Hoe irritant.

Gelukkig rijdt ie verder wel vrij netjes, maar ik vind het knipperen zo lomp!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Ik weet niet of zijn rijstijl iets zegt over zijn persoonlijkheid. Het is geen gemakkelijke jongen, maar ik ben ook niet gemakkelijk. We kunnen elkaar wel aan, en dat is voor ons ook heel belangrijk. Verder is het wel degelijk een lieve jongen, die alles voor me over heeft. Behalve zijn rijstijl aanpassen
delerium schreef:Ik zou het veel valser spelen en de politie bellen dat er op een bepaalde tijd op een bepaalde plaats iemand véél te hard voorbij gaat komen en dat je zou willen dat ze er wat aan komen doen.
Rijbewijs kwijt? Jammer, verdiend. Zullen de mensen die anders mogelijk door hem aangereden worden je dankbaar voor zijn.
.

Citaat:...dat het me geen barst interesseert hoe hij of zij rijdt als ik er niet bij ben maar dat ze uit respect voor mij ...
delerium schreef:Ik zou het veel valser spelen en de politie bellen dat er op een bepaalde tijd op een bepaalde plaats iemand véél te hard voorbij gaat komen en dat je zou willen dat ze er wat aan komen doen.
Rijbewijs kwijt? Jammer, verdiend. Zullen de mensen die anders mogelijk door hem aangereden worden je dankbaar voor zijn.
Of als je een (SEH-)verkleegkundige kent kan die hem ook wel wat mensen laten zien die minder blij uit een auto gekomen zijn.
Shadow0 schreef:Citaat:...dat het me geen barst interesseert hoe hij of zij rijdt als ik er niet bij ben maar dat ze uit respect voor mij ...
Eigenlijk opmerkelijk. Wat mij betreft is het gewoon niet ok als iemand zo doet, niet als ik er bij ben en niet als ik er niet bij ben. Het is asociaal en gevaarlijk gedrag - en de rest van de weggebruikers heeft al net zo min om zoiemand op de weg gevraagd als de persoon die ernaast zit.
zorro schreef:Ja opzich hebben jullie helemaal gelijk, maar ik vraag me af wat er dan uiteindelijk van ons terecht komt, als ik niet meer bij hem in de auto stap..

lief doen helpt niet. Ik heb zelf eens een keer een autoongeluk gehad dus ik pik niet veel.
Dat doet hij niet (meer) als ik er bij ben.
. Bij mij heeft heel boos worden en volhouden goed geholpen. Ik kon echt 3 dagen boos zijn en toen drong het door dat wat hij deed niet zo verantwoordelijk was.

Pelryo schreef:mijn vriend is ook zo'n eikel in het verkeer. Elke keer als hij gewoon te snel optrekt of te laat remt geef ik hem een meplief doen helpt niet. Ik heb zelf eens een keer een autoongeluk gehad dus ik pik niet veel.

ik heb dan echt zo iets van "grow up sukkel"