Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
! 

quincy123 schreef:Nou net mijn werk gebeld, niet erg vriendelijk....
Jaaa je had allang onderweg kunnen zijn, tja sorry maar er reden helemaal geen treinen?
Als je later als half 11 hier bent heb je een probleem..
Fijn! Ik kan er weinig aan blikseminslag doen?
Was ontzettend moe denk ik !
&dan vooral tussen Almelo&Hengelo. MissPippin schreef:fijne baas heb jij. ik ga zo eerst met beide auto's naar het schadebedrijf, zijn helemaal vol met deuken door de hagelstenen van 5cm doorsnee vannacht

Meestal vind ik onweer wel leuk, maar dit was vrij heftig. Toen we vanochtend beneden kwamen stonden we met onze voeten in een plas...het was onder de openslaande deuren door geslagen
Gelukkig loop ik nu stage en ga ik met de bus, naar school ga ik altijd met de trein en vraag me af of ik daar wel was aangekomen
arm ding. Gelukkig is ze de nacht wel goed doorgekomen. Maar als het vannacht weer zo wordt doe ik haar een nachtje naar binnen! San1978 schreef:Hier in Alkmaar heeft het ècht gespookt vannacht. Twee huizen in de fik gevlogen en hier niet ver vandaan is de bliksem in een schoorsteen ingeslagen. Ik ben helemaal niet bang voor dit weer maar moest vannacht toch een paar keer slikken! Vanmorgen was hier geen treinverkeer mogelyk. Ik ben met manlief mee naar Haarlem gereden en daar hebben we 1,5 uur over gedaan. Op Haarlem was het ook chaos maar toen ik een kaartje ging kopen werd er nèt omgeroepen dat ze een trein naar A'dam aan het klaarmaken en daar zit (!) ik nu in, dus ik heb nog geluk gehad. Gelukkig doet myn werkgever nooit moeilyk in dit soort gevallen. Ik vraag my wel af hoe de paarden de nacht zyn doorgekomen!
quincy123 schreef:Nou net mijn werk gebeld, niet erg vriendelijk....
Jaaa je had allang onderweg kunnen zijn, tja sorry maar er reden helemaal geen treinen?
Als je later als half 11 hier bent heb je een probleem..
Fijn! Ik kan er weinig aan blikseminslag doen?
Heel veel mensen die al met de auto zijn gekomen, normaal mag dat niet, maar maak wel uitzonderingen.