Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik was errug blij dat ik gewoon in mijn bedje lag en niet naar buiten hoefde. Ik heb het volgens mij nog nooit zo erg mee gemaakt. Ik heb geen paard, maar als ik die had gehad zou zelfs ik (als natural) hem binnen hebben gezet. Volgens mij gaan die paarden helemaal door het lint en blikseminslag lijkt me ook een groot gevaar als ze op de weide lopen. Kieffer schreef:Bij mij in de buurt is een paar straten verder de bliksem ingeslagen, stonden gisteravond ambulances en brandweer met hoogwerkers. Het is bij een huis wat altijd ontzettend bont versierd wordt met kerst, altijd een gigantische opblaas sneeuwpop op het dak, lampjes, enz. Niet dat dat het allemaal erger maakt, maar rond kerst zit ik altijd naar dat huis te staren als ik er langs kom... Hoop dat de schade te overzien is!
Hier thuis zijn wat bomen geknakt, verder stond het meeste gelukig binnen. Heb vannacht af en toe eens naar buiten gekeken en de hel was echt losgebroken. Ik heb stiekem een paar seconden gedacht dat de wereld verging
Hoop dat we er allemaal goed vanaf zijn gekomen!

Coby schreef:Hier ook geen schade (omgeving Heerenveen), maar wel een hele nacht onweer gehad. Met vooral in de ochtend flinke knallen. De aardlekschakelaar is twee keer omgeklapt. Betekent dit dat er een inslag is geweest?
Ik hoop dat dat de paarden binnen hebben gestaan, ze stonden dit weekend steeds buiten en ben gisteren niet geweest.
maar die heeft gelukkig een inloopstal dus als ze wilt staat ze droog.