Hoe de tijd doorkomen als je 2 weken in bed moet blijven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Hoe de tijd doorkomen als je 2 weken in bed moet blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:07

Dacht ik ook :D
Je hebt de keuze uit gerichte organisatie verandering of skill acquisition and training :P :D
Klinkt inderdaad dolletjes, vind je niet? :+

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:09

Bel al je vrienden en zeg dat ze al hun dvd's tijdelijk in moeten leveren bij jou!
Veeeel bokken.
verder weet ik ook niet zoveel.

Ik zou me amuseren met een gaaf boek.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:12

pff, vervelend zeg...En nou wordt het ook nog lekker weer.....

Ik zou een vriendin op pad sturen om alle leuke boeken, dvds (en dan vooral series), spelletjesboeken, puzzels enz. te verzamelen en naar jou te brengen. Verder veel bokken (gaat dat liggend?) bellen, foto's kijken, verhalen schrijven, muziek luisteren, bellen, spelcomputer, bijslapen....uh.......... Misschien kun je af en toe buiten gaan liggen?

Heel veel sterkte in ieder geval!

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:14

ik heb ook een hele tijd op bed moeten liggen.Bij mij werkte de DS super haha.Tis alleen wel een duur grapje als je binnen een dag of twee zo'n spelletje hebt uitgespeeld.
Verder dvd's kijken of laptoppen :D

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:17

Ik weet niet of je gtst kijkt, maar anders aller eerste afleveringen kijken! Echt grappig :') Ik ben ondertussen ongeveer bij aflevering 100. Gewoon bij youtube intypen ;)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:18

Welshcobfan schreef:
Ohh mag ook wel met pen en papier hoor, doe niet moeilijk :D :P

Als je mijn logboeken maakt, mag je mijn laptop lenen :D en je mag best af en toe bokken tussendoor!!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 12:23

merel90 schreef:
_Nadia_, wat ontzettend vervelend voor je zeg! Pff, ik vind een paar weken al lang, maar 5 maanden.. moet er niet aan denken! Mag ik vragen wat je hebt?

Ik ben zwanger, en omdat het de derde zwangerschap in 2,5 jaar is zijn er problemen met mijn baarmoedermond en is er een hele grote kans dat mijn kindje veel te vroeg geboren gaat worden. Vandaar plat liggen en vooral niets doen, dan is er ook een kleinere kans dat het geboren wordt.

Sterkte hoor, ik hoop dat je de bruiloft van je zus gewoon mee kan maken, ik heb helaas bij mijn vorige zwangerschap de bruiloft van mijn zwager moeten laten zitten, ik liep toen al 4 dagen overtijd en ze wonen 200 km verderop. Durfde ik echt niet aan en dat vind ik nog steeds heel jammer (ook mijn man is niet geweest omdat hij ook bang was dat de bevalling zou beginnen en hij er niet zou zijn) Uiteindelijk is de jongste een week na de bruiloft pas geboren (liep dus al 11 dagen overtijd!)

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:59

merel, beterschap..en ik kan je de hand schudden, ik heb maandag mijn rug gebroken door een val van een paard. Leuke hobby hebben we toch! ik mag gelukkig wel een half uurtje zitten en een klein stukje lopen met mijn corset om. Maar mijn basishouding is ook plat op bed. En dat zes weken, volgende week moet ik op de foto, misschien mag ik dan wel iets meer.. Volgens mij zijn jouw twee weken al bijna om, maar ik heb een laptob, trek mijn knieen iets op en dan kan ik hem daar op mijn bovenbenen leggen zeg maar, zo kan ik aardig uit de voeten.
verder krijg ik gelukkig elke dag bezoek en lees veel tijdsschriften, tv etc. Maar goed, dat komt me nu ook al mijn strot uit..het is gewoon uitzingen ben ik bang... Ik heb ook de minste pijn als ik plat lig, dus dat doe ik maar zoveel mogelijk..