Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar dat zeg ik dan weer niet hardop
*Sugarfoot schreef:@_Rapido_: Ik ben het met je eens inderdaad, ergens had mijn vriend gelijk om ze kinderachtig te noemen...
En tsjah ik stuur iedereen maar een uitnodiging en zie wel wie er wel en niet komen, daar zullen ze ook nog wel over gaan beginnen. Vriendin 1 zegt nu ook dat ze de vriendengroep van mijn vriend niet mag... Zomaar opeens, dus waar dat vandaan komt.. Het wordt steeds vreemder en ik weet nog steeds niet wat ik ermee aan moet, alles wat ik probeer pakt verkeerd uit..
Moelie schreef:Denk dat het sowieso verstandig is om met je vriend over te praten. Mijn ex deed dit ook altijd bij vriendinnen van me, maar hij had er schijt aan als ik er wat over zei want hij mocht ze gewoon niet, klaar.
Zorg er iig niet voor dat dankzij je vriend vriendschappen kapot gaan, dat zou zonde zijn (is bij mij helaas wel gebeurd).
(Probeer) het gewoon uit te praten en laat je vriend weten dat je hiermee zit, wat ook begrijpelijk is. Daar zou die dan enigzins respect voor moeten hebben...
Succes ermee!
Omdat hij 1x zei waar ze bij was: doe je wel voorzichtig als je uit gaat en bel je nog even voor je gaat?