wie nog een hobby/sport naast de paarden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Re: wie nog een hobby/sport naast de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:41

Ik train elke zondag 2 uur lang een heel klein beetje mezelf, maar toch voornamelijk anderen in HEMA (Historical European Martial Arts, of te wel, zwaardvechten :D) Door de weeks trainen we wanneer het uitkomt.
Het valt heel goed te combineren aangezien we de paarden aan huis hebben en dus zowel de paarden hobby, als onszelf trainen kunnen we doen wanneer we willen.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 12:29

jeetje bokkers: jullie zitten niet stil ;) :D

Wat gaaf dat sommige ook ECHT heel serieus nog een hobby hebben! Ik denk echt dat ik ook weer op dansen ga, gewoon 1 uurtje per week. Ik moet me er altijd toe zetten om te gaan, maar toen ik er eenmaal op zat vond ik het zo leuk :D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:31

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:47

suze_ schreef:
puzzelen. dat klinkt oubollig he? :D maar tis heerlijk :j

ohhh dat vind ik zoooo leuk he, iedereen ligt plat van t lachen maar ik vind het heerlijk om een duizend stukjes puzzel te maken en dan op een stuk hout te plakken als poster :D helaas geen tijd meer voor...

ik boks, en ben gestopt met paarden, echt geen tijd voor..

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 18:00

Ik doe aan hondensport. Ik train 3 a 4 dagen in de week op een verenging ca. 2 uur kwijt per keer. en dan train ik nog 2 x per week thuis.
Veder kweek ik grasparkieten, iets wat me ook ca. 1,5 uur per dag kost.
Dan nog fotografie, hodut website's bij en woon buitenaf met aardig wat land en dieren. Van mij mocht een dag 3 uur meer hebben,

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:09

Ik heb 5 jaar gehockeyd, maar ik ben er 2 jaar geleden mee gestopt.
Want 3 x per week hockey en 3 x per week paardrijden kostte teveel tijd ;)

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:14

vinurr schreef:
@ Hinata, heb je een eigen paard? Zoja: Hoe red je dat in hemelsnaam? :|

Had wel een 'eigen' paard. Redde ik makkelijk, want ik dans 's avonds en zit op school dus ben elke dag 3 uur thuis. :)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:23

Ik sport 4 keer in de week :D 1 x naar de manege 1 uur rijden, en dan nog 2 handbal trainingen (1 x 1 uur en 1 x 1,5 uur) en dan nog op zaterdag handbalwedstrijd. Elke vrijdag laat ik de hond van de buren uit met mijn eigen hond en dan ben ik ook weer 1 uur onderweg :D en ik ga soms hardlopen met mijn vader, (hij heeft een knie blessure opgelopen en moet rustig aan weer opnieuw beginnen, heb gister met hem 4 km hardgelopen, (jaa ik hoor jullie al denken : Is dat rustig opbouwen?!:P in vergelijking wel :P ) en dan nog 2 bijbaantjes die ik leuk vind, elke zondag 3,5 uur krantjes rondbrengen (in de regen is dat minder ... ) en elke maandag oppassen :D best wel druk dus :D eigen paard heb ik niet dus ik hoef niet te combineren :P heb nu maar 2 vrije avonden in de week dusja zou erg druk worden dan :P

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:57

Ik doe sinds kort, naast paardrijden, 2 keer per week Zumba. Tot nu toe red ik het prima qua tijd. Moest daar verandering in komen, tja, dan stop ik gewoon met Zumba.