want ik heb een stuk beter geleerd wat ik wel en vooral níet wil in een relatie. En dat werkt erg goed want nu ben ik samen met de man waar ik oud mee wil worden 
) of ik snap hem echt niet en ik denk eerlijk gezegd het laatste
Nooit gesnapt overigens die jongen
Voel er niks meer voor, heeft wel even geduurd voordat ik zo ver was maar het gaat nu zó goed in de relatie met mijn huidige vriend dat ik nu weet wat ik allemaal gemist heb in eerdere relaties
Chiqa schreef:Fijn om te lezen dat het meer meiden goed is vergaan, en dat alles idd weer lijkt te wennen, raar is dat toch he?
Hoe is het toch mogelijk dat je weken van de rel bent, erg verdrietig je lijtk echt te rouwen, en je een jaar later gewoon weer een filmpje samen kan kijken met no hard feelings???![]()
Wat ik wel altijd een beetje moeilijk vind is als ze je dan uiteindelijk vertellen dat ze een ander hebben. Niet dat ik er dan weer zoveel verdriet van heb hoor, maar toch....het raakt me. Althans wel als je nog niet zo lang uit elkaar bent, hoe ervaren jullie dat?