Rotpost!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyy

Re: Rotpost!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:16

Zo hebben ze bij mijn buren ooit eens een briefje in de brievenbus gedaan, waarop stond dat wij een pakketje voor hun in ontvangst hadden genomen. Terwijl wij helemaal geen pakketje hebben gezien :n Bleek uit eindelijk om een nieuwe telefoon te gaan voor mn buurmeisje :oo Nooit meer terug gezien natuurlijk.

TNT is wel nog aan de deur geweest om het te controleren, en vertelde dat de politie dr bij gehaald zou worden om te onderzoeken of het misschien diefstal was 8)7

Nou ja, laat maar komen dan.

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 00:20

Flikken ze dat serieus bij jou?

Ooh degene die hier komt zijn juist heel aardig, 1x had die man op briefje zijn telefoonnummer gezet, als ik het diezelfde dag nog wilde hebben, moest ik hem even bellen, en toen kreeg ik het in de avond alsnog :) .

En meestal bezorgen ze rembours 2 á 3 x hier, en als wij er niet zijn geven ze het aan de buren, en doen een briefje in de bus, dat het is afgeleverd bij de buren!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 06:43

Bij ons willen de directe buren het niet meer aannemen, waarom? Geen idee.
Wij nemen geen post/pakketjes van de overburen (zijn "beste" vriend) aan, omdat deze gewoon thuis zijn, maar nooit de deur open doen. Dat is ook lastig hoor. Al nemen we het aan, komen ze het zelf niet eens ophalen. Daar denkt nu inmiddels de directe buren en overburen over, nemen dus allemaal niks meer aan.

Maar dat geval van gewoon briefje in de bus doen, komt me bekender voor. Bij ons (zover ik weet, bij mij dan in ieder geval) nog niet gebeurd.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 09:18

DUDIEFOREVER schreef:
Flikken ze dat serieus bij jou?

Ooh degene die hier komt zijn juist heel aardig, 1x had die man op briefje zijn telefoonnummer gezet, als ik het diezelfde dag nog wilde hebben, moest ik hem even bellen, en toen kreeg ik het in de avond alsnog :) .

En meestal bezorgen ze rembours 2 á 3 x hier, en als wij er niet zijn geven ze het aan de buren, en doen een briefje in de bus, dat het is afgeleverd bij de buren!

ben een tijdje koerier geweest (niet TNT oid) en dat deed ik wel eens bij mensen in buitengebieden, mijn telefoonnummer op hte briefje erbij zetten zodat we een afspraak konden maken wanneer ik het nog eens aan kwam bieden. Kreeg er altijd goede reacties op :)

DUDIEFOREVER

Re: Rotpost!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 01:44

Ja, vond het ook heel aardig van die man!