Gelukkiger in de zomer!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luv_Them

Re: Gelukkiger in de zomer!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:18

Tja, ik denk dat je eerder klaar bent met een topic over mensen die zich niet gelukkiger voelen in de zomer :+ Ik denk dat er namelijk maar een heel klein groepje mensen is die zich niet gelukkiger voelt in de zomer. Althans, IK kan het me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die zich in de zomer minder blij voelen :+

Ik ben ook veel gelukkiger, want ik heb een krantenwijk (wijk, wijk, eerder een route :+), buitenuit op het platteland, en in de winter is alles grijs en grauw, maar in zomer daarentegen is alles vrolijk en gekleurd! En het belangrijkste: allemaal paardjes in de weiden met dartelende veulens! :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:46

Ik voel me ook veel gelukkiger in de zomer!! Geen school meer, dus geen zorgen meer aan me hoofd dat me huiswerk (wat ik bijna niet heb) af moet zijn.. enz.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:57

Van een zonnetje en lekker weer ben ik zeker vrolijker dan wanneer het regent of vriest, al heeft dat laatste ook weer zijn charme.

Of ik echt gelukkiger ben weet ik niet, in de winter ben ik ook een gelukkig mens. De zon helpt in ieder geval wel door me wat vrolijker te maken :) En uiteraard is de vakantie die er bij hoort ook heerlijk :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:59

Zomer :D

Paardjes weer het land op, lekker buiten rijden, geen school :+: